Gå til innhold

Dere som har så fin rumpe at dere kan gå i bomullstruser


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

På 19.3.2018 den 8.33, Gravity skrev:

Enig i at kvaliteten jevnt over er god, jeg formulerte meg kanskje litt upresist slik at det høres ut som om de ikke holder seg. Jeg har disse bokserene i årevis, med hard vask/tørk :). Sånn apropos trådens tema :P så synes jeg bokserne tar seg forholdsvis godt ut på rumpa. De går ikke så langt ned under rumpa som jeg skulle ønske (jeg lagde en annen tråd her hvor jeg og flere ønsket seg boksere som gikk litt lengre ned bak på rumpa/låret), men fasongen er bra nok likevel. Har prøvd en av de som heter "invisible" og det så bare ut som en trang og ekkel truse (på meg), den kledde jeg ikke i det hele tatt. Og den var iallefall ikke usynlig, slik som rumpa tøyt ut under de trange strikkene. 

Prøvd denne?

https://www.stormberg.com/no/auglend-boxer-dame.html#10353859060

Anonymkode: 7877c...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.3.2018 den 8.08, Neinøff skrev:

Nååå.. Da har du ikke lest tråden min, om å vaske truser på 40 grader. Det påstås hardnakket at alle rumper er stygge i bomullstruser ("kjerring?"), jeg argumenterer med at den smukke bakende kler alt. Også bomullstruser.

Forstår at referansen ble noget intern.

Jeg kler bomullstruser. Så godt at enkelte jenter har kastet stygge kommentarer og blikk etter meg pga sjalusi, for i dag er det jo så "in" med store kardashianrumper på kropper som ellers er relativt slanke :) 

Når det gjelder hvilke truser jeg synes er best, så må jeg nok si at jeg liker HM sine bomullstruser. Men må nok også bukke under for seamless-trusene de har der (som ikke er bomull), for de føyer seg så fint etter formene. 

Anonymkode: 181aa...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 7.08, stan skrev:

Tror det er nok å ha rumpe for at man kan gå i truse, bomull eller ikke. 

Enig. Hva skulle man ellers bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår bildebevis fra samtlige som bruker bomullstruser. Og alt annet undertøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker noen fra hm, det er blonder nederst på dem slik at det ikke blir trusekant på buksa :) 

Anonymkode: fcd26...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...