Gå til innhold

Dere som har eller har hatt elsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leker med tanken. 

Synes dere det er greit? 

Har vært lenge alene og ikke hatt sex på lenge. Vil egentlig ha kjæreste, men...

For og i mot? 

Takk for svar. 

Anonymkode: 18d2a...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart for. Er selv singel for tiden men har en venninne jeg har regelmessig sex med. Er en som jeg har kjent i mange år så vi vet at vi ikke kommer til å bli kjærester. Men siden vi begge er single har vi regelmessig sex ett par ganger i uken. Vi har blitt enig om å avslutte om en av oss kommer i ett forhold. Og er absolutt noe av den beste sexen jeg har hatt.  Så jeg ser ingenting galt i å skaffe seg en elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen ulemper med mine elskere annet enn at det i noe grad gjør at jeg er mindre åpen for potensielle partnere.

Sexlivet er supert! Fritt og godt uten forpliktelser,men med respekt for hverandre ..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rotemor skrev:

Ser ingen ulemper med mine elskere annet enn at det i noe grad gjør at jeg er mindre åpen for potensielle partnere.

Sexlivet er supert! Fritt og godt uten forpliktelser,men med respekt for hverandre ..

Vel, å være kresen er ikke negativt. Bedre å være kresen og gå for det en vil ha enn å ikke være det og ta det en får, har jeg funnet ut av.

Vent... elsker..e? Mh, okei. Toppers! Sjalu. :P Tre? To? Bare lurer.

Anonymkode: 70a37...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leker med tanken. 

Synes dere det er greit? 

Har vært lenge alene og ikke hatt sex på lenge. Vil egentlig ha kjæreste, men...

For og i mot? 

Takk for svar. 

Anonymkode: 18d2a...391

For? Sex. Du har lettere for å gi blaffen når det gjelder mannfolk. Du føler deg ikke "desperat", på den måten du er ellers. Du blir mer trygg på deg selv, mer selvsikker.

Helt klart greit. Lurt faktisk.

Imot? Nei. Jeg aner faktisk ikke hva som er imot med å ha en elsker?

Anonymkode: 70a37...a09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge begge er enige om premissene er det supert. Hvis den ene er ute etter en elsker og den andre ute etter et forstadie til et mulig forhold blir det kluss.

Anonymkode: 59e4c...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, å være kresen er ikke negativt. Bedre å være kresen og gå for det en vil ha enn å ikke være det og ta det en får, har jeg funnet ut av.

Vent... elsker..e? Mh, okei. Toppers! Sjalu. :P Tre? To? Bare lurer.

Anonymkode: 70a37...a09

To. Begge er single,smarte og yngre enn meg men ikke for unge! 

Vi omgås sosialt og har sex iblant. Det er ikke veldig nære venner, men pålitelige menn.

Edit: Dette med elskere vs partnere handler overhode ikke om kresenhet, men om behov. 

Endret av Rotemor
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rotemor skrev:

To. Begge er single,smarte og yngre enn meg men ikke for unge! 

Vi omgås sosialt og har sex iblant. Det er ikke veldig nære venner, men pålitelige menn.

Så flott at du koser deg .  Nå er jeg mann da, og er nok litt eldre. Jeg har ei som er en mix av Særboer, venninne og elskerinne.    Vi koser oss, omgås litt sosialt utenfor sengen og reiser en god del i lag.   Aldri hatt det bedre.

Anonymkode: 8fc37...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt til takke med det noen ganger. Men vil også helst ha kjæreste. Ender uten unntak med at jeg legger personen for hat etter kort tid eller får følelser og blir såret. Hvis jeg har så lite følelser at jeg takler det mentalt blir jeg raskt frastøtt av personen fordi det blir feil for meg å være intim da. Hvis jeg har mer følelser forelsker jeg meg i noen som ikke vil ha meg. Begge deler er bare ubehagelig. Aldri igjen. Kjæreste eller ingenting. 

Anonymkode: e7f73...bba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flott at du koser deg .  Nå er jeg mann da, og er nok litt eldre. Jeg har ei som er en mix av Særboer, venninne og elskerinne.    Vi koser oss, omgås litt sosialt utenfor sengen og reiser en god del i lag.   Aldri hatt det bedre.

Anonymkode: 8fc37...2f4

Det heter kjæreste vel?

Ikke vet jeg hva du baserer alderen min på heller...

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryggere å kjøpe dildo. Bedre sex er det også :)

Anonymkode: 320a8...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis begge parter er enige om relasjonen (elskere) og klarer å unngå å involvere seg noe mer, dvs følelser, så kan det sikkert være fint, for kun å dekke sin libido. For min del så utviklet jeg følelser for den andre, og det fungerte bare ikke. Ville bli kjæreste med de.. Vi er forskjellige, og du vil ev lære deg selv å kjenne etterhvert, på dette området. 

Anonymkode: f58a4...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en elsker i 1 1/2 år, utrolig deilig og utforskende sex. Pga avstand møtes vi dessverre bare ca 1-2 ganger i mnd. Fungerer helt fint for meg, men merker som noen skrev litt over her at jeg nok er mindre åpen for andre menn/potensiell partner. 

Anonymkode: 8a3ba...098

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer dere å ikke blande følelser inn? Og er det lettere for menn ang følelser? 

Anonymkode: 18d2a...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer dere å ikke blande følelser inn? Og er det lettere for menn ang følelser? 

Anonymkode: 18d2a...391

Jeg har i og for seg noen følelser for begge to, men vil ikke være kjærester med noen likevel. Vi dater feks ikke og tilbringer ikke dagen etter sammen. Men jeg bryr meg om de og føler meg «forelsket» i stunden. Men jeg er realistisk og har ikke forventninger eller håp (eller ønsker). Jeg bryr meg heller ikke om hva de gjør ellers, men jeg vil ikke vite om det.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en elsker det siste halvåret, men har funnet ut at jeg nok bør avslutte. 

Fantastisk sex, men har nok utviklet mer følelser i det siste enn jeg trodde jeg skulle, på tross av at jeg ikke kunne tenke meg å bli kjæreste med ham (både pga forskjellig livssituasjon og fordi han egentlig ikke er helt min type). Jeg merker at jeg har et ustilt behov for bekreftelse fra ham etter at disse følelsene utviklet seg, og da er det ikke nok med korte møter et par ganger i mnd og ingenting mer fra ham. Han er snill og god og vi koser oss veldig sammen når vi først er sammen, men that`s it. 

Så det som begynte med å gi meg en selvtillitsboost har egentlig endt med å bli det helt motsatte. Kanskje er du ikke som meg, men i det siste har det tatt opp altfor mye tankevirksomhet mellom møtene og jeg har vært lite åpen for andre etter at vi møttes.

Så mitt råd er: kos deg med det, men stopp før du blir såret

Anonymkode: 05c42...4a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med dette er jeg redd for å få følelser uten han får det. 

Og at det skal forstyrre det å finne en kjæreste. 

Men mange år uten nærhet og sex gjør at tanken er der. 

Hører gjerne flere meninger og erfaringer. 

Anonymkode: 18d2a...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rotemor skrev:

Det heter kjæreste vel?

Ikke vet jeg hva du baserer alderen min på heller...

Basert på innleggene dine, og måten du skriver på tror jeg ikke du har passert 50.

Når det gjelder kjæreste, tenker jeg mer på at det med tiden skal bli noe mer. Ikke tilfellet hos oss. Vi er begynt på livets dessert. Ingen hjemmeboende barn, ikke felles økonomi, eller andre hverdagsproblemer. Vi er sammen når det skal gjøres noe artig og gøy, enten det innebærer sex eller ikke.  Vi bare nyter livet og hverandre. Og hun er eldst.

Anonymkode: 8fc37...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke aktuellt for meg, klarer ikke å gi av meg selv til en jeg ikke er glad i.

Anonymkode: 99c08...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Basert på innleggene dine, og måten du skriver på tror jeg ikke du har passert 50.

Når det gjelder kjæreste, tenker jeg mer på at det med tiden skal bli noe mer. Ikke tilfellet hos oss. Vi er begynt på livets dessert. Ingen hjemmeboende barn, ikke felles økonomi, eller andre hverdagsproblemer. Vi er sammen når det skal gjøres noe artig og gøy, enten det innebærer sex eller ikke.  Vi bare nyter livet og hverandre. Og hun er eldst.

Anonymkode: 8fc37...2f4

Vi er uenig i begrepene her.

Det du har kaller jeg kjæreste. Felles økonomi og barn er ingen kjennetegn på kjæreste.  Enighet om særbo har man ikke med elskere, men med kjærester.

Jeg er 45. Jeg har kun elskere. Vi tilbringer tid sammen for sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...