Gå til innhold

Hvor lang leveringstid på brudekjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang leveringstid er det sånn ca. på brudekjole hos div brudesalonger? Tenker feks. på kristins brudesalong, Brudekjolen, ski brudesalong, christiane brudesalong? 

 

Kan dere eventuelt anbefale andre salonger? 

Takk😁

Anonymkode: fd7a4...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror generelt leveringstidene er på ca 3-8 måneder. Jeg bestilte en Pronovias kjole i desember, og den har akkurat kommet. Men husk at etter kjolen har kommet så må den kanskje til skredder for å tilpasses, og det kan også ta litt tid.

 

Anonymkode: 7fc5c...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte brudekjolen min på Kristins brudesalong på Frogner. Det var 6 mnd. leveringstid. Bestilte i slutten av november og den kom i slutten av mai. Hos skredder(den beste på brudekjoler i Oslo) var det over 1 måneds ventetid på grunn av stor pågang. Jeg fikk time i starten av juli hos skredder og den ble ferdig 2 uker før jeg giftet meg i slutten av august. Jeg begynte å se på brudekjoler 1 år i forveien, og trodde jeg hadde god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte kjolen min hos Ski brudesalong i oktober, den kom i februar. Nå er den hos skredder, hvor det var 1-1,5 mnd ventetid for å komme og prøve. 

Ventetiden på selve kjolen variere fra produsent til produsent. 

Anonymkode: bff94...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet varierer ventetiden fra produsent til produsent, ikke brudesalong til brudesalong. Jeg ville også begynt å se på kjoler minst ett år i forveien

Anonymkode: a69cd...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, shit. Med andre ord, så er jeg sent ute😵.. 

Anonymkode: fd7a4...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også sent ute, med 3 mnd til bryllupet. Du er ikke alene, TS!

Kommer til å ta noen panikktelefoner rundt om kring til brudesalonger i nærheten til uka som kommer. Blir det brudekjole eller blir det laken fra Jysk? Litt spenning i hverdagen er viktig. :bond:

Anonymkode: d36da...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bestilte (en Mori Lee) kjole hos Christiane i Sandvika i februar, den ankommer salongen i juli. Har forstått det slik at man mot et tillegg i prisen kan få kjolen raskere.

Anonymkode: eb183...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...