Gå til innhold

Facebook og konkurranser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som er drittlei av alle konkurransene på Facebook? Har noen gjengangere som deltar på absolutt alt, selv om de ikke har bruk for det som kan vinnes. 

Anonymkode: 9a770...327

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig...de samme som er med på alle.selv om gevinsten er langt unna der de bor er de med på konkuranser.vet ikke om de får premien da hvis de bor langt unna.

jeg vinner aldri på konkuranser på fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt kjedelig at det er stort sett det eneste som dukker opp på Facebook nå.

Har ei venninne som tagger meg i omtrent alle sammen også, sånn at vi skal få sjansen til å vinne sammen. Yaay. ...eller ikke... 

Anonymkode: aac96...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg har en drøss med venninner som må delta i absolutt ALT av fb-konkurranser. Det er utrolig pinlig å se på. Særlig når de blir tiggende og skriver tull som "såååå fint smykke, hjerte-emoji, hjerte-emoji".

Virkelig flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt mange som deltar, men jeg har aldri hørt noen av de har vunnet noe😂

Anonymkode: 0202e...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sykt mange som deltar, men jeg har aldri hørt noen av de har vunnet noe😂

Anonymkode: 0202e...46c

Nettopp. Det fungerer mest som reklame for produktet du visstnok kan vinne. Altså - folk deltar i håp om å vinne noe, men så ender det bare opp som reklame som du spammer alle dine Facebook-venner med! 

Anonymkode: 9d114...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Det fungerer mest som reklame for produktet du visstnok kan vinne. Altså - folk deltar i håp om å vinne noe, men så ender det bare opp som reklame som du spammer alle dine Facebook-venner med! 

Anonymkode: 9d114...e85

Ja! Og folk mister hemninger over å vinne ting de sikkert ikke har bruk for. I tillegg er sjansen til å vinne minimalt.

Det var en fostermor som outet fosterbarn som begrunnelse for å vinne. 

Anonymkode: 0202e...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner bruker vel minst nitti prosent av tiden sin på Facebook for å delta på alle slike latterlige konkurranser hun kommer over.

I tillegg har hun meldt seg på en hel haug med forskjellige "nyhetsbrev" som blir sendt til epost-kontoen hennes. Dette kommer fra fleire forskjellige nettbutikker, hvor det vissnok er mulig å vinne for eksempel gavekort til en verdi av for eksempel hundre kroner, 500 kroner eller 1 000 kroner. Men nettbutikkene trekker vel bare en (eller kanskje to vinnere) hver måned. Hvis dem i det heile tatt trekker noen vinnere da, det kan jo ikke vi som forbrukere / kunder egentlig vite om de gjør eller ikke...

Men hun får iallefall den epost-adressen smekkfull av beskjedersom kommer fra en hel haug med forskjellige nettbutikker / organisasjoner. Sannsynligheten for å faktisk vinne noe som helst blir jo selvfølgelig latterlig liten. Men hun fortsetter å abbonnere på alt mulig sludder og vås. I tillegg så klager hun til stadighet over at eposten hennes stadig fylles opp av eposter som hun overhodet ikke er interessert, og at hun er nødt til å bruke så mye tid på å slette alt mulig tull - samt at hun vissnok risikerer å gå glipp av langt viktigere meldinger som har forsvunnet i alt skrotet...  

:bond:

Anonymkode: 419c5...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...