Gå til innhold

Hva liker du at mannen din gjør mens du suger han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Jeg føler meg litt "awkward" når jeg får blowjob siden jeg ikke helt vet hva jeg egentlig skal/bør gjøre med hentene mine (og andre ting for den slags skyld). Er det noen som har noen gode tips til hva jeg bør/kan gjøre? Jeg kommer jo ikke til så veldig mye når jeg sitter og blir sugd, altså ikke 69, så ja... setter pris på alle svar!
(og nei, dette er ikke en runketråd, den typen svar bes finne seg en annen person å plage)

Anonymkode: 7f651...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker at han enten tar hendene og stryker meg i nakken og skuldrene, eller at han bare lener seg tilbake, har hendene for seg selv og nyter. 

Anonymkode: c6748...584

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han holder et godt tak i håret mitt og viser hvor han vil ha meg. Litt lugging er aldri feil :lur: er ikke alltid jeg liker at han pjusker og stryker mens jeg suger, kommer an på settingen. Tenker ikke over det egentlig om han holder hendene for seg selv.

Anonymkode: a539a...eb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli dasket på puppene

Anonymkode: 999d9...2d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei folkens! Jeg føler meg litt "awkward" når jeg får blowjob siden jeg ikke helt vet hva jeg egentlig skal/bør gjøre med hentene mine (og andre ting for den slags skyld). Er det noen som har noen gode tips til hva jeg bør/kan gjøre? Jeg kommer jo ikke til så veldig mye når jeg sitter og blir sugd, altså ikke 69, så ja... setter pris på alle svar!
(og nei, dette er ikke en runketråd, den typen svar bes finne seg en annen person å plage)

Anonymkode: 7f651...9a4

Du må jo finne ut hvordan du får størst glede av det, for din egen skyld. Menn er ganske forskjellige der; noen vil ligge, noen vil sitte, noen vil stå. Felles er jo ofte at de vil se. Min personlige favoritt er 69, men du får jo lov til å være egoistisk i den settingen, så hva er det som tenner deg mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I hovedsak vil jeg at han gjør det han selv ønsker ettersom det handler om han i stunden.

Men om han vil stryke på meg, dytte hodet mitt iblant eller lugge litt så gjerne det.

Det viktigste er at han viser nytelse på sin måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint om han gjør unna oppvasken 

Anonymkode: 5e3eb...cfc

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan gjøre som han vil. Om du synes det er vanskelig å finne ut av det, legger du hendene bak hodet, lener deg godt tilbake og nyter det hele.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan gjerne gjøre noe annet fornuftig som å skru i ei lyspære eller mekke litt på en eller annen ødelagt dings. Eller så må han gjerne ta en liten trall.

Anonymkode: dc87b...5cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jentadi skrev:

Han kan gjøre som han vil. Om du synes det er vanskelig å finne ut av det, legger du hendene bak hodet, lener deg godt tilbake og nyter det hele.

Ligge passiv mens mannen dundrer penisen inn og ut av munnen?

Anonymkode: dc87b...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei folkens! Jeg føler meg litt "awkward" når jeg får blowjob siden jeg ikke helt vet hva jeg egentlig skal/bør gjøre med hentene mine (og andre ting for den slags skyld). Er det noen som har noen gode tips til hva jeg bør/kan gjøre? Jeg kommer jo ikke til så veldig mye når jeg sitter og blir sugd, altså ikke 69, så ja... setter pris på alle svar!
(og nei, dette er ikke en runketråd, den typen svar bes finne seg en annen person å plage)

Anonymkode: 7f651...9a4

Tror det beste er om du spør henne rett ut, om det er noe hun ønsker at du gjør mens hun suger deg. Bedre det, enn å gjøre noe du tror hun vil like, og så blir det totalt skivebom. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare scrolle litt på tinder da? :)

Anonymkode: f2a2b...0b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligge passiv mens mannen dundrer penisen inn og ut av munnen?

Anonymkode: dc87b...5cb

Nå er det vel en mann som har skrevet hovedinnlegget??? Om det var uklart hva jeg mente, så tenkte jeg at han kunne lene seg bakover mens hun sugde...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min pleier stryke på meg, om jeg ligger på tvers så kan han ta på puppene mens jeg suger. Jeg kommer bestandig fortere av 69 stillingen, men om jeg vender rumpa mot han så pleier han å leke med klitten og fingre meg mens han nyter synet. Om jeg er mellom beina hans så holder han håret vekk fra ansiktet mitt sånn at han kan se hva jeg gjør, eller bare kjærtegne ansiktet mitt. Han prøver aldri å presse meg ned på penis eller lugge meg, det er heldigvis aldri vært hans ting og jeg ville ikke likt det. Ser mange skriver at de liker det, men jeg ville spurt enn å anta at det ville vært ok. 

Men tror hans favoritt er å ligge litt oppbygd med puter bak ryggen og hendene bak nakken å se på meg. Han liker å ligge å nyte synet av meg når jeg slikker, suger og koser meg med kuken hans.

Vet hva jeg skal gjøre i kveld 👅🥒💦

Anonymkode: 90f5e...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ha minst én finger inni henne mens hun suger, går jo bare i enkelte stillinger.. 

Anonymkode: 7a9b4...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lær deg å bare ta imot! Det er hot, og samtidig åpner det opp for at hun kan være den aktive og gjøre slik hun syns er best i andre seksuelle sammenhenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bra tak på bakhodet og presser hodet ned til jeg gagger ufrivillig.

Anonymkode: 909a8...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryke håret hennes, stryke armene hennes, knipe på niplene hennes, småklore hun på ryggen, holde rundt nakken hennes, fingre henne hvis hun setter seg på siden av deg og ikke sitter på gulvet og suger nedenfra

Anonymkode: 3adee...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...