Gå til innhold

Holde pusten for å få orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det startet med at jeg fant ut at jeg kom raskere hvis jeg holdt pusten når jeg onanerte. Må holde så lenge at det nesten blir smertefullt - da kommer orgasmen.

Problemet nå er at jeg alltid gjør det. Har blitt avhengig av å holde pusten for å i det hele tatt få orgasme.

Er det vanlig, eller er det bare meg? Når det begynner å bli digg under sex, holder jeg også pusten for å komme. Er det rart? Har aldri spurt de jeg har hatt sex med, men de legger nok merke til at jeg plutselig blir stille. 

Anonymkode: f54a5...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les deg litt opp på erotic asphyxiation eller breath control play.
Det er litt rart ja, men slettes ikke uvanlig. Men man må passe på og være forsiktig. Noen bruker belter eller lignende for å kvele seg selv eller andre og flere har dødd av dette. Noen eksempler på dødsfall er Michael Hutchence og David Carradine

Anonymkode: 36a14...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg gjør det fast, men har gjort det (mer eller mindre ubevisst) mange ganger for å "vippe over kanten", særlig under oralsex. Føler det hjelper meg å fokusere på stimuleringen av klitoris. Problemet er at det ofte er så laaaangt igjen til kanten sånn at jeg vekselvis må holde pusten og hive etter den igjen :fnise: . Det er en av grunnene til at jeg ikke er så glad i oralsex - det er så "tynn" og "spiss" stimulering som jeg føler jeg må konsentrere meg skikkelig om. PIV-sex stimulerer bredere og jeg kommer på en annen måte. 

Anonymkode: c7688...7d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexual asphysication (staves ikke sånn, garantert men!) er en greie med at når pusten stoppes så får man mye sterkere sensasjon av nytelse når når man slipper opp igjen.

Jeg liker å bli kvelt under sex av nettopp denne grunnen. Og kveler meg selv når jeg onaerer på egenhånd.
Når jeg slipper opp så strømmer blodet fort ut i kroppen og da blir det mye mer intens følelse i de områdene - da underlivet ;) - som har høyere blodtilførsel når man onanerer/har sex.

Anonymkode: 8e2d6...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sexolog, men det virker som at du gjorde det for å holde konsentrasjonen. Mange mister alt om de mister konsentrasjonen.

Du får øve deg på avvenning når du er alene. Fordelen er jo bare at du får nytelsen litt lengre! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke kommet på å gjør det sånn helt uten videre..men jeg liker veldig godt å få orgasme under vann. Så når jeg var i spania/tropiske steder og snorklet så svømte jeg et stykke ut fra stranden. Deretter dukket jeg ned,holdt meg fast på en stein og runket under vann.Klarer det ikke på et pust, men dukker ned flere ganger. Og når jeg nærmer meg klimaks så er det bare å fotsette å holde pusten, og hvis man kommer samtidig som man er desperat etter oksygen så føles det veldig intenst. Kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si jeg gjør det fast, men har gjort det (mer eller mindre ubevisst) mange ganger for å "vippe over kanten", særlig under oralsex. Føler det hjelper meg å fokusere på stimuleringen av klitoris. Problemet er at det ofte er så laaaangt igjen til kanten sånn at jeg vekselvis må holde pusten og hive etter den igjen :fnise: . Det er en av grunnene til at jeg ikke er så glad i oralsex - det er så "tynn" og "spiss" stimulering som jeg føler jeg må konsentrere meg skikkelig om. PIV-sex stimulerer bredere og jeg kommer på en annen måte. 

Anonymkode: c7688...7d0

Hei, finnes ikke farlig når du holder pusten selv. Kun når andre stanser pusten at det kan være farlig. 

Gjør det selv, er gutt. Orgasmene kommer ufattelig sterkt å holder på å besvime når orgasmen kommer. 

Anonymkode: 1f139...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Stiigen skrev:

Jeg hadde nok ikke kommet på å gjør det sånn helt uten videre..men jeg liker veldig godt å få orgasme under vann. Så når jeg var i spania/tropiske steder og snorklet så svømte jeg et stykke ut fra stranden. Deretter dukket jeg ned,holdt meg fast på en stein og runket under vann.Klarer det ikke på et pust, men dukker ned flere ganger. Og når jeg nærmer meg klimaks så er det bare å fotsette å holde pusten, og hvis man kommer samtidig som man er desperat etter oksygen så føles det veldig intenst. Kan anbefales.

Gjør du også det? Gjør det mye, kroppen skriker etter å få stønne, det kommer ikke er pip, bare kroppen min som rister veldig, som avslører at jeg har en ufattelig orgasme :P

Anonymkode: 1f139...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...