Gå til innhold

Han nekter å slikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er barnslige og smålige begge to. 

Anonymkode: 1dd71...981

ok.

Anonymkode: 9cf75...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får han si det. Da skal jeg respektere det. Hva om han ikke har vært utsatt for overgrep?

Anonymkode: 9cf75...06e

Da er tydeligvis  ikke du rette dama for ham. Bør gjøre det slutt, før dere ødelegger hverandre emosjonelt og ingen andre orker å være sammen med noen av dere. Nå er det slikking, hva blir det neste?

Anonymkode: 301fb...ed5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er tydeligvis  ikke du rette dama for ham. Bør gjøre det slutt, før dere ødelegger hverandre emosjonelt og ingen andre orker å være sammen med noen av dere. Nå er det slikking, hva blir det neste?

Anonymkode: 301fb...ed5

???? Jeg trodde oralsex var en del av vanlig sex man hadde med hverandre. Dette er jo helt hysterisk.
 

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er tydeligvis  ikke du rette dama for ham. Bør gjøre det slutt, før dere ødelegger hverandre emosjonelt og ingen andre orker å være sammen med noen av dere. Nå er det slikking, hva blir det neste?

Anonymkode: 301fb...ed5

Jeg har hatt lengre forhold med partnere som har gått fint hvor det er blitt både slikket og sugd. Dette er første gang jeg opplever det. Så jeg kan nok finne meg noen andre. Men jeg vil ikke ha noen andre, men jeg er jo en overgriper så jeg burde vel ha han gå.

Anonymkode: 9cf75...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er sammen med en kjæreste som nekter å slikke meg. Han sier han ikke liker det, men at han ikke har prvød så mye heller. Han er 32 nå. Jeg suger han, og har sagt at jeg ikke vil suge han hvis han ikke slikker meg (synes dette er utrolig kjipt å si for jeg LIKER jo å suge han), men jeg synes det er utrolig dårlig gjort at jeg skal gå ned på han uten å få oral tilbake. Jeg likte ikke å suge i begynnelsen jeg heller men jeg lærte meg å like og nå elske å se kjæreste nyte. Siden han tydeligvis ikke har prøvd dette så har han bare gitt opp. Jeg smaker ikke vondt heller, andre har sagt jeg har smakt godt og dette er første mannen som ikke vil slikke meg. Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil egentlig suge han, men jeg får jo ingenting tilbake, noe jeg synes er urettferdig. Ja, han bruker jo fingre og pikk, men jeg bruker jo fingre og fitte på han også. Men så får han munn og ikke jeg? Utrolig sørgelig, jeg elsker oralsex. Lurer på hva jeg skal gjøre.

ps. Vi har vært sammen noen måneder bare, han er fin på så mange andre områder, men dette er skikkelig kjipt.

Anonymkode: 9cf75...06e

Synes det er bra at han sier fra, og så må du respektere det hvis du ønsker å være sammen med han.

Anonymkode: cc28d...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange merkelige svar. Oralsex er vel ikke en byttehandel? Utrolig barnslig å nekte å "gi tilbake"! Må være mange svært unge folk som har svart her?

Hvis han ikke liker å gi oralsex, da liker han ikke det. Det må du nesten respektere. Hvis dere ikke har vært sammen så lenge, kan det jo endre seg etterhvert. Mange synes oralsex er litt "skummelt" og man er redd for ikke å gjøre det riktig/bra nok. Derfor er mange usikre og vil ikke. Kan hende det er tilfellet her.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 
Sukk, menn altså. Du (eller han) kan tydeligvis ikke noe om kvinnekroppen og kvinnens tennings og nytelsesmønster.
En kvinne får ikke så mye ut av å bli pult , det er faktisk kltiorisen vår som er følsom og gjør sex godt, og om menn ikke vier oppmerksomhet og tid til klitorisen så er sexen bortkasta. Og da mener jeg ikke de 2 minuttene han fingrer for å gjøre damen klar for sin penetrering (igjen, av egoisme og ikke pga at kvinnen skal nyte) , men å slikke og fingre klitt under akten og til kvinnen får orgasme er et must!
Menn derimot trenger ikke suging for at sitt sensitive område, altså penishodet skal bli stimulert.
Menn som ikke slikker tenker neppe på at sexen da blir for kvinnen som det hadde blitt for mannen om han kun fikk penisroten sin eller ballene stimulert og aldri selve penisen eller penishodet der det er følsomt - det skal dere tenke litt mere på!

Anonymkode: a6fde...a25

Det stemmer, men det er jo fullt mulig å stimulere klitoris uten tunge. Han har vel hender?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overraska over hvor få her inne som synes kjæresten til ts er ego

Akkurat nå, Anonymus Notarius skrev:

Mange merkelige svar. Oralsex er vel ikke en byttehandel? Utrolig barnslig å nekte å "gi tilbake"! Må være mange svært unge folk som har svart her?

Hvis han ikke liker å gi oralsex, da liker han ikke det. Det må du nesten respektere. Hvis dere ikke har vært sammen så lenge, kan det jo endre seg etterhvert. Mange synes oralsex er litt "skummelt" og man er redd for ikke å gjøre det riktig/bra nok. Derfor er mange usikre og vil ikke. Kan hende det er tilfellet her.

Takk for et faktisk ordentlig svar. Ja, kan hende han er usikker, synes han kan si det til meg da. Sa jo selv jeg er barnslig og at jeg ikke vil ha denne "følelsen", men det er lett å bli sånn. Og vet også at, ihvert fall, jeg har hørt med venninner, at de suger kjæresten mer enn de får tilbake. Jeg har ikke møtt på sånne menn, men nå har jeg altså møtt en som vil ha, men ikke gi. Jeg gjør det for han. Jeg hadde håpet han ville gjøre det for meg.

ts

Anonymkode: 9cf75...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker oralsex så det forholdet hadde vært over for min del. Sorry dude, men jeg vil ikke leve uten oralsex.

Anonymkode: 8a43f...bb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg overraska over hvor få her inne som synes kjæresten til ts er ego

Takk for et faktisk ordentlig svar. Ja, kan hende han er usikker, synes han kan si det til meg da. Sa jo selv jeg er barnslig og at jeg ikke vil ha denne "følelsen", men det er lett å bli sånn. Og vet også at, ihvert fall, jeg har hørt med venninner, at de suger kjæresten mer enn de får tilbake. Jeg har ikke møtt på sånne menn, men nå har jeg altså møtt en som vil ha, men ikke gi. Jeg gjør det for han. Jeg hadde håpet han ville gjøre det for meg.

ts

Anonymkode: 9cf75...06e

Du skriver jo at dere bare har vært sammen noen måneder. Det er veldig kort tid. Mange trenger mye lenger tid på å bli trygg på noen før de gjør noe så intimt som oralsex. Jeg synes ikke det er så rart. Jeg tror manglende erfaring, manglende trygghet på deg og redsel for å gjøre noe feil i kombinasjon mest sannsynlig er grunnen til at han ikke har lyst.

Som sagt, sex er ikke en byttehandel. Om du gir han oralsex, så betyr ikke det at han skylder deg det samme. Det er ikke sånn det fungerer. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Du skriver jo at dere bare har vært sammen noen måneder. Det er veldig kort tid. Mange trenger mye lenger tid på å bli trygg på noen før de gjør noe så intimt som oralsex. Jeg synes ikke det er så rart. Jeg tror manglende erfaring, manglende trygghet på deg og redsel for å gjøre noe feil i kombinasjon mest sannsynlig er grunnen til at han ikke har lyst.

Som sagt, sex er ikke en byttehandel. Om du gir han oralsex, så betyr ikke det at han skylder deg det samme. Det er ikke sånn det fungerer. 

Jeg hører hva du sier først og jeg vet sex ikke er en byttehandel. Det heter likevel gi og få når det er skjevt. Par strekker seg for hverandre. Hvis han e er som du sier, at han er usikker så får han selvfølgelig tid. Jeg har ikke presset han heller. jeg har sagt jeg synes det er kjipt og at jeg synes han er litt ego, og selv har strekt meg, foreksempel til analsex, som han vet jeg ble med på for hans del.

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hører hva du sier først og jeg vet sex ikke er en byttehandel. Det heter likevel gi og få når det er skjevt. Par strekker seg for hverandre. Hvis han e er som du sier, at han er usikker så får han selvfølgelig tid. Jeg har ikke presset han heller. jeg har sagt jeg synes det er kjipt og at jeg synes han er litt ego, og selv har strekt meg, foreksempel til analsex, som han vet jeg ble med på for hans del.

Anonymkode: 9cf75...06e

og et gjorde meg ikke noe heller. Jeg syntes det var ok etter hvert. Han presset meg ikke, jeg sa ja for å glede han, og jeg håper han kan gjøre det for meg også andre veien. Oralsex er det eneste jeg hae "maset" om.

Anonymkode: 9cf75...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så så snart han ønsker analsex eller vil knulle munnen hennes eller få henne til å deepthroate han så må hun bare finne seg i det fordi en KVINNE skal væer opptatt av å tifredsstille sin mann? Eller hvordan var dere med å respektere hverandres grenser og finne ut av ting sammen igjen?

Anonymkode: 953d4...97c

Heh, for en tåpelig kommentar! Som om menn trenger analsex eller munnknulling for å få orgasme eller nyte samleiet! :murvegg:
Viser til min kommentar kopiert under:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 
Sukk, menn altså. Du (eller han) kan tydeligvis ikke noe om kvinnekroppen og kvinnens tennings og nytelsesmønster.
En kvinne får ikke så mye ut av å bli pult , det er faktisk kltiorisen vår som er følsom og gjør sex godt, og om menn ikke vier oppmerksomhet og tid til klitorisen så er sexen bortkasta. Og da mener jeg ikke de 2 minuttene han fingrer for å gjøre damen klar for sin penetrering (igjen, av egoisme og ikke pga at kvinnen skal nyte) , men å slikke og fingre klitt under akten og til kvinnen får orgasme er et must!
Menn derimot trenger ikke suging for at sitt sensitive område, altså penishodet skal bli stimulert.
Menn som ikke slikker tenker neppe på at sexen da blir for kvinnen som det hadde blitt for mannen om han kun fikk penisroten sin eller ballene stimulert og aldri selve penisen eller penishodet der det er følsomt - det skal dere tenke litt mere på!

Anonymkode: a6fde...a25

 

Anonymkode: a6fde...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hører hva du sier først og jeg vet sex ikke er en byttehandel. Det heter likevel gi og få når det er skjevt. Par strekker seg for hverandre. Hvis han e er som du sier, at han er usikker så får han selvfølgelig tid. Jeg har ikke presset han heller. jeg har sagt jeg synes det er kjipt og at jeg synes han er litt ego, og selv har strekt meg, foreksempel til analsex, som han vet jeg ble med på for hans del.

Anonymkode: 9cf75...06e

Men ingen tvang deg vel til å ha analsex? Du gjorde det av fri vilje?

Sex handler jo ikke bare om én type sex. Hvis han er lite opptatt av å tilfredsstille deg ellers, skjønner jeg jo at det er kjipt. Men alle har sine grenser, og de må respekteres. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fint klart meg uten oralsex og hadde respektert at det var noe han ikke ønsket å gjøre. Men hadde nok som deg følt på at det var en skjevhet der. Særlig med tanke på analsexen, at det var noe du ble med på for hans del.

Tror det hadde vært avgjørende for meg at han var åpen for andre ting jeg hadde lyst til. Det kan jo være så enkelt som at han virkelig misliker å gi oralsex. 

Anonymkode: 81520...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde fint klart meg uten oralsex og hadde respektert at det var noe han ikke ønsket å gjøre. Men hadde nok som deg følt på at det var en skjevhet der. Særlig med tanke på analsexen, at det var noe du ble med på for hans del.

Tror det hadde vært avgjørende for meg at han var åpen for andre ting jeg hadde lyst til. Det kan jo være så enkelt som at han virkelig misliker å gi oralsex. 

Anonymkode: 81520...aaa

Det er det jeg mener. Men her begynner andre å snakke om press og tvang? Jeg trodde dette var vanlig i forhold, at man utfordret seg selv litt. I stedet får jeg høre at ting jeg reagerer på og snakker om, er som overgrep mentalitet.

Anonymkode: 9cf75...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, aell skrev:

Fortsett med å si at du ikke vil suge han før han går ned på deg, likt skal være likt. Han kan ikke si at han ikke liker det, hvis han såvidt har prøvd, han virker noe fordomsfull. 

For et avskyelig råd. Gjelder ikke nei betyr nei når det er snakk om en mann?

Man må respektere andre sine grenser. Hvis jeg får en partner som ikke er komfortabel med seksuelle handlinger jeg ikke kan leve uten må jeg bare slå opp.

Men man kan absolutt ikke true med å slå opp for å presse partner til å begå seksuelle handlinger de ikke er komfortabel med (dette er faktisk straffbart).

At jeg slikker henne betyr ikke at hun er forpliktet til å suge meg, hva faen er dette for vrøvl?

Synes det er mange tankeløse svar i denne tråden.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg mener. Men her begynner andre å snakke om press og tvang? Jeg trodde dette var vanlig i forhold, at man utfordret seg selv litt. I stedet får jeg høre at ting jeg reagerer på og snakker om, er som overgrep mentalitet.

Anonymkode: 9cf75...06e

Ja, for min del kan jeg teste ting jeg nøytral til eller ikke nødvendigvis tenner på hvis partneren min har lyst. Og det hadde vært kjedelig om han ikke tenkte på samme måte.

Men så er det noen ting som jeg ikke klarer å se det seksuelle i, som f.eks analsex, så det kommer jeg aldri til å teste. Og det kan jo tenkes at han tenker på gi oralsex på samme måte. Så på samme måte som min partner må respektere at jeg ikke vil ha analsex, må du respektere at han ikke vil slikke. 

Anonymkode: 81520...aaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg mener. Men her begynner andre å snakke om press og tvang? Jeg trodde dette var vanlig i forhold, at man utfordret seg selv litt. I stedet får jeg høre at ting jeg reagerer på og snakker om, er som overgrep mentalitet.

Anonymkode: 9cf75...06e

Tror du må lese deg opp på harde og myke grenser. 

Noen vil aldri gjøre enkelte handlinger og det må man respektere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for min del kan jeg teste ting jeg nøytral til eller ikke nødvendigvis tenner på hvis partneren min har lyst. Og det hadde vært kjedelig om han ikke tenkte på samme måte.

Men så er det noen ting som jeg ikke klarer å se det seksuelle i, som f.eks analsex, så det kommer jeg aldri til å teste. Og det kan jo tenkes at han tenker på gi oralsex på samme måte. Så på samme måte som min partner må respektere at jeg ikke vil ha analsex, må du respektere at han ikke vil slikke. 

Anonymkode: 81520...aaa

Da får jeg respektere det, enig, i hvert fall si det, men dessverre mener jeg fremdeles det er kjipt av han. Jeg ufordret meg for han og jeg hadde håpet han gjorde det samem. Det gjør han ikke. Så får vi se hvordan det går. For meg er oralsex en del av sexlivet (og det er det jo for han også, som elsker at jeg suger han), og jeg vet ikke om jeg gidder å leve uten det. Det gir meg mer enn noe annet. Selvflgelig kommer jeg ikke til å gi han ulitmatum dump meg eller slikk meg. Det virker som om noen her tror jeg er en idiot. Går jeg så sier jeg bare det ikke funker.

Anonymkode: 9cf75...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...