Gå til innhold

Han oppgav at han er yngre enn han er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Axl said:

Hahaha droppe han for han sa han var yngre enn han var? Kanskje best å droppe hvis du tenker sånn. Ellers lar du det ligge. Ingen av dere er tenåringer liksom.

Ser godt ut for alderen? Er det så rart?

Selvfølgelig skal hun droppe han. Han er en gammel mann som blir pensjonist om fem år istedenfor om 17 år. De er på altfor ulike steder i livet. Dessuten er han en løgner og hun kan aldri stole på ham,

Anonymkode: 60e93...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 og han er 60. 

Hvordan kan jeg spørre uten å virke som en stalker? Kan det være det står feil på nettet?

Ts

Anonymkode: 4cf23...068

Hvorfor ønsker du å skåne han, Ts? 

HAN valgte å lyve. HAN tenkte det ville gi HAN bedre sjansen. Du har ingen plikt til å være snill pike. Skyt han ned. Oppfør deg mot han som man oppfører seg mot voksne folk som lyver: sett øyna i dem og still dem til veggs. Når de begynner å åle seg unna spørsmålet så spikrer du han verbalt oppetter veggen til han står stille og tilstår.

Du har intet å tape. Han har alt å tape. Det er derfor han forsøker innbille deg at du er en brysom liten unge som ikke kan være kritisk uten å være creepy. 

Anonymkode: b027b...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sett at flere menn gjør det. Sikkert for å mer napp. Utrolig turn off. Hadde blitt skeptisk. 

Anonymkode: 4335f...5dc

Han lyver og lurer kvinner på nettet. I mitt tilfelle løy fyren med 5 år. Jeg kjente han og konfronterte han. Jeg ga det en sjanse og ble utsatt for mer løgn. Han sa blant annet at han solgte huset han hadde fordi det var for stort og at det var smart å selge før prisene gikk mer ned. Senere skjønte jeg at han leide og aldri hadde vært eier( nok en løgn). Før det hadde han ghostet meg etter å ha sagt verdens fineste ting til meg og han presset grenser hele tiden for å få det han ville. Ble hekta og slet med å fatte hva som hadde skjedd. 

Anonymkode: 4335f...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skal hun droppe han. Han er en gammel mann som blir pensjonist om fem år istedenfor om 17 år. De er på altfor ulike steder i livet. Dessuten er han en løgner og hun kan aldri stole på ham,

Anonymkode: 60e93...bdf

Ja grusom ting å lyve om alderen. 

Teit å lyve om alderen, men det er ikke krise når det gjelder to voksne. Han må jo se skikkelig bra ut når TS har trodd han er i 40 åra så hvorfor gå glipp av en som han bare for han sa han var yngre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Axl said:

Ja grusom ting å lyve om alderen. 

Teit å lyve om alderen, men det er ikke krise når det gjelder to voksne. Han må jo se skikkelig bra ut når TS har trodd han er i 40 åra så hvorfor gå glipp av en som han bare for han sa han var yngre? 

Fordi utseende ikke har en dritt å si. Han er 23 år eldre enn henne. Hvis hun leter etter en livspartner får hun 12 år mindre med han og blir hjelpepleieren hans mens hun enda er relativt ung selv.

Anonymkode: 60e93...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi utseende ikke har en dritt å si. Han er 23 år eldre enn henne. Hvis hun leter etter en livspartner får hun 12 år mindre med han og blir hjelpepleieren hans mens hun enda er relativt ung selv.

Anonymkode: 60e93...bdf

Jo utseende har en dritt å si. Eller er du en av de her som tar hva som helst bare for å være i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Axl said:

Jo utseende har en dritt å si. Eller er du en av de her som tar hva som helst bare for å være i et forhold?

Nei, jeg tar ikke en 23 år eldre løgnaktig gamlis bare fordi han ser ok ut for alderen akkurat nå. Det er du som virker lite kresen her.

Anonymkode: 60e93...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har mer å svare for enn deg. Jeg ville bare spurt "Så.. Hvor gammel er du egentlig?" uten å forklare hva du har søkt etter og funnet ut. 

Anonymkode: 7b76c...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tar ikke en 23 år eldre løgnaktig gamlis bare fordi han ser ok ut for alderen akkurat nå. Det er du som virker lite kresen her.

Anonymkode: 60e93...bdf

Han ser ikke bare ok ut for alderen når han ser over 10 år yngre. Dere kan ikke nekte for at utseendet har noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å krisemaksimere. Men å si at man elsker noen så fort + lyving , det var de første tegnene på at min eks var psykopat (ja diagnosert psykopat fant jeg senere ut) og hadde to år i helvete med han.
Vær på vakt!

Anonymkode: c3bf7...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Axl said:

Han ser ikke bare ok ut for alderen når han ser over 10 år yngre. Dere kan ikke nekte for at utseendet har noe å si. 

Hvorfor skal hun ta til takke med en som ser bra ut for alderen nå men som har ballene hengende ned på knærne om to år når hun kan få en mann på sin egen alder? Det fins menn rundt 40 som ser bra ut vet du, det er ikke bare 60-åringer.

Anonymkode: 60e93...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg chattet med en som oppga at han var 40, men i virkeligheten var han 52. Altså jeg kunne tatt ham for å være 40, men likte ikke at han løy og sa klart ifra om det. Han er også ganske profilert person (fant jeg ut av etter hvert) så å lyve på alder synes jeg til slutt at bare var patetisk. Jeg avsluttet dialogen på en høflig måte og sa at jeg ikke satt pris på menn som ikke er selvsikre nok til å stå i sin egen alder engang.

Anonymkode: d75d2...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg fortalte ham hva jeg hadde sett på nett og om dette stemte. Spurte også hvorfor han hadde fortalt meg noe annet.

Han unnskyldte seg og beklaget, han hadde vært redd for at jeg skulle syntes han var for gammel, og ville vente med å si det til vi traff hverandre igjen.

Han SER veldig godt ut, uavhengig av alder, og er veldig fit.

Når det gjelder "elsker", sier han at han har tenkt på meg i alle disse årene siden vi traff hverandre sist (ca 15 år siden....) og er så glad for at vi endelig har fått den kontakten han alltid har drømt om.

Anonymkode: 4cf23...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...