Gå til innhold

Skremmer jeg han vekk da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har drevet med en fyr i tre mnd nå. Alt virker egentlig helt perfekt, føles som vi har kjent hverandre i flere år og jeg har aldri opplevd så god kjemi med noen tidligere. Begge tar like mye initiativ osv. Utenfra ville nok folk tenkt at vi var kjærester. Men han kommer innimellom med noen kommentarer som gjør meg usikker på hva han egentlig tenker. Han er opptatt av å titulere meg som venninne, og kommer bl.a med noen kommentarer på om jeg ikke skal date eller laste ned tinder snart. 

Skremmer jeg han vekk med å spørre han om hva ham tenker om oss? Burde jeg bare holde ut og vente? Bør jeg bare takke for meg? 

 

Kvinne, 29 

Anonymkode: 8f919...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør. 

Det kan hende du kaster bort tida, og da er det greit å vite det selv om det gjør vondt. Hvis han virkelig er interessert, skremmer du han ikke bort. Hvis han uansett bare var ute etter moro, så hadde han forsvunnet før eller siden uansett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske åpenbart. Han ser på deg som en pulevenninde, og vil ikke definere deg som noe annet enn venninde. Han er opptatt av å titulere deg som dette nettopp fordi han tydelig viser at han friendzoner deg, for at du ikke skal tro du er noe mer for han. Og han vil at du skal date andre og laste ned tinder av samme grunn, for å tydelig vise at han ikke ser noe seriøst i deg, har følelser for deg, eller vil noe annet med deg enn å ha deg til sex som venninde, og sier med dette at han ikke vil du skal falle for han men møte noen andre å falle for.

Anonymkode: 39448...23a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når han spørr om ikke du skal laste ned Tinder snart/date andre, er han ikke interessert for fem flate øre..

Anonymkode: 00a73...53d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at han er usikker på deg, og derfor sier slikt for å teste deg og se an reaksjonen din. Spør ham rett ut, du. 

Anonymkode: e9cb1...5d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han gir deg tittel som venninne, er du ikke noe mer enn en venninne. Gutter snakker ikke ofte rundt grøten. 

Anonymkode: bfbb2...e04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han du.

Jeg hadde en pulevenn som sa omtrent akkurat det samme som din fyr, pluss at hver gang jeg hadde vært ute på byen kom han med kommentarer som "ble det noe på deg" osv, enda jeg flere ganger hadde sagt jeg holdt meg til en sexpartner om gangen. Jeg trodde han var livredd for at jeg ville noe mer og at han prøvde å gi meg hint om hvor uinterressert han var ved å komme med sånne kommentarer. Til syvende og sist viste det seg at han var mer enn interressert, og var livredd for å miste meg. Kommentarene var for å sjekke hva jeg svarte 😝. Så ingen er like tydeligvis.

Anonymkode: eef2e...22f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe å spørre om engang. Han påpeker du er venninde gang på gang for at du skal vite du er det og ikke tro noe mer. Han oppfordrer deg til å møte andre menn fordi han vil ikke være noe annet enn knullevenn med deg og kanskje har merka at du har forhåpninger om noe mer. Han markerer veldig klart at han ikke er interessert i noe ordentlig med deg!

Anonymkode: 39448...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that.. valgte å tro han var usikker og spøkte når han snakka om tinder. Vi oppførte oss også som kjærester. Daglig kontakt. Meen han var useriøs. Jeg kastet bort ett halvt år. Hopp i det og spør med en gang. Lykke til, håper du har mer flaks enn jeg hadde..

Anonymkode: a20d9...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...