Gå til innhold

Han nekter å slikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.3.2018 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Han ER ego. Hadde ikke giddet å vært sammen med en mann som ikke slikker. Hallo!
Til og med mine one night stands slikker

Anonymkode: a6fde...a25

Ikke rart kjønnssykdommene blomstrer...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS, jeg deler din frustrasjon.

Har datet samme fyr i 3mnd nå. Han er 30. Vi har masse sex, men jeg føler definitivt at jeg gir mest. Jeg tar mest initiativ, jeg koser med han, runker og suger han hele tiden. Jeg tenner veldig på å tilfredstille han. Men det virker ikke som om han bryr seg om min nytelse. Han tar aldri på meg nedentil, han fingrer meg ikke, han slikker meg ikke. Han har gjort det kanskje 2 ganger ila de sikkert 100 gangene vi har hatt sex... (selv om jeg alltid er nybarbert og ren). 

Synes det er utrolig kjipt. Vil ikke tvinge han til noe, men det handler litt om å ønske å tilfredstille partneren sin. Det virker ikke som om min nytelse og orgasme er noen prioritering når vi har sex. :frustrert: Så lenge han kommer så er han fornøyd.

Eksen min derimot var like opptatt av at jeg kom som han. Han kunne finne på å slikke meg mens jeg lagde mat.. og kaste seg over meg helt ut av det blå. Så å ha sex med noen som er så egoistisk og i tillegg lite dominant i sengen er veldig nytt for meg. Vi er begge ganske dårlig til å snakke om følelser og behov. Så jeg tør liksom ikke å spørre han om det.. Tror heller det er bedre å skryte av han når han gjør noe jeg liker (men det skjer jo ikke så ofte..). 

Hva skal man gjøre? Innse at vi ikke passer sammen seksuelt og knuse hjertet hans?. Eller vente og se om han kanskje forandrer seg....Prøve å hinte mer til om hva jeg liker? Han er så utrolig gentleman og god ellers, det er "bare" i sengen han er ego. Utrolig vanskelig. :(

 

Anonymkode: f84e8...686

Dere har vært sammen i 3 måneder. Det er jo ingenting. Gi fyren litt tid, da.

Ikke rart mange får problemer når de har elendig kommunikasjon, men likevel forventer at partneren skal gjøre svært intime ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sexologer sammenligner stimulering av penishodet med stimulering av klitoris. Mannen får god stimulering uansett, både av bj og penetrering. Kvinnen derimot får ikke god stimulering uansett av penetrering. Slikking er et must for mange av oss.

Forundrer meg ikke at ikke du slikker fitte, du virker jo som du er max 16 år og redd for jentelus eller prøver for hardt å være betaman (ekte betaer gir kvinnen multiorgasmer og slikker btw)
Grow up og talk to that pussy, kiss that pussy and eat that pussy ;) Skal love deg det er sunnere enn mye av maten du dytter i deg.

Anonymkode: a6fde...a25

At munnsex er normalt og must for deg betyr ikke at så skal være tilfellet for alle andre også. Det er snakk opp personlige grenser, og hva man selv tenner på. Jeg trodde dette med personlige grenser var så viktig for jenter jeg ? Å tørre å si "nei". .Jeg har ingen verdens glede av munnsex. Sorry.  Har jeg prøvd munnsex? ja, gav det meg noe? Nope. Du forventer vel ass-to-mouth også skal bli naturalisert for hvermannsen du kanskje? Disse lekene er ikke helt risikofritt heller, med alle kjønnssykdommene som er ute og går. Tanken på dét er ikke akkurat appetittelig må jeg si.

Anonymkode: 5ae8e...1e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde personlig ikke sugd typen hvis han aldri slikket meg tilbake. Jeg ser på det som bonus/gave, du gir noe ekstra selv om det ikke gir deg orgasme.

Var en som kalte fittesaft for noe jævla ekkelt, mistenker at denne personen er kastrert og ikke fungerer normalt.

En som er normalt oppegående tenner på partnerens gledes - safter!! Og gutta har minst like mye juice som jentene, hvis du er god i jobben din ;)

Anonymkode: f2b72...a9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde personlig ikke sugd typen hvis han aldri slikket meg tilbake. Jeg ser på det som bonus/gave, du gir noe ekstra selv om det ikke gir deg orgasme.

Var en som kalte fittesaft for noe jævla ekkelt, mistenker at denne personen er kastrert og ikke fungerer normalt.

En som er normalt oppegående tenner på partnerens gledes - safter!! Og gutta har minst like mye juice som jentene, hvis du er god i jobben din ;)

Anonymkode: f2b72...a9f

Til kvinnfolka her inne som ikke liker sæd :ler: 

Anonymkode: 1dd71...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til kvinnfolka her inne som ikke liker sæd :ler: 

Anonymkode: 1dd71...981

Tja.. man kan jo suge helt til det går for typen da 😂

Anonymkode: f2b72...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja.. man kan jo suge helt til det går for typen da 😂

Anonymkode: f2b72...a9f

Ja, med mindre man ikke liker smaken på precummet ;P 

Anonymkode: 1dd71...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du at han skal slikke deg når du vet at han ikke liker det? Vil du at han skal vegre seg og tvinge seg  gjennom det for at du skal nyte? Hvordan får du til å nyte det da? Det kan jeg ikke skjønne :fnise: Hadde aldri villet at en mann skulle gå ned på meg om han ikke likte det, hadde ikke akkurat fått til å nyte det når jeg vet at han bare gjør det for min skyld.

Og hvorfor skal du slutte å suge om du elsker det? Da går det jo bare ut over deg selv? Å nekte deg noe du elsker bare for å straffe han ?

Det er jo sikkert noe du ikke liker like godt som han? Og som du ikke vil prøve?

Jeg synes dere kan nyte hverandre uten at ALT må prøves :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...