Gå til innhold

Svært usikker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt histoie; jeg og typen har startet forhold ganske nylig, kun to måneder - han er 30 og jeg er 22, har kjent hverandre i ca 2 år. Nylig flyttet han til et helt annet kontinent for jobb (kun 1 år i utlandet), og jeg ble igjen her for å fullføre studie. Virker som jeg og han er i samme bølgelengde når det gjelder forholdet vårt - han ønsker å satse på forholdet vårt og være en del av livet mitt, men i samme tid har han ikke vært spesielt god til å kommunisere med meg siden han flyttet.

Utveksler veldig få meldinger dagen, ofte ikke så utfyllende eller spennende - har blitt meget deprimert av det, føltes som å gå fra lykke & trygghet til usikkerhet. Måten han kommuniserer på er veldig "av og på", får signaler som om han er ikke interessert i meg lenger, men så en dag oppfører han seg som om vi er på topp og planlegger fremtiden. I starten av langdistansen vår så snakket vi svært mye, men ikke spesielt lenger nå. Ofte når jeg starter samtalene så snakker han bare bittelitt og prøver å avslutte det veldig fort, men neste dag sier han mye som rører meg også videre...

Har ikke erfaring med langdistanse før, men er det helt vanlig at det går ganske av og på (?) Han er helt fantastisk person og jeg setter pris på han.. Men i samme tid føler jeg meg forvirret og usikker når han fører ikke samtaler spesielt videre eller snakker, nesten bare 2-3 meldinger dagen kanskje. Er dette normalt i langdistanse forhold? har inntrykk at de fleste som er i langdistanse snakker relativt ofte, ikke nødvendigvis hele tiden men hvertfall ikke på den måten jeg og han kommuniserer.

Anonymkode: bcfdf...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med han om saken. Si at hva du føler. Sett faste video samtaler. Så ordne det seg nok. 

 

Virke som han tar deg for gitt foreløpig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hvordan du har det, kanskje føler han det samme. Sett enkle regler dere skal holde dere til for å få det til

Anonymkode: df539...be1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...