Gå til innhold

6 dager over ikm, ingen mens, negativ test


Aindrin

Anbefalte innlegg

Hei! 

Lurer på om det er flere her ute med samme situasjon som meg. Jeg er i dag 5 dager over ikm og foreløbig ingen tr... Min eggløsning var 27 februar og jeg har alltid 31 dager i min syklus, med kun 1 dag fra eller til. Har ikke gått på pilla på 7 år, så der er det ingenting som kan spille inn... 

Jeg og min samboer hadde sex hver/annenhver dag før, rundt og etter EL. Jeg har testet meg med jevne mellomrom siden IKM, men alle testene er blendahvite (billgstrips). 

Noen dager etter EL hadde jeg en skikkelig spyrunde, hvor jeg (unnskyld) lå over bøtta i 7 timer.. Utenom dette er alt normalt med unntak av litt menskrampe i ny og ned, samt at jeg er litt sliten. Dette kan dog være psykisk 😉. 

 

 Hva kan dette være, noen som er i samme situasjon ?? 🤔😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være syklusen din bare har klusset seg til. det kan nemlig skje! Men det kan også være at du er gravid og at du bare produserer hcg sent :) jeg ville ventet noen dager og sett. Er jo flere som først får positiv test uker etter IKM. Men er du helt sikker på når eggløsning var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Rart hvis syklusen plutselig skulle surret seg, men heller det enn at noe er galt! Eggløsning er jeg ganske sikker på, pleier å kjenne det hver mnd i tillegg til temperatur... 

 

Tør ikke teste igjen helt enda!! 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at egget slapp? Sykdommen kan ha gjort slik at kroppen ikke klarte eggløsning, men den vil prøve igjen litt senere. Når du er såpass lenge over IKM og med negativ test så er det mest sannsynlig sykluskluss og ikke graviditet, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21/03/2018 den 17.33, Forever22 skrev:

Egget kan vel også feste seg sent?:)

Vel, testen viste seg positiv, 13 dager senere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Aindrin skrev:

Vel, testen viste seg positiv, 13 dager senere!

Ja se der! Kan jo selvsagt være at egget slapp litt senere da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...