Gå til innhold

Trussel for andres forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Er alenemor med flott utseende og kropp. Har flyttet til nytt sted og prøver bli kjent med andre foreldre som har barn på samme alder som mitt barn, så han får venner og noen å leke med! 

Problemet er når jeg og barnet er på hjemme besøk hos eller gjør aktiviteter sammen med andre foreldre/par, så merker jeg ofte at mannen i forholdet liker  det han fysisk ser og dama blir sjalu..

Har prøvd å løse problemet med å overse mannen totalt og kun vise interesse for dama i forholdet via samtaler/blikk, i tillegg til å gi hint om at jeg er svært  fornøyd som singel mor osv..

Likevel merker jeg dette er et problem!

Noen tips og/eller råd til å ikke oppfattes som en trussel for forholdet til noen?

Vil jo så gjerne mitt barn skal få dra på besøk og få venner.. <3

Anonymkode: 5427c...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er utseendet ditt som er problemet. Det er nok heller væremåten og ditt syn på deg selv. 

Anonymkode: 95796...a45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er utseendet ditt som er problemet. Det er nok heller væremåten og ditt syn på deg selv. 

Anonymkode: 95796...a45

Mann her. Etter å ha hengt et par år her på KG, og ellers gjort meg noen observasjoner i.r.l, så tviler jeg ikke på at disse usikre og/eller bitchy kvinnene finnes.  

Du kan prøve å invitere mor og barn hjem til dere, evt bare levere og hente barnet ditt når det er på besøk. Hvis det er andre alenemødre, besøk dem. Eller sett ut et rykte om at du er lesbisk. (spøk)

Anonymkode: 08673...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har opplevd det tviler jeg ikke på, men at det skjer hver eneste gang hørest litt usannsynlig ut. Du må være veldig uheldig om det skjer med alle foreldrene du møter. Så selv om du ikke flørter, så blir det sjalusidrama i hvert eneste hjem du setter fot i. Du får heller invitere barna og mødrene til playdates hos deg istedenfor. Og ellers være avvisende mot fedre i forhold når du og barnet er i hjemmene deres, og bare nekte å involvere deg i deres forholdsdrama. 

Anonymkode: 97850...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...