Gå til innhold

Trist at man skal bli stemplet som en gris fordi man liker kvinnefitter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg innrømmet det. Jeg elsker nakne kvinnekropper. Spesielt brystene og kvinnefitten. 

Det betyr ikke at jeg forgriper meg på dem eller trakasserer dem. Jeg bare liker det. Og ja, jeg kan også bli opphisset og kåt av å se en kvinnefitte. 

Hvorfor har det blitt slik at man knapt kan se på en kvinne uten å bli mistenkt for å ha onde hensikter? 

Anonymkode: 10d6d...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du blander mange ting sammen her.

Anonymkode: 5ac27...522

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Finnes det mannefitter?

Ja, sånne bittre fitter som ts som føler seg angrepet av at kvinner sier nei til overgrep, og får det til å handle om seg selv og menn som ikke gjør noe annet å bare like kvinnekropper, når det er kvinner hver dag som blir angrepet av menn og det grensene og metoo handler om.

Anonymkode: aead4...620

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss ta ting steg for steg her, rydde opp litt:

- du innrømmer at du liker kvinnekroppen og tenner på den. Flott! Ingenting galt i det

- du sier du liker "kvinnefitter". Jeg antar du mener vaginaen? Hvis du skulle hatt sex med meg så hadde jeg foretrukket at du ikke kalte underlivet mitt noen skjellsord. Men igjen: flott!

- du sier det ikke betyr at du forgriper eller trakasserer: helt korrekt

- du lurer på om du knapt kan se på en dame uten å bli dømt: feil. Du kan se, hilse, smile og si hei. Du kan derimot ikke stirre lenge på kroppsdelene våre når du står ved siden av oss på gata. Står du der i tillegg med halvåpen munn, ja da har du gjort det kjipe enda verre. 

Anonymkode: 5ac27...522

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd, gitt. Jeg er heterofil mann i Norge selv, elsker vel igrunn også nakne kvinnekropper (selv om det er litt for cheesy til at jeg ville ordlagt meg sånn), og føler ikke jeg blir mistenkt for noe som helst eller stemplet som en gris av den grunn. Jeg går ikke rundt og nistirrer på ukjente kvinner eller sier til dem at jeg "liker kvinnefittene deres" (morsomt ord, forresten!), da, siden jeg er et sånn noenlunde ok menneske og det ville vært rimelig dust å holde på med. Jeg oppfører meg bare helt vanlig og høflig mot folk jeg møter, kvinner som menn. Føler ikke at jeg stemples som noe som helst. 

Lurer egentlig litt på hva dere som opplever at dere blir stemplet som griser eller mistenkes for onde hensikter rett som det er egentlig driver med. Jeg har aldri brukt en kalori på å unngå å bli "stemplet som gris" og har likevel sluppet unna bare ved å oppføre meg helt vanlig.

Anonymkode: 7b498...1f7

Denne mannen skjønner greia

Anonymkode: 5ac27...522

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker pikk og det er helt greit. Det er greit at jeg tenner på det om jeg ser en pikk eller tenker på den, men det er ikke greit at jeg tar et tak i pikken til menn rundt meg bare fordi jeg tenner på det. Det er heller ikke greit at jeg kommenterer til menn jeg omgås at jeg liker bulen de får i buksa, selv om jeg tenker det. Alt til tid og sted, og samtykke. Dette er ikke rakettforskning. Om du har problemer med å forstå grenser og sosiale normer, så finnes det helt sikkert hjelp å få. 

Anonymkode: fa16f...8a5

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ragnar89 skrev:

Mannefitta er vel rumpehullet det da :Hehe: 

Mannefitte=rasshøl 

(Da mangler bare oversettelse av sladrekjerring til mansk)

Anonymkode: 00382...0d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg innrømmet det. Jeg elsker nakne kvinnekropper. Spesielt brystene og kvinnefitten. 

Det betyr ikke at jeg forgriper meg på dem eller trakasserer dem. Jeg bare liker det. Og ja, jeg kan også bli opphisset og kåt av å se en kvinnefitte. 

Hvorfor har det blitt slik at man knapt kan se på en kvinne uten å bli mistenkt for å ha onde hensikter? 

Anonymkode: 10d6d...740

Høres veldig normalt ut om du tenner på kvinner ja. Både kvinner og menn er "fokusert" på hverandres kropper, er ikke bare du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har da ikke sagt at jeg går rundt og stirrer og glor. Det har jeg aldri gjort. Men jeg finner veldig behag i å se en naken kvinnekropp når muligheten byr seg, dvs. når jeg har ONS eller er i et forhold, ser på film, bilder etc.

Anonymkode: 10d6d...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da ikke sagt at jeg går rundt og stirrer og glor. Det har jeg aldri gjort. Men jeg finner veldig behag i å se en naken kvinnekropp når muligheten byr seg, dvs. når jeg har ONS eller er i et forhold, ser på film, bilder etc.

Anonymkode: 10d6d...740

Og disse kvinnene mistenker deg for å ha onde hensikter?

Anonymkode: fa16f...8a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, ok, svært få, kaller deg gris fordi du tenner på kvinnekroppen. Hvor har du det fra?

Om du ikke oppfører deg upassende eller går rundt og snakker om det til alle og enhver så skjønner jeg faktisk ikke hvorfor du føler det slik.

Det er da helt normalt å gjøre når du er heterofil mann. Skjønner ikke hvorfor noen kobler metoo inn i alt. Det virker egentlig som mange ikke skjønner hva det dreier seg om.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd, gitt. Jeg er heterofil mann i Norge selv, elsker vel igrunn også nakne kvinnekropper (selv om det er litt for cheesy til at jeg ville ordlagt meg sånn), og føler ikke jeg blir mistenkt for noe som helst eller stemplet som en gris av den grunn. Jeg går ikke rundt og nistirrer på ukjente kvinner eller sier til dem at jeg "liker kvinnefittene deres" (morsomt ord, forresten!), da, siden jeg er et sånn noenlunde ok menneske og det ville vært rimelig dust å holde på med. Jeg oppfører meg bare helt vanlig og høflig mot folk jeg møter, kvinner som menn. Føler ikke at jeg stemples som noe som helst. 

Lurer egentlig litt på hva dere som opplever at dere blir stemplet som griser eller mistenkes for onde hensikter rett som det er egentlig driver med. Jeg har aldri brukt en kalori på å unngå å bli "stemplet som gris" og har likevel sluppet unna bare ved å oppføre meg helt vanlig.

Anonymkode: 7b498...1f7

Han her har skjønt det ts, og dette er normalt.

Hvis du stadig vekk blir stemplet som gris så er det nok noe du gjør eller sier som er upassende i situasjonen du er i.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av problemet oppstår når du degraderer en jente til "en kvinnefitte".

Alle heterofile menn liker kvinnekropper. Meg selv er intet unntak. Jeg kan til og med erkjenne at jeg er så stor gris at jeg tidvis tillater meg å småkikke litt på jenter i stramme jeans når jeg ser det på toget eller bussen ;) 

Men det handler om å like helheten. Å like jenta som menneske og ikke som objekt. Der tror jeg skillet går mellom mann og gris.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg innrømmet det. Jeg elsker nakne kvinnekropper. Spesielt brystene og kvinnefitten. 

Det betyr ikke at jeg forgriper meg på dem eller trakasserer dem. Jeg bare liker det. Og ja, jeg kan også bli opphisset og kåt av å se en kvinnefitte. 

Hvorfor har det blitt slik at man knapt kan se på en kvinne uten å bli mistenkt for å ha onde hensikter? 

Anonymkode: 10d6d...740

Kanskje det har noe med det vulgære språket ditt å gjøre? Og hvordan du føler en trang for å uttrykke dette.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Kanskje det har noe med det vulgære språket ditt å gjøre? Og hvordan du føler en trang for å uttrykke dette.

Kaaaaaaaaaaaaaanskje!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...