Gå til innhold

Eksen skylder meg 1 mill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager fikk deg til å låne bort en million kroner uten sikkerhet? Det er jo galskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, asterix skrev:

Hva i alle dager fikk deg til å låne bort en million kroner uten sikkerhet? Det er jo galskap.

Kanskje det er noe i ordtaket; Kjærlighet gjør blind. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Kanskje det er noe i ordtaket; Kjærlighet gjør blind. 

Forskjell på å være blind og å kutte av seg selv hodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, asterix skrev:

Forskjell på å være blind og å kutte av seg selv hodet.

Ja, helt klart. Men mange gjør dessverre helt idiotiske ting og «mister» faktisk hodet når de er forelskede og fremtiden ligger lysende foran dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Peter007 skrev:

Men hvordan har du latt det skje.  Var idiot 

Han har fått sikkerhet I din bolig. Men hva er det han har brukt pengene til ? Sær gjeld pluss felles forbruk, IDIOT igjen

Kan dette selges? Kan dette berge noe? Eksen hadde en eiendom som jeg så som sikkerhet men denne ble solgt rett etter bruddet og  pengene brukte eksen på annet 

 

 

Men jeg vet om en kronidiot av en mann som flyttetinn hos ei dame som eide et stort gammelt hus. Huset hadde stort renoveringsbehov. Hun hadde ikke midler til å få lån. Han gikk inn med egenkapital og lån. Sikkerhet I annen eiendom som han hadde. Når huset var ferdig på dagen så ba hun han flytte ut. Advokat hans sier hun ikke har gjort noe galt. Han har vært dumsnill.

Snakk om dyr fitte I 18 mnd. Det er bedre å betale 5000 i barnebidrag i 20 år etter ONS. enn det samme I boligen til ei tidligere dame. Det er ikke uvanlig at håndverkere blir jaget ut etter at de har kostet opppussing av boligen til dama. Men denne tar kaka. 

Må le føler meg som kronidiot selv, ble pusset opp litt her å men her var det den andre idioten som levde dobbelt liv og fant sitt livskjærlighet på si og tror en slipper unna gammel gjeld av den grunn.  hehe nå har de flytta sammen og samma opplegget så må si stakkars kropp som ikke vet hva en har fått i hus:)

Men uannsett kronidiot eller ei må jo være mulig å komme ut av det på en en eller annen måte.

Å til skrekk og advarsel til alle andre :)

 

Anonymkode: fdeba...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, asterix skrev:

Hva i alle dager fikk deg til å låne bort en million kroner uten sikkerhet? Det er jo galskap.

Er ikke så enkelt som at jeg lånte bort en mill :)

Hjelper lite med galskap idioti og alt det der nå . 

Men se det som skrekk og advarsel for alle andre så håper jeg i allefall at 1 eller 2 lærer av mine feul

Anonymkode: fdeba...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Veslefrikk skrev:

Kanskje det er noe i ordtaket; Kjærlighet gjør blind. 

Blæ ble iallefall idiot ;):alice:

Anonymkode: fdeba...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, asterix skrev:

Forskjell på å være blind og å kutte av seg selv hodet.

Joda lett å si og se nå tok 7 år å bygge opp :alice:

Men kanskje du kan hjelpe meg med advokat og hva jeg skal gjøre videre for resten vet jeg veldig godt selv, at jeg var idiot og det som verre er :alice: ikke bare å løpe:link: i fra nå .

Anonymkode: fdeba...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Veslefrikk skrev:

Ja, helt klart. Men mange gjør dessverre helt idiotiske ting og «mister» faktisk hodet når de er forelskede og fremtiden ligger lysende foran dem. 

Noen slutter aldri å tro på eventyr dessverre.

Anonymkode: fdeba...ae6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler
Sitat
Spoiler

 

 

 

 

Anonymkode: fdeba...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt her er at du ikke har noen papirer på hva dere skulle gjøre ved ett eventuelt brudd. Banken vil selvfølgelig ikke være til hjelp her, ettersom de er glade for å ha sikkerhet for den delen av lånet som er din eks. Og han vil jo selvfølgelig ikke ta opp dyrere lån, med høyere rente fordi han ikke har sikkerhet. Noe det ikke er sikkert han ville fått en gang. Så her er du litt låst. Problemet ditt blir hvis han misligholder lånet sitt, ettersom din bolig er sikkerhet for hans lån. Så i verst tenkelig scenario så kan du faktisk ende opp med tvangssalg av bolig hvis han misligholder lånet sitt. Det at du så på en annen eiendom som sikkerhet, har ingenting å si hvis dere ikke hadde papirer på det, at den eiendommen var din sikkerhet i hans del av lånet. Da kunne han ikke solgt den uten å innfri gjelden. Her har du vært du, og naiv, og det er ikke stort du kan gjøre uten om hvis din eks snur om og blir enig med deg. 

Anonymkode: 24a2e...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...