Gå til innhold

Og da var ikke Leger uten grenser lenger politisk nøytrale....


Inspektøren

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Det er ikke noe poeng å diskutere med en gjeng løgnere. Takk for meg.

:( Jeg heier!! :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Tøytigern said:

Det er ikke noe poeng å diskutere med en gjeng løgnere. Takk for meg.

Du vet du har tapt selvsagt. Leger uten grenser protesterer mot dagens innvandringspolitikk og ønsker færre murer inn mot Europa. Ærlig syn det, men ikke fortell folk at de ikke er en politisk aktør i asyldebatten. 

Anonymkode: 2ee83...5c1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Inspektøren skrev:

Venstresiden har, som et motgrep til blomsterstøtten til Listhaug, samlet inn 15 millioner til Leger uten grenser. En organsasjon som er politisk uavhengig og nøytral. Likevel velger de å ta i mot pengene. De er dermed ikke lenger politisk nøytrale, noe som også ble påpekt på Dagsnytt 18 i dag.

Det er ikke akseptabelt i mine øyne og jeg kommer ikke lenger til å støtte denne organisasjonen. Nå skal det jo også sies at tilliten til dem allerede var noe tynnslitt etter at det ble avslørt at flere av deres ansatte knullet jordskjelvofre på Haiti. Men dette var i allefall dråpen for min del.

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/har-na-samlet-inn-15-millioner-kroner-til-leger-uten-grenser/3423427120.html

 

I dag ga jeg penger til Frelsesarmeen. Dermed er de ikke lenger politisk nøytrale.

Jeg kjøpte for øvrig mat i butikken også. Dermed er de heller ikke politisk nøytrale.

Anonymkode: 390e2...568

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Det er ikke noe poeng å diskutere med en gjeng løgnere. Takk for meg.

Bøyer meg i støvet for forsøket, men disse menneskene på dette underforumet er rabiate 

Anonymkode: 2909b...358

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du sier er ikke det samme! De hadde nok tatt imot penger som var samlet inn på Sylvi sine vegne også,.. Hadde noen gjort dette istedenfor blomster. Men hadde vel vert ironisk om "slå ring om Norge" Hadde samlet penger til u-hjelp 😂😂

Anonymkode: f2ce4...9ea

Nemlig. De hadde gjort det og sagt takk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I dag ga jeg penger til Frelsesarmeen. Dermed er de ikke lenger politisk nøytrale.

Jeg kjøpte for øvrig mat i butikken også. Dermed er de heller ikke politisk nøytrale.

Anonymkode: 390e2...568

Spot on😂😂👏🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du vet du har tapt selvsagt. Leger uten grenser protesterer mot dagens innvandringspolitikk og ønsker færre murer inn mot Europa. Ærlig syn det, men ikke fortell folk at de ikke er en politisk aktør i asyldebatten. 

Anonymkode: 2ee83...5c1

Tøytigeren har ikke tapt, brukeren har helt rett. Du er bare en stapeis som ikke vil se sannheten.

Anonymkode: 2909b...358

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern said:

Hvem da? dem som plukkes opp av havet istedet for å drukne? Åja, dem ja...

Ja, det hadde jo blitt mye bedre om Leger uten grenser hadde fått viljen sin og slusene hadde blitt åpnet fullstendig som hadde lokket utallige flere til å prøve seg. Avtalen som Europa har gjort har redusert strømmen og Leger uten grenser liker det ikke. 

Anonymkode: 2ee83...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet du har tapt selvsagt. Leger uten grenser protesterer mot dagens innvandringspolitikk og ønsker færre murer inn mot Europa. Ærlig syn det, men ikke fortell folk at de ikke er en politisk aktør i asyldebatten. 

Anonymkode: 2ee83...5c1

Man har ikke tapt en diskusjon man avslutter med folk som åpenbart har bestemt seg. Man har vunnet :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kuttet samarbeidet med europeiske regjeringer i PROTEST mot den asylpolitikken som blir ført og som definitivt har redusert strømmen over Middelhavet! De liker det ikke! At du later som de ikke egentlig mener det de sier er jo bare helt latterlig. 

Anonymkode: 2ee83...5c1

Dette kan du ikke dokumentere. Jeg har dokumentert i en annen tråd.

Siste ord fra meg, for du ser ikke ut til å være intressert i noe annet enn å være sint fordi Listhaug fikk kritikk av noen som etterpå gikk ivei og fikk inn 500; kr per sekund i løpet av første døgn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tøytigeren har ikke tapt, brukeren har helt rett. Du er bare en stapeis som ikke vil se sannheten.

Anonymkode: 2909b...358

Selvsagt har tøytigeren tapt. Ingen kan påstå med fullt alvor at de ikke er en politisk aktør i migrasjonspolitikken. Når de har kuttet båndene til regjeringer som støtter dagens asyllinje i protest mot den asylpolitikken som føres fordi de ønsker å gjøre det lettere å få asyl, så har de null troverdighet som "nøytrale" i denne saken.

Anonymkode: 2ee83...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, boski skrev:

Man har ikke tapt en diskusjon man avslutter med folk som åpenbart har bestemt seg. Man har vunnet :) 

Jeg bryr meg ikke om å vinne. Det jeg bryr meg om er når folk sprer løgner for å sverte en organsiasjon som redder så mange liv, verden over, hvert år. Bare pga at de er sure fordi ikke alle liker Listhaug. (...) Desinformasjon er en ting. Men grov og ødeleggende desinformasjon fordi man er furten på noen som ga bort penger til krigsofre, er noe annet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tøytigern said:

Dette kan du ikke dokumentere. Jeg har dokumentert i en annen tråd.

Siste ord fra meg, for du ser ikke ut til å være intressert i noe annet enn å være sint fordi Listhaug fikk kritikk av noen som etterpå gikk ivei og fikk inn 500; kr per sekund i løpet av første døgn.

Du har dokumentert null. De er politiske aktører i migrasjonsdebatten. Det er derfor de har protestert så kraftig og støtter opp om en langt mer radikal linje. De mener til og med at Europa ikke bør avskrekke migranter fra å ta turen til Europa.

Anonymkode: 2ee83...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt har tøytigeren tapt. Ingen kan påstå med fullt alvor at de ikke er en politisk aktør i migrasjonspolitikken. Når de har kuttet båndene til regjeringer som støtter dagens asyllinje i protest mot den asylpolitikken som føres fordi de ønsker å gjøre det lettere å få asyl, så har de null troverdighet som "nøytrale" i denne saken.

Anonymkode: 2ee83...5c1

Buhu noen fikk 15 millioner mer til å prøve å gjøre verden til et bedre sted. Venstreside, sentrum, høyre- hvem bryr seg? De hjelper mange som trenger det. Ikke svartmal en organisasjon fordi du er furt over Listhaug

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det sa de aldri. De sa ikke at det skulle bli lettere. De sa :Finn en måte som gjør at folk ikke prøver å padle over havet. 

Hva vet du om det ikke er en enda strengere politikk som hjelper? Det har de ikke tatt stilling til. De ville bare få slutt på alle flyktningene som druknet for to år siden. Der og da.

De ønsket å åpne en rute for migrasjon mot Europa. Det er politisk.

Hadde det vært politisk nøytrale ville de ikke uttalt seg om dette

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag ga jeg penger til Frelsesarmeen. Dermed er de ikke lenger politisk nøytrale.

Jeg kjøpte for øvrig mat i butikken også. Dermed er de heller ikke politisk nøytrale.

Anonymkode: 390e2...568

Jeg også gir til Frelsesarmeen selv om de har et meget konservativt syn på mange ting som jeg ikke deler, bla synet på homofile, så gjør de et meget bra og viktig humanitært arbeid som jeg støtter fult ut 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Tøytigern said:

Jeg bryr meg ikke om å vinne. Det jeg bryr meg om er når folk sprer løgner for å sverte en organsiasjon som redder så mange liv, verden over, hvert år. Bare pga at de er sure fordi ikke alle liker Listhaug. (...) Desinformasjon er en ting. Men grov og ødeleggende desinformasjon fordi man er furten på noen som ga bort penger til krigsofre, er noe annet

Leger uten grenser protesterer mot dagens innvandringspolitikk og ønsker færre murer inn mot Europa. De er helt ærlige på det. Du mener det er "sverting" å fortelle folk hva de selv sier. Mange på venstresiden er enige med dem om at vi må ha mer asylinnvandring. 

Anonymkode: 2ee83...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, boski said:

Buhu noen fikk 15 millioner mer til å prøve å gjøre verden til et bedre sted. Venstreside, sentrum, høyre- hvem bryr seg? De hjelper mange som trenger det. Ikke svartmal en organisasjon fordi du er furt over Listhaug

Svartmal? De er jo helt åpne om at det er POSITIVT med en mer radikal asyllinje. De mener det gjør verden til et bedre sted når det blir lettere å søke asyl i Europa. Støtter du ikke en mer radikal asyllinje da?

Anonymkode: 2ee83...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Example skrev:

De ønsket å åpne en rute for migrasjon mot Europa. Det er politisk.

Hadde det vært politisk nøytrale ville de ikke uttalt seg om dette

Deres hovedmål er liv og helse, deres syn på overfarten i middelhavet gjenspeiler det, 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svartmal? De er jo helt åpne om at det er POSITIVT med en mer radikal asyllinje. De mener det gjør verden til et bedre sted når det blir lettere å søke asyl i Europa. Støtter du ikke en mer radikal asyllinje da?

Anonymkode: 2ee83...5c1

Jeg syns det er helt greit sånn vi har det nå gitt :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...