Gå til innhold

Hvor ofte kontakt når man nettopp har begynt å date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte pleier dere / liker dere å ha kontakt når dere nettopp har begynt å date noen? Jeg har vært på en date med en fyr, og vi begge liker hverandre og vil møtes snart igjen. Men er det passe å vente en uke med kontakt, eller en halv uke kanskje? Jeg kan være litt treig på sånne ting, og vil ikke virke for uinteressert, men ikke for på heller.

Anonymkode: 10a77...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk er forskjellige. For meg hadde det vært lite å hatt kontakt 1-2 ganger i uken. Foretrekker kontakt hver dag jeg. 

 

Anonymkode: 1575f...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg møter noen der alt er på plass så har vi kontakt hver dag. 

Anonymkode: 4c783...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt hver dag etter første date? Jeg synes det blir litt voldsomt, får litt hetta av det selv om jeg liker han veldig godt. Trenger litt pusterom liksom. Men er jo veldig interessert i hva andre mener, og hva som er "vanlig"

Anonymkode: 10a77...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger i uken kanskje? Så beholder man spenningen ;) 

Anonymkode: 3b1d3...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste for meg er at jeg har en god feeling på om interessen er gjensidig. Det får man som regel ved konkrete planer, ikke ved generell chatting.

Faktisk har jeg litt dårlig erfaring med veldig hyppig kontakt fra starten, da jeg synes det er litt stressende å måtte "ivareta" kontakten så konstant. Og hvis det dabber av blir man usikker, og så videre...

Det beste for meg er slik jeg har det med han jeg dater nå. Vi treffer hverandre onsdag, lørdag får jeg en melding med spørsmål om hvordan det går og om vi skal treffes mandag. Så trenger vi ikke ha kontakt i mellomtiden, men bare glede oss til å sees. 

Anonymkode: 97690...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min nåværende samboer snakket i timesvis på skype/tlf hver dag pga han var i forsvaret. Når han hadde perm var vi sammen omtrent hele døgnet

Anonymkode: 6231a...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...