Gå til innhold

Mann og økonomi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er gift med en snill og økonomisk mann.med det mener jeg at han er flink med økonomi.

når jeg møtte han hadde jeg blitt skilt fra en veldig gjerrig x som aldri kjøpte noenting til meg og barna.han tjente godt men jeg fikk aldri se lønnslippen hans.han var en psykopat også.

dette gjorde at jeg måtte ta opp kontoer for ditt og kontoer for datt.min nåværende ektemann har hjulpet meg og nedbetale all dritt gjelda.han hjelper meg også i dag med budsjett fordi jeg kom skjevt ut.

Han er sparsommelig men ikke gjerrig.men han er veldig klar på at vi ikke skal sløse med penger.jeg fikk en arv med penger når min mor døde .de står på konto.Jeg er veldig glad i han og jeg vet at han vil til Svalbard.jeg har nå bestilt tur til oss som skal være en overaskelse fra meg.Turen kommer på ca 20.000 ++og jeg er så redd han blir sint når han finner ut hvor mye den kostet.

jeg har vondt i magen hver dag nå.skal snart bet første avdraget av reisen.

jeg har ymtet litt at jeg håper han ikke blir sint men at han kan tenke på at dette gjør jeg for han og at han kan kose seg.

når begge avdragene er betalt er det for sent å angre.de pengene får vi ikke tilbake.men jeg kan jo ikke si noe nå om hva vi skal og hvor mye det koster.da ødelegger jeg jo alt.

hva skal jeg gjøre?trenger tips😢

 

Anonymkode: 49118...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...