Gå til innhold

PR-avdelingen i AP felte Listhaug!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Silvi Listhaug felte seg selv, og etter den siste triaden lukket hun nok døren for å noen gang komme tilbake som statsråd også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høyresiden tar også fullstendig avstand fra drapstrusler og terror. Men partiene på venstresiden har et ansvar for den retorikken som de benytter seg av som også IS og Al Qaida benytter seg av mot vesten, Israel og det norske samfunnet. Når venstresiden dyrker fiendebilder, enten det er mot vesten, høyresiden, det såkalte rasistiske norske samfunnet eller vitsetegnere som "ekstremister som har seg selv å takke", så nører de oppunder farlig retorikk. Som vi vet har ført til grusomme konsekvenser.

Anonymkode: 6d98e...532

Jeg tror du ser ganske få på venstresiden som omtaler det norske samfunnet som umoralsk og skittent, på samme måte som islamister gjør. Og det gjøres ikke av statsråder, hvilket er hele poenget. 

Anonymkode: 5d05e...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Far til 2 skrev:

Du kan være helt sikker på at AP helst ville vært uten "det kortet" og samtidig være oppmerksom på at det er yttre høyre som har utført handlingen som gjør at andre enn FrP støtte i denne saken. Slik mange mennesker oppfatter Listhaug sitt Facebook innslag blir det forstålig at folk flest (i dette tilfellet flertallet på Stortinget) reagerer. Vi har lest at det er mange i Høyre som også har reagert men av hensyn til Solberg regjeringen ikke vil uttale seg i pressen. Og vi vet at Venstre også har reagert på Listhaug sitt innlegg.
Dermed er det et mye større flertall som har reagert på Listhaug enn det som fremstår i pressens beskrivelse av Stortingsflertallet. Kanskje er det så mange som 80% flertall for at Listhaug skulle gå.

Jeg er sikkert på at Ap ville helst vært uten 22.juli kortet, derfor er det veldig stusslig at de bruker det på denne måten. For min del kan representantene fra opposisjonen umulig representere folk flest. Folk flest er ikke mobbere. Eller kanskje er de det og det er bare jeg som feilaktig tror at folk er anstendige og klarer å oppføre seg sivilisert? Ut fra det jeg hørte og leste de siste dagene, særlig i dag fra talerstolen, må det virkelig ikke være slik at disse menneskene er representative for folket. Disse holdningene har ingenting på Stortinget å gjøre. Hun ble presset ut av stillingen sin, opposisjonen oppnådde endelig målet de jobbet for helt fra 2013 og de burde reagert på en helt annen måte. Det var virkelig flaut å høre på talene og hvordan angrepene og hetsingen fortsatt. Og kommer sikkert til å fortsette i god stund fremover. 

Er det virkelig slik dere nordmenn er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...