Gå til innhold

Listhaug sine Nazi blomster, Hun bør tenke gjennom beskrivelsen.


Far til 2

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Tøytigern skrev:

Er det blitt Nazi-blomster, nå? 

Ja iflg de ansatte ved Justisdepartementet og pressen er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig nazi å ikke ønske av terrorister skal ha norsk statsborgerskap? 

Anonymkode: 1d0fb...d51

Ja iflg de ansatte som jobbet under Listhaug i JD var det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og inga marthe torkildsen, mener alle muslimer er IS.... må jo mene det siden hun mener at blomstene Listhaug fikk, er fra nazister? Skal man først dra kammen over alle....

Anonymkode: 53c46...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og inga marthe torkildsen, mener alle muslimer er IS.... må jo mene det siden hun mener at blomstene Listhaug fikk, er fra nazister? Skal man først dra kammen over alle....

Anonymkode: 53c46...ccb

Nå fikk jo Listhaug blomster fra nynazister, så....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Catalina Culès skrev:

Nazi?? Du er kanskje ikke klar over det, men nazistene var sosialister, og politisk langt i fra det FRP står for. Så om noen skal kalles nazi er det sosialist delen av politikken.

Jeg trodde du var relativt oppegående men jeg tok vist feil. Du kan ikke sammenlikne nazister med sosialister, bare fordi de kalte seg nasjonal sosialister betyr ikke det at de var særlig sosialistisk. Sosialismens at alle skal ha like rettigheter, den gjaldt f.eks ikke hos nazistene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Far til 2 skrev:

Ja iflg de ansatte som jobbet under Listhaug i JD var det det.

De kom jo fra sider som Slå Ring om Norge, som vil at alle utlendinger skal sendes i konsentrasjonsleir. Så at de kaller det nazi blomster, det har de jo litt rett i også. Vigird delte også bilde av et maleri malt av Hitler til ære for Sylvi.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Severus skrev:

Jeg trodde du var relativt oppegående men jeg tok vist feil. Du kan ikke sammenlikne nazister med sosialister, bare fordi de kalte seg nasjonal sosialister betyr ikke det at de var særlig sosialistisk. Sosialismens at alle skal ha like rettigheter, den gjaldt f.eks ikke hos nazistene. 

Man kan heller ikke kalle FRP for nazi.

Anonymkode: fdb2b...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kan heller ikke kalle FRP for nazi.

Anonymkode: fdb2b...f5c

Nå har jeg ikke kalt FRP nazi, men en av de sidene som oppfordret til å sende blomster er nazi. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
5 minutter siden, Severus skrev:

Jeg trodde du var relativt oppegående men jeg tok vist feil. Du kan ikke sammenlikne nazister med sosialister, bare fordi de kalte seg nasjonal sosialister betyr ikke det at de var særlig sosialistisk. Sosialismens at alle skal ha like rettigheter, den gjaldt f.eks ikke hos nazistene. 

Må le, så jeg er ikke oppegående siden jeg ikke deler dine politiske synspunkt, typisk sosialister å komme med noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Tøytigern skrev:

Nå fikk jo Listhaug blomster fra nynazister, så....

Det fikk hun, men hun fikk også blomster fra mennesker som ikke tilhører slike grupperinger

Anonymkode: 449ed...872

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Må le, så jeg er ikke oppegående siden jeg ikke deler dine politiske synspunkt, typisk sosialister å komme med noe sånt.

Som jeg skrev tidligere, så hater de mennesker som ikke er enige med dem selv

Anonymkode: 449ed...872

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Må le, så jeg er ikke oppegående siden jeg ikke deler dine politiske synspunkt, typisk sosialister å komme med noe sånt.

Har dere ikke noe bedre å argumentere med? Siden det heter noe med sosialisme, da er det helt klart sosialisme. Typisk uvitende kommentar.

Endret av Severus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Catalina Culès said:

Må le, så jeg er ikke oppegående siden jeg ikke deler dine politiske synspunkt, typisk sosialister å komme med noe sånt.

Det handler ikke om å ikke dele politiske synspunkt, men om at du kommer med grov, historieløs faktafeil som går mot konsensus blant historikere og statsvitere.

Nazis,e har ingen verdens ting med sosialisme å gjøre. Hvis du mener det, må du gjøre noen grundige litteraturstudier, for dette er en konspiratorisk myte som er oppstått i moderne høyreekstreme miljøer i et forsøk på å renvaske eget tankegods gjennom å plassere moderideologien deres et annet sted enn der den hører hjemme.

Anonymkode: de353...90c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev tidligere, så hater de mennesker som ikke er enige med dem selv

Anonymkode: 449ed...872

Å det gjør ikke folk på ytre høyre? Neida for de er jo tålmodigheten og rausheten selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Severus said:

Har dere ikke noe bedre å argumentere med? Siden det heter noe med sosialisme, da er det helt klart sosialisme. Typisk uvitende kommentar.

Og folkets frigjøringshær har gjort det kinesiske folk frie og lykkelige. Østtyskland var et demokrati, siden det het Deutsche Demokratische Republik. Den røde armé har forøvrig grønne uniformer.

Anonymkode: de353...90c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Catalina Culès skrev:

Nazi?? Du er kanskje ikke klar over det, men nazistene var sosialister, og politisk langt i fra det FRP står for. Så om noen skal kalles nazi er det sosialist delen av politikken.

Nasjonalsosialisme og sosialisme er i hele tatt ikke det samme.

Anonymkode: e8afe...1bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fikk hun, men hun fikk også blomster fra mennesker som ikke tilhører slike grupperinger

Anonymkode: 449ed...872

Nettopp. Det var derfor jeg lurte på hvordan blomstene hadde blitt nazi-blomster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Nettopp. Det var derfor jeg lurte på hvordan blomstene hadde blitt nazi-blomster. 

Noen av blomstene er fra grupper med nazistiske holdninger, noen er ikke det. Problemet er at man ikke vet hvilke som er det og ikke.

Anonymkode: e8afe...1bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern said:

Nettopp. Det var derfor jeg lurte på hvordan blomstene hadde blitt nazi-blomster. 

Det virker som den kollektive pressen er ute etter å sverte det som svertes kan (pluss litt) så lenge det kommer til Sylvi og FrP.

Anonymkode: 13e4f...9e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...