Gå til innhold

Bare et blondt blåøyd nek med store pupper og øyne..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det stygt å se på noen slik? Jeg holde rkjeft om det. Men det er ei jeg ikke klarer å like, som ikke lenger er i min omgangskrets akuratt. Men hun kjenner jo noen venner/bekjente av meg. Husker henne fra ungdomsskolen og videregående perioden. Da var vi nærmere hverandre ofte.... hun var veldig oppmerksomhetssyk, prøvde seg alltid på guttene/mennene som var i (ferske) forhold..og hun fikk dem ofte også. Når en jente innrømmet er crush på en fyr, så ble han plutselig intressant for henne også. 

Hun har vlondt hår, blå øyne og store pupper...altså, oppfyller hun alle klisjeene til en blond bimbo. Jeg mener ikke med innlegget at alle blonde kvinner med blå øyne og store pupper er nek. Men jeg klarer bare ikkenå se på henne med respekt... 

men er det fælt å senpå noen på denne måten? At hun fortjener "bruk og kast" rollen, selv om hun opplever sorg av det?

Anonymkode: 80cea...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du er sjalu når du snakker om henne slik. Ellers hadde du vel ikke brydd deg så mye om henne. Og selv om man har blondt hår, blå øyne og store pupper, kan man selvfølgelig se veldig flott ut. Astrid S passer til beskrivelsen, og jeg tenker vel ikke akkurat Bimbo om henne.

Anonymkode: 8c7f6...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du er sjalu når du snakker om henne slik. Ellers hadde du vel ikke brydd deg så mye om henne. Og selv om man har blondt hår, blå øyne og store pupper, kan man selvfølgelig se veldig flott ut. Astrid S passer til beskrivelsen, og jeg tenker vel ikke akkurat Bimbo om henne.

Anonymkode: 8c7f6...03f

Hvis du leser en av mine siste setninger så skriver jeg at ikke alle med blondt hår, blå øyne og store pupper trenger å bimboer.

Anonymkode: 80cea...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er stygt å se på andre på den måten. En ting er din subjektive opplevelse av personen, noe annet er hvordan personen egentlig er, eller hva personen i dag har formet seg til.

Jeg vet om mange umoralske jenter som klina rundt i tenårene som i dag har blitt veldig bra damer.
Og jeg vet om mange blonde damer med store pupper og typisk bimbo look som er smarte , empatiske og snille.

Du har jo ikke engang kjent denne jenta og hater hun for sånn hun var når hun var ung og uvitende, før man har formet sine verdier og sin personlighet fullt ut, så det er neppe sånn hun er i dag eller sånn hennes venner i dag ser på henne.

Anonymkode: 35aa7...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser en av mine siste setninger så skriver jeg at ikke alle med blondt hår, blå øyne og store pupper trenger å bimboer.

Anonymkode: 80cea...9fc

Men du gjør et stort poeng av utseendet hennes. Hvis det er oppførselen hennes du reagerer på, hadde du ikke trengt å poengtere utseendet hennes. Du kunne jo heller skrevet "Et oppmerksomhetssykt, forførende nek".

Anonymkode: 8c7f6...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...