Gå til innhold

Forloveden min dro fra meg og vil at ting skal bli fort ferdig. Jeg er helt knust.


frøkenasosial

Anbefalte innlegg

Jeg er så satt ut... 

Min forlovede som jeg deler hus med og som jeg planla bryllup med har reist fra meg... Jeg trodde vi skulle holde sammen livet ut, og smerten av sviket kjennes langt opp i halsen. Han har ikke gitt noen god grunn og sier følelsene fortsatt er der, noe som gjør alt 10 ganger verre.

Jeg vil beholde huset vårt, uansett hvor vanskelig jeg kommer til å få det en stund framover. 

Jeg har det så ufattelig vondt nå, gått ned over 15kg på tre uker og våkner gråtende om natta av mareritt om at han reiser, igjen og igjen.. er også helt gjennomsvett. Hva skal jeg gjøre for noe?! Han er drømmemannen min, klippen min.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff stakkars deg. Føler virkelig med deg. Det gjør så utrolig vondt. Sorgen er altoppslukende. Har vært der selv. 

Jeg lover deg en ting; det blir bedre, men det tar tid. 

Klem. 

Anonymkode: 52887...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen gode råd til deg, men vil bare sende deg en stor klem og forstår godt at livet er kaos og smertefullt nå!
Ønsker det beste for deg i fremtiden <3 Ikke bikk under! Det BLIR bedre! :hjertesmil::hjertesmil:

Anonymkode: d2a05...e88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg, så trist å høre.. Lykke til

Anonymkode: f3cee...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært der du er... Det blir bedre etter hvert.. En stor klem til deg...☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...