Gå til innhold

På nippet til å bli gal av å være singel


Gjest apriljuli

Anbefalte innlegg

Gjest apriljuli

Jeg holder på å klikke snart. Vil bare legge meg ned å grine. Livet mitt føles så tomt uansett hva jeg gjør når jeg ikke har en kjæreste. Og nei. Det er ikke fordi jeg er uselvstendig. Jeg trenger nærhet fra en kjæreste. Vært uten i 3 mnd og det klikker snart for meg.

Hva gjør man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke du gravid og har en baby også? Kanskje konsentrere deg om barna og vente litt med å få deg kjæreste?

Anonymkode: 1cfba...733

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebound? Kanskje greit å få litt avstand og ikke hoppe inn i et nytt forhold med en gang. Det finnes nok menn som synes det er greit å være med ei gravid dame som har en unge til og, men...det ligger ikke i din favør. 

Anonymkode: a00c7...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ha vært uten nærhet etc i over 5!!!!!! år du!!!

Anonymkode: 0aa37...ab1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, apriljuli skrev:

Jeg holder på å klikke snart. Vil bare legge meg ned å grine. Livet mitt føles så tomt uansett hva jeg gjør når jeg ikke har en kjæreste. Og nei. Det er ikke fordi jeg er uselvstendig. Jeg trenger nærhet fra en kjæreste. Vært uten i 3 mnd og det klikker snart for meg.

Hva gjør man?

Vært uten kjæreste i snart ni år. Man slutter å tenke på det og fokusere på andre positive ting i livet. Så kan det hende at det dukker opp en person som du ønsker å dele livet ditt med når du minst forventer det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du har det. Har vært singel siden oktober og det er helt forferdelig...

Anonymkode: 387ba...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser på historikken din så ser jeg at du absolutt ikke burde fått barn så tidlig. Hva i all verden tenkte du på? Du fremstår som usikker, umoden og masete.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du trenger å være singel en god stund og lære deg å bli trygg på deg selv og trives i eget selskap.

Anonymkode: 3c466...320

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kommer du fra en familie hvor det er tradisjon å få barn i ung alder, da må du regne med å bli single.

Hva er det jeg sier mellom linjene?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å ha vært uten nærhet etc i over 5!!!!!! år du!!!

Anonymkode: 0aa37...ab1

det finnes folk som ser helt normale ut som aldri har hatt sex. ufrivillig sølibat. Svaret er at man alltid må gjøre det beste ut av enhver situasjon.

Anonymkode: d5ff2...121

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsAvenger

Kun 3 måneder uten kjæreste? Må jo være deilig å være litt singel og fri til å styre din egen hverdag uten å måtte ta hensyn til andre. 3 måneder er da ingenting, nyt livet litt og ikke vær desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøkenskog

Vil sterkt anbefale deg å fokusere på barna. De trenger din fulle fokus.  Jeg vet ikke, men jeg tror det er vanskelig å finne en mann som vil involvere seg med forhold til ei som har en så liten en og attpåtil er gravid...er ikke barnet ditt nok mtp kos og omsorg? Jeg er 2 barnsmor selv, og vet hvordan det er å finne kjärligheten på ny. Mine unger er eldre, og jeg stresset ikke. Mitt valg av partner var grundig utvalgt, for jeg har to dyrebare barn. Gi det tid, så dukker han opp skal du se! 👍🌷🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være troll! Svarene her og! 

Jeg har aldri hatt kjæreste og er i slutten av 20 årene. Ja, jeg føler at det hadde vært ifnt å ha noen å dele livet med, men jeg finner jo aldri den rette. De viktigste brikkene klaffer jo aldri, som er følelser/tenning og et livssyn som er til å leve med. 

 

Anonymkode: 3560e...dca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, apriljuli said:

Jeg holder på å klikke snart. Vil bare legge meg ned å grine. Livet mitt føles så tomt uansett hva jeg gjør når jeg ikke har en kjæreste. Og nei. Det er ikke fordi jeg er uselvstendig. Jeg trenger nærhet fra en kjæreste. Vært uten i 3 mnd og det klikker snart for meg.

Hva gjør man?

Det er da langt flere single menn enn kvinnfolk i Norge ..så kanskje bli litt mindre kresen om du trenger noen på dagen ?

Er forøvrig ikke sunt å bli sammen med noen fordi du føler tomhet ...kommer du fra det stedet så får du det aldri bra. 
Er drøssevis at ting du kan holde på med og drive selvutvikling med, synes det er litt på tide at du tar steget fra å være jente til å bli kvinne jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, MrsAvenger said:

Kun 3 måneder uten kjæreste? Må jo være deilig å være litt singel og fri til å styre din egen hverdag uten å måtte ta hensyn til andre. 3 måneder er da ingenting, nyt livet litt og ikke vær desperat.

Nei, mange seriemonogame blir helt desperate som single og tar nesten hva som helst for å ikke være alene. Jeg skyr slike som pesten, fordi jeg vet at jeg bare er en til i rekka, og hva gjør liksom meg spesiell ifht de 20 andre kjærestene han har hatt.

Anonymkode: 5baa0...67f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, apriljuli said:

Jeg holder på å klikke snart. Vil bare legge meg ned å grine. Livet mitt føles så tomt uansett hva jeg gjør når jeg ikke har en kjæreste. Og nei. Det er ikke fordi jeg er uselvstendig. Jeg trenger nærhet fra en kjæreste. Vært uten i 3 mnd og det klikker snart for meg.

Hva gjør man?

Beklager jeg må bare si, om du har 1 barn og er gravid, så havner du bakerst i køen. Høykvalitetsmenn har valgmuligheter og går garantert etter kvinner som ikke har barn. Da må du fire ned på kravene og ta det du kan få, jeg sier ikke dette for å være slem. Enslige mødre har alltid vært bakerst i køen i dating, og som oftest måtte familien ta og steppe inn som hjelp i dag (eller sende dattera i nabobygda å ha barnet der og gi bort til kirken) så er velferds staten som dekker det meste. Hva sier mamma og pappa om dette, er de særlig fornøyde med dette? Det er et mye større problem om de ikke har formening om dette.   

 

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, mange seriemonogame blir helt desperate som single og tar nesten hva som helst for å ikke være alene. Jeg skyr slike som pesten, fordi jeg vet at jeg bare er en til i rekka, og hva gjør liksom meg spesiell ifht de 20 andre kjærestene han har hatt.

Anonymkode: 5baa0...67f

Amen. 

Anonymkode: c981d...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 15.46, apriljuli skrev:

Jeg holder på å klikke snart. Vil bare legge meg ned å grine. Livet mitt føles så tomt uansett hva jeg gjør når jeg ikke har en kjæreste. Og nei. Det er ikke fordi jeg er uselvstendig. Jeg trenger nærhet fra en kjæreste. Vært uten i 3 mnd og det klikker snart for meg.

Hva gjør man?

Vel, er jo i samma båt som deg bare at jeg ikke har barn og sånt. Det er vanskelig å finne noen som bryr seg ordentlig. Og det er dårlig gjort av barnefaren å stikke fra dere når han gjorde deg gravid andre gangen og dere har en baby i tillegg. Men det er typisk vanlig oppførsel. Hører om det ofte og det er skammelig. Hvis du savner nærhet og hud så er det bare å finne seg en ff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh. Ufattelig turn off med mennesker som ikke trives i eget selskap. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...