Gå til innhold

Alene i to uker, hva kan jeg finne på for ikke å krepere av kjedsomhet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha..jeg kom nettopp på hva du kan vie påska til: lage en skikkelig fake, facebookskrytepåske.

Jeg og mannen har lurt på om vi skulle poste litt fake nordpolekspedisjonsbilder; dvs sette opp telt på åkeren og ta bilder av mannen med snø i skjegget, oss med full bekledning og oppakning, forfrysningsbilder osv ... :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, absinthia skrev:

Haha..jeg kom nettopp på hva du kan vie påska til: lage en skikkelig fake, facebookskrytepåske.

Jeg og mannen har lurt på om vi skulle poste litt fake nordpolekspedisjonsbilder; dvs sette opp telt på åkeren og ta bilder av mannen med snø i skjegget, oss med full bekledning og oppakning, forfrysningsbilder osv ... :fnise:

For en super ide! :laugh:

Anonymkode: 87cea...ab6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker med fri høres deilig ut for min del. :) 

Jeg hadde brukt masse tid på hobbyene mine. Data, spill, dyrene mine, håndarbeid, maling, tegning, filmer og TV-serier. Jeg hadde tilbragt mye tid med familien min, og hjulpet til hvis det var noen som trengte noe hjelp med noe som helst. Jeg hadde plantet om plantene mine. Også hadde jeg kanskje gått gjennom alle klærne mine og kvittet meg med det jeg ikke trenger mer.

Jeg hadde ryddet, vasket og eventuelt malt om alt det jeg vil male om på i hjemmet. Jeg hadde kanskje ommøblert litt, og sett om det er noen gardiner e.l. jeg kunne ha byttet ut.

Også hadde jeg brukt masse tid på meg selv, som hudpleie og kroppspleie. Hårpleie, negler og sminke.

Kanskje hadde jeg også vurdert å lære meg noe nytt. Er det noe jeg alltid har hatt lyst til å prøve å lære meg? Ja, så absolutt. Strikking, synging, dansing, baking... Eller hva med å bygge meg en liten krakk? Sy om klær? Lage egen ost?

Åh, så mye jeg kunne ha gjort!

Anonymkode: de749...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bli med på alle de forskjellige telletrådene her på Kvinneguiden!!

 :kaklehone:

Anonymkode: 89e9b...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det høres ut som en drømmesituasjon. :hjertesmil:

Anonymkode: 17e0a...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, absinthia skrev:

Haha..jeg kom nettopp på hva du kan vie påska til: lage en skikkelig fake, facebookskrytepåske.

Jeg og mannen har lurt på om vi skulle poste litt fake nordpolekspedisjonsbilder; dvs sette opp telt på åkeren og ta bilder av mannen med snø i skjegget, oss med full bekledning og oppakning, forfrysningsbilder osv ... :fnise:

:laugh:Fantastisk!

Anonymkode: 960be...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, absinthia skrev:

Haha..jeg kom nettopp på hva du kan vie påska til: lage en skikkelig fake, facebookskrytepåske.

Jeg og mannen har lurt på om vi skulle poste litt fake nordpolekspedisjonsbilder; dvs sette opp telt på åkeren og ta bilder av mannen med snø i skjegget, oss med full bekledning og oppakning, forfrysningsbilder osv ... :fnise:

Gjør det 1.april :fnise:

Anonymkode: 960be...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Har dere krepert av kjedsomhet enda? :erter:

Anonymkode: 89e9b...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig deg som bor i Oslo! Jeg er i samme situasjon, men bor på Sunnmøre 😴😪

Anonymkode: 792f8...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig! :nori:

Jeg aner ikke hva du skal gjøre, men dette er det jeg hadde gjort :

Pusset og malt trappen. 

Vasket hele huset, og kost meg med at ingen rotet. 

Leste fire bøker. 

Ryddet boden. 

Sett en serie. 

Drukket vin med venner i helgene. (Regner med at man ikke MÅ isolere seg helt.) 

Mulig jeg hadde hatt behov for tre uker. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klø seg i øret med q-tips, lære seg et nytt språk, skrive en bok, være naken i dagesvis, onanere vilt og hemningsløst, bygge hundehus i hagen, spise kjeks, lage en dokumentarfilm, plante et tre, montere solcellepanel på taket, gro et skjegg, hinke rundt på en fot, støvsuge under sofaen, skrive en eksamensoppgave, kaste egg på naboen, male en vegg med kroppsmaling, lage proppellyder med leppene foran speilet mens du skjærer grimaser, brenne bildekk i hagen.... mulighetene er uendelige!

Verden for dine føtter! 

Anonymkode: d4355...481

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen problemer folk lager seg. Som om det er negativt å ha ferie. Jeg hadde prist meg lykkelig over å ha to uker fri, og man kan vel gjøre alt mulig man skulle finne på. Det vet du vel egentlig selv.

Anonymkode: 19134...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mange muligheter, bor tross alt i Oslo. Nå kan du bli bedre kjent med deg selv :)

Synes du skal ta iniativ til å gjøre ting du aldri har gjort før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spille yatzy med deg selv. 

Anonymkode: c8d64...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen problemer folk lager seg. Som om det er negativt å ha ferie. Jeg hadde prist meg lykkelig over å ha to uker fri, og man kan vel gjøre alt mulig man skulle finne på. Det vet du vel egentlig selv.

Anonymkode: 19134...2ae

Ingen forståelse for at folk er forskjellige  og har TS gjort det til et stort problem da? 

Anonymkode: 6bd5c...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎03‎.‎2018 den 18.14, AnonymBruker skrev:

 Har dere krepert av kjedsomhet enda? :erter:

Anonymkode: 89e9b...a42

Det går overraskende bra, var veldig sliten, så det er ikke stort jeg orker uansett, så det føles godt. Nå har jeg motsatt problem, skjønner ikke hvordan jeg skal orke å komme meg på jobb til tirsdag:laugh:

Men har vasket hele huset da :) 

Anonymkode: 960be...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...