Gå til innhold

Full


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på fest igår, venninna mi oppførte seg som at hun var full i 5 timer. Hun hadde bare drukket to rusbrus og var ferdig med de klokka 21:30 ca og etter det var hun «full» i flere timer. Er det i det hele tatt mulig? Det kan ikke gå an å bli så full av så lite. Hun drev liksom å falt på bakken mange ganger og sjangle osv. Ja man kan sikkert bli brisen men det varer ikke i flere timer etterpå. Var hun full eller bare trodde hun det? 

Anonymkode: a2c3d...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun hadde tatt noe annet i tillegg til alkoholen..

Anonymkode: fcddb...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun hadde tatt noe annet i tillegg til alkoholen..

Anonymkode: fcddb...b05

Hun smakte på litt sprit av andre ogsånt men var bare 5 slurker kanskje i tillegg til det andre

Anonymkode: a2c3d...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er hun?

Anonymkode: 39a2c...3d2

Hun er 16 og har ikke drukket så mye før men uansett er det veldig rart å bli full av så lite, er det ikke? Hun oppfører seg sånn hver gang selvom hun har drukket enda mindre enn hun gjorde igår

Anonymkode: a2c3d...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hun medisiner? Spiser lite? Drukket før? 

Anonymkode: 5caf2...d05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker hun medisiner? Spiser lite? Drukket før? 

Anonymkode: 5caf2...d05

Hun går ikke på noen medisiner såvidt jeg vet. Hun sa hun ikke hadde spist noe på dagen og hun har drukket før men aldri drukket mye. Hver gang vi har drukket sammen har hun bare drukket sånn 1-2 cidere Max og hun oppfører seg alltid som at hun er full. Jeg forstår at noen tåler lite og andre mye, men en gang drakk hun en slurk med 60% og brus og følte at hun ble full. Det er jo umulig..

Anonymkode: a2c3d...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ganske så beruset av to 0,5 rusbrus og litt spirt. Jeg blir ikke direkte full, men jeg er alt annet enn edru. Jeg er både lav og liten og tåler ikke særlig mye alkohol, så det er absolutt mulig. 

Anonymkode: 4926c...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...