Gå til innhold

Får ikke sove..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd i to timer nå, kommer ikke på tale at jeg får sove altså :( Har jeg på dyna, svetter jeg, har jeg den av, fryser jeg.. Hva skal jeg gjøre? Plis hjelp, er desperat

Anonymkode: 9f385...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å stå opp litt, spis noe lett hvis du er sulten, eller drikk litt vann. Ellers må du jo bare prøve å slappe av. Det siste du trenger er å stresse. Det er ikke farlig å sove lite en natt. Tenk på noe hyggelig :) Og legg fra deg telefonen hvis det er den du leser på nå :jepp:

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt ut dynen med et teppe? Legg deg på sofaen istedenfor? Les en saga? Sett på en dokumentar om det kjedeligste temaet du kan tenke deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Men har hjernerystelse så mange av tingene kan jeg ikke gjøre siden har fått forbud om å gjøre ting som anstrenger hjernen (lesing, skjermbruk osv). Vet jeg gjør det nå, men klarte ikke å la være..    

Derfor stresser jeg, for trenger all den søvnen jeg kan få slik at jeg klarer å fungere i morgen - lang dag på skolen.. Kan prøve å spise og drikke litt da, takk, og god natt (forhåpentligvis) :-) 

Anonymkode: 9f385...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De anbefaler å ikke utsette seg for blått lys, som mobil :) vet det er anbefalt å stå opp og ver våken. Lese en bok ville vert et tips, men kanskje litt feil her da 😅 

Men opp og ut av sengen og ned i sofaen. Etter litt blir du godt mulig trøtt :) Men hva du kan gjøre... spise, kanskje med fylt mage sovner du :) varm melk er jo et tips :) 

Lykke til med sovingen :) 

Anonymkode: 224fb...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på en kjedelig podcast med behagelige stemmer eller sett på  en ASMR-video på YouTube (Bare høre, ikke se). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...