Gå til innhold

Min mann skriver logg på meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier

-Min man skriver logg på meg ?? Hva er det liksom .

Han notere når vi har krangler .Han notere hvis vi er uenige .Han skriver om min oppførsel (når vi krangler ) sier noe galt ,sleng bemerkning ,spydig etc .

synes jo det er helt på tryne.Så derfor velger jeg heller å være stille og si minst mulig.

-Det er jo helt latterlig spørr du meg.

-hvem går gjennom livet 100%feilfritt ?? Ikkje jeg vertfall .

Anonymkode: 55896...d6e

Det samme gjør jeg. Hun er så håpløs av og til at det trengs. Så kan hun se tilbake på hvor idiot hun er. 

Anonymkode: 6fd20...ef2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ta en tur på familiekontoret Ts. Min eks dro opp en slik liste med «100 ting hun må endre på før jeg endrer noe som helst» og tro meg,- han fikk ingen plusspoeng av terapeuten for det :ler:  Det ble derimot bare enda mere tydelig at jeg måtte komme meg bort, langt bort. 

Anonymkode: f8991...c88

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som dere har problemer med kommunikasjonen dere i mellom. Det er vel bare til å skrive logg om ham også hvis du føler så på det?

Anonymkode: 3985e...0f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier

-Min man skriver logg på meg ?? Hva er det liksom .

Han notere når vi har krangler .Han notere hvis vi er uenige .Han skriver om min oppførsel (når vi krangler ) sier noe galt ,sleng bemerkning ,spydig etc .

synes jo det er helt på tryne.Så derfor velger jeg heller å være stille og si minst mulig.

-Det er jo helt latterlig spørr du meg.

-hvem går gjennom livet 100%feilfritt ?? Ikkje jeg vertfall .

Anonymkode: 55896...d6e

Ja dette høres jo ut som et sunt forhold å bli i...

Hva som stopper deg fra å gå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært borti en mann som blir så barnslig, ansvarsfraskrivende og bruker strategien "angrep er det beste forsvar" hver gang vi har en liten krangel eller jeg tar opp noe jeg ikke synes er greit, som min nåværende kjæreste. Det er såpass ille at jeg vurderer kranglekurs for par, om jeg kan finne det noe sted. Når det gjelder ham så må jeg notere ned enkelte ting han sier, for å kunne huske senere akkurat hvor det beveger seg over i sterkt problematisk.

Anonymkode: adc91...633

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det samme, før logg tilbake?

Anonymkode: f40e5...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen ser helt klart at det går mot skilsmisse og har startet loggen for å ha bevis for at du er «vanskelig og gal» i en fremtidig barnefordelingssak. 

Jeg ville begynt å føre min egen logg og gått til skritt mot avslutning av forholdet. 

Første steg:familievernkontoret. 

Anonymkode: 73d26...3e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens når en kvinne skriver en blogg hvor hun rakker ned på alle dater og meldinger hun får fra menn på dating profiler og publiserer det for offentligheten så blir hun hyllet av alle kvinnene her... Skjønn det den som kan...

Anonymkode: ae518...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
7 timer siden, The Kitten skrev:

Har du spurt ham hva han skal med den loggen? Får du lov til å lese gjennom den? Omtrent som i et politiavhør hvor du kan komme med rettelser hvis du er uenig eller har noe å tilføye? 

Husk å hyre advokat for du uttaler deg!

PS:  denne Skilsmisseadvokaten er visst veldig anerkjent. Eksmannen kan så starte nye karriere ved å notere ned notater og kanskje gi ut en bok:

What NOT to in in a marriage!

Endret av GoldenLioness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjør jeg. Hun er så håpløs av og til at det trengs. Så kan hun se tilbake på hvor idiot hun er. 

Anonymkode: 6fd20...ef2

Er det ikke bedre å avslutte forholdet, da? Hvorfor i all verden er du sammen med en som du synes er håpløs og en idiot? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo helt vilt ut, men hvis ts er helt ute på viddene, så kan man jo forstå han. Noen mennesker er jo rett og slett helt koko uten å se det selv. Kan hende han må dokumentere for at noen skal tro han.

Men uansett er jo dette forholdet sykt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det høres jo helt vilt ut, men hvis ts er helt ute på viddene, så kan man jo forstå han. Noen mennesker er jo rett og slett helt koko uten å se det selv. Kan hende han må dokumentere for at noen skal tro han.

Men uansett er jo dette forholdet sykt.

Det var akkurat det jeg tenkte også. 

Hadde vært interessant å være flue på veggen når de skal til samtale med familievernkontoret* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjør jeg. Hun er så håpløs av og til at det trengs. Så kan hun se tilbake på hvor idiot hun er. 

Anonymkode: 6fd20...ef2

Og du er sammen med henne fordi? 

Anonymkode: 6a99d...388

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rotehodet skrev:

Det var akkurat det jeg tenkte også. 

Jeg også.

Når man skriver med stolthet at man ikke er en nikkedukke og proklamerer at man ikke vil gå feilfritt gjennom livet, så sier det meg at her er man ikke villig til å se seg selv i speilet. At ts da får ubetinget støtte i at han tar feil, sier meg at han har problemer med å bli trodd.

Jeg tenker som flere her, at de bør splitte opp, men om det er barn med i bildet, kan det være lurt med mest mulig dokumentasjon.

Anonymkode: 0dde5...055

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...