Gå til innhold

Typen har bilder av ex-en


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På instagram og facebook (gamle profilbilder også), kyssebilder, intime bilder, med tekst som typ "Beste jenta i verden <3" eller "Ett år sammen med deg i dag, elsker deg av hele mitt hjerte" osv. Og jeg har ikke noe problemer med at han har hatt dame før, og tror ikke det er noe mellom dem. 

Men det plager meg fortsatt at han har bilder av dem ute, der han erklærer sin kjærlighet til henne omtrent, når det er MIN kjæreste, og selv om det er fortiden, så har jeg fortsatt ikke lyst til å SE fysiske bevis på at de har tafset på og elsket hverandre. Nå er de her bildene et par år gamle, så føles teit å bringe det opp - men det plager meg fortsatt. 

Er det drøyt å be ham slette bildene? Hvordan kan jeg evt. be ham om det på en pen måte? Er sikkert snakk om 20-30 bilder, så det er jo ikke bare et par det er snakk om. Eller må jeg bare bite tenna sammen og holde meg fullstending unna instagrammen hans og facebook-bildene?

Anonymkode: 248d2...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å slette bilder helt  (typ fra telefonen) syns jeg kanskje ikke du kan be om. Men å si at du hadde satt pris på at han fjernet de fra sosiale medier er helt innafor. Iallefall kyssebilder, kjærlighetærkleringer og bilder av kun de to på. Å ta vare på minner fra fortiden er greit men det trenger ikke ligge på Facebook  

Anonymkode: 1ee18...fd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å slette bilder helt  (typ fra telefonen) syns jeg kanskje ikke du kan be om. Men å si at du hadde satt pris på at han fjernet de fra sosiale medier er helt innafor. Iallefall kyssebilder, kjærlighetærkleringer og bilder av kun de to på. Å ta vare på minner fra fortiden er greit men det trenger ikke ligge på Facebook  

Anonymkode: 1ee18...fd0

Ja, enig... der det er en viktig begivenhet eller vennebilder osv har jeg forståelse for. 

Nå har jeg dessverre begynt å se på noen av bildene igjen... ser nå at han har tatt med eksen til mange av de stedene/restaurantene som har vært spesielle for oss to. Vet ikke hva jeg skal tenke, føler meg veldig lite spesiell...

Lurer på hva folk tenker som kan se dem ligge ute på facebook og instagram? Vanskelig å se hvem som faktisk er kjæresten hans når halvparten av bildene er av ei anna kjerring.

Anonymkode: 248d2...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke greit å beholde slike bilder og erklæringer for exen når man får srg ny kjæreste.  Be han vokse opp. 

Anonymkode: 1cad0...781

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forrige type (jævla drittsekk) oppdaget jeg at hadde bilder av eksen i undertøy med nattameldinger og sånn. De bildene bare slettet jeg for han. Enkelt og greit. Han ble ikke fornøyd, men det dret jeg i. Sånn skal ikke jeg ha det. (Skal sies at jeg tror han var utro opptil flere ganger i løpet av de fire mnd vi var sammen også. Så var ikke bare bildene av ekser som var grunnen til at han var en drittsekk)

Anonymkode: 10d13...c8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På instagram og facebook (gamle profilbilder også), kyssebilder, intime bilder, med tekst som typ "Beste jenta i verden <3" eller "Ett år sammen med deg i dag, elsker deg av hele mitt hjerte" osv. Og jeg har ikke noe problemer med at han har hatt dame før, og tror ikke det er noe mellom dem. 

Men det plager meg fortsatt at han har bilder av dem ute, der han erklærer sin kjærlighet til henne omtrent, når det er MIN kjæreste, og selv om det er fortiden, så har jeg fortsatt ikke lyst til å SE fysiske bevis på at de har tafset på og elsket hverandre. Nå er de her bildene et par år gamle, så føles teit å bringe det opp - men det plager meg fortsatt. 

Er det drøyt å be ham slette bildene? Hvordan kan jeg evt. be ham om det på en pen måte? Er sikkert snakk om 20-30 bilder, så det er jo ikke bare et par det er snakk om. Eller må jeg bare bite tenna sammen og holde meg fullstending unna instagrammen hans og facebook-bildene?

Anonymkode: 248d2...9f8

:klo: 

Er du 15 år? Dersom ikke: du bør ha nådd et modenhetsnivå som forteller deg at det ikke er ok. Han har hatt kjærester før deg. Han har vært glad i dem, opplevd store ting med dem, hatt fantastisk sex med dem og kanskje fått barn med dem. Det har, for det meste, vært gode tider. Han tenker tilbake på dem med lykke. Akkurat sånn han kommer til å se tilbake på deg og du på han. Med lykke. 

Dersom du er over 15 eller faktisk er 15 eller under og ikke har oppnådd et mentalt modenhetsnivå som gjør at du synes det er ok at typen har vært og vil bli glad i og lykkelig med andre: jobb med den siden av deg selv. Gi det noen år av livet. Jeg garanterer at det er mer enn verdt det. 

Anonymkode: b8ed1...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GoldenLioness

Helt innafor å ha bilder av eksen, men ikke på sosiale medier. Det er som å ha bilder av eksen på stuen og det er lite OK når en er sammen med en ny. 

Endret av GoldenLioness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hsn tar vare på de på en harddisk tenker jeg er greit. Men syns han burde slette de intime og kjærlighetserklæringene fra Instagram og skjule de fra facebook når han er i ett nytt forhold. Om ikke så hadde jeg nektet han å legge ut bilder av meg og av oss. Hadde ikke orket å vært en del av samlingen hans på sosiale medier.

Anonymkode: 33960...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo: 

Er du 15 år? Dersom ikke: du bør ha nådd et modenhetsnivå som forteller deg at det ikke er ok. Han har hatt kjærester før deg. Han har vært glad i dem, opplevd store ting med dem, hatt fantastisk sex med dem og kanskje fått barn med dem. Det har, for det meste, vært gode tider. Han tenker tilbake på dem med lykke. Akkurat sånn han kommer til å se tilbake på deg og du på han. Med lykke. 

Dersom du er over 15 eller faktisk er 15 eller under og ikke har oppnådd et mentalt modenhetsnivå som gjør at du synes det er ok at typen har vært og vil bli glad i og lykkelig med andre: jobb med den siden av deg selv. Gi det noen år av livet. Jeg garanterer at det er mer enn verdt det. 

Anonymkode: b8ed1...a30

Unnskyld meg, frøken besservisser. Er helt greit at han har vært lykkelig med noen andre før meg, det er meg han er sammen med nå. Har likevel ikke lyst til å bli potensielt konfrontert av bilder av det, for det er ikke, eller burde ikke være relevant eller viktig for ham å tenke på nå. Har selv ikke noe behov for å tenke på eksene mine, se på bilder av oss eller mimre til fortiden, selv om noe av det var bra tider.

Anonymkode: 248d2...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...