Gå til innhold

G-string


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er drit lekkert når man kan se stringen på damene når de sitter nede - takket være bukser med lavt liv :) Hvem av dere liker å gå med string til daglig? 

Anonymkode: 20c65...57d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker sting. Brukt i 20 år og kommer antageligvis til å bruke det til jeg blir 100:)

Anonymkode: 107a4...a88

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker sting. Brukt i 20 år og kommer antageligvis til å bruke det til jeg blir 100:)

Anonymkode: 107a4...a88

Så fint :fnise: String er nydelig - heldigvis veldig mange som bruker det enda og måtte det aldri gå av moten. Utrolig sexy!

Anonymkode: 20c65...57d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et tidspunkt vil jenter gå over fra string til hvite bomullstruser. Jeg undres litt om tidspunktet sammenfaller med når menn går over fra boxer til hvite underbukser fra Dressmann. I 3 for 2 pakk.

Endret av isw
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, isw skrev:

På et tidspunkt vil jenter gå over fra string til hvite bomullstruser. Jeg undres litt om tidspunktet sammenfaller med når menn går over fra boxer til hvite underbukser fra Dressmann. I 3 for 2 pakk.

Da kommer jeg til å kjøpe svarte - de ser man ikke at er blitt skitne så fort :P

Anonymkode: 20c65...57d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater det. Vet du hvor ubehagelig det er??????
Ikke rart at mange gutter syntes fitte smaker rart, når så mange går med trusene gnagd oppi skrittet og avler sopp og bakterier.

 

Anonymkode: c6a71...391

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker det sjeldent, fordi jeg synes det er ubehagelig..

Anonymkode: 2c53a...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker det sjeldent, fordi jeg synes det er ubehagelig..

Anonymkode: 2c53a...dde

Er det sånn at det skjærer veldig oppi rumpa og fitta syns du? Nei sant det - ikke noe poeng å gå i det når det er ubehagelig. 

Anonymkode: 20c65...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at det skjærer veldig oppi rumpa og fitta syns du?

Anonymkode: 20c65...57d


Ja, gnager i rumpa og hoftene (jeg er slank om du skulle lure) , presser og klemmer på fifien, gjør det fort klamt og "kvelt" , noen ganger direkte vondt, siden det sitter så stramt

Anonymkode: c6a71...391

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Ja, gnager i rumpa og hoftene (jeg er slank om du skulle lure) , presser og klemmer på fifien, gjør det fort klamt og "kvelt" , noen ganger direkte vondt, siden det sitter så stramt

Anonymkode: c6a71...391

Da er jo trusa for liten??

Anonymkode: ce0d8...b09

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er jo trusa for liten??

Anonymkode: ce0d8...b09

Neida, jeg skjønner henne jeg - det hadde vært sånn også om trusa hadde vært større. Så lenge det er g-string :)

Anonymkode: 20c65...57d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det sluttet jeg med da jeg ble voksen. 
Ikke bra for underlivet med tanke på bakterier. Gnager og ekkelt. Nå går jeg mer etter komfort og går for boxer/hipster. 

Anonymkode: 4555e...736

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte det i tenårene nettopp for å gjøre meg til for gutta, men kom på bedre tanker til slutt. :P

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena

Bruker det enda. Mest fordi jeg går i trange jeans og ikke syns det er fint med truseskille. Samme under trange kjoler og treningstights. Mange mener det ikke syns med hipstere eller små truser, men tro meg det syns. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er jo trusa for liten??

Anonymkode: ce0d8...b09

Nei det er pga det er g streng, ikke fordi den er for liten. Ja med mindre jeg kjøper tre størrelsen for stor så selve stringen bare henger og slenger mellom bena da.

Anonymkode: c6a71...391

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Atheena skrev:

Bruker det enda. Mest fordi jeg går i trange jeans og ikke syns det er fint med truseskille. Samme under trange kjoler og treningstights. Mange mener det ikke syns med hipstere eller små truser, men tro meg det syns. 

Sjeldent at jeg har sett det. Kun når folk bruker for små truser og rumpa tyter ut. Med riktig størrelse så vises det ikke. kanskje i tynne og trange kjoler, men det bruker jeg ikke. Bukser, aldri sett. 
Treningstights er det enten eller pga størrelse på hipsteren/trusen. 

Anonymkode: 4555e...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Atheena
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjeldent at jeg har sett det. Kun når folk bruker for små truser og rumpa tyter ut. Med riktig størrelse så vises det ikke. kanskje i tynne og trange kjoler, men det bruker jeg ikke. Bukser, aldri sett. 
Treningstights er det enten eller pga størrelse på hipsteren/trusen. 

Anonymkode: 4555e...736

Jeg har sett det mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...