Gå til innhold

Nyfødtfotografering-hva slags liker du best?


fotokreativ

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ny fotograf har i Norge.

Jeg vil gjerne finne ut mer om estetisk preferanser i nyfødt fotografi -posering fotografering eller lifestyle?Hva liker du best? Kan du hjelpe meg?:)

DSC_2949 — kopia.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan veldig lite om nyfødtfotografering, så det er ikke sikkert jeg kan være til noe særlig hjelp. Jeg har sett litt på bilder av nyfødte, siden jeg snart får barn selv. Jeg foretrekker i hvert fall bilder som ser naturlige ut, hvis det sier deg noe. Ikke for mye pynt, og ikke posering som ser veldig kunstig og oppstilt ut. Da blir det vel kanskje mer lifestyle enn posering? Syns bildet over var fint :)

Anonymkode: b8230...d30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes naturlige bilder dere feks tar selv er finest. Babybilder hvor de sitter eller ligger nakne i en blomsterpotte er ikke naturlig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker IKKE sånne ekle bilder av nyfødte i dumme positurer med svære sløyfer på hodet, osv. Syns de ser døde ut. Tutuer, luer og annet tilbehør er heller ikke fint. Liker hvertfall ikke kunstig studiomiljø.

Jeg liker naturlige bilder av barn i en naturlig setting. Eksempler på fotografer med estetikken jeg liker: Hjartesmil og Bygdefotografen.

Anonymkode: 31915...3f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg synes naturlige bilder dere feks tar selv er finest. Babybilder hvor de sitter eller ligger nakne i en blomsterpotte er ikke naturlig

Helt enig. Er fryktelig mye stygge nyfødtbilder der ute.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...