Gå til innhold

Dama vasker seg ikke mellom skinkene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det lukter konstant vemmelig, hver gang jeg beveger meg nær hennes underliv.

Det lukter rett og slett diaré, sånn sur stram rumpe-lukt.

Jeg har vært med henne i dusjen noen ganger, og hun «vasker» seg jo mellom der - på den måten at hun tar litt såpe på håndflaten, og gnikker mellom skinkene.

Men det er ikke nok! Dunsten er tilbake etter en time.

Hvordan kan jeg få henne til å vaske rumpesprekken sin med klut?

Hun har noen ganger hintet til at hun syntes klut-vask er ekkelt (jeg bruker det selv), men er jo nesa mi som merker resultatet av dette ...

Anonymkode: c8589...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MAn trenger ikke vaske seg med klut i rompa for å bli ordentlig ren, hun kan godt vaske kun med hendene, men da må hun også bruke nok såpe og skylle godt med vann etterpå. F.eks bruke dusjhodet og sette seg på huk. Jeg og samboeren min har aldri vasket oss med klut, og jeg har aldri opplevd ubehagelig lukt.

Anonymkode: 6f16b...921

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klut skal ikke være nødvendig.

Neida, det er nok lukkemekanismen som er svekket..

Anonymkode: fc4be...255

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke avføringslekkasjer da? 

Det er forskjell på rumpelukt og avføringslukt. 

Anonymkode: 40c03...58c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hatt så mye analsex at lukkemuskelen hennes kan ha blitt ødelagt? 

Anonymkode: 47416...bf9

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrgud, klut 😂 Er du fra 50-tallet? Tror ikke det er det løsningen på problemet ligger. 

Anonymkode: a9503...24e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dette er reelt er det nok en annen årsak enn manglende rumpevask. En nyvasket rumpa lukter ikke etter et par timer sånn av seg selv

Anonymkode: 7c08e...f2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun heller burde tatt en tur til legen. Evt. prøvd å droppe såpe. Eller bytte såpe

Anonymkode: 1ef2b...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klut er ikke løsningen her. Hun må bare vaske seg ordentlig, gjerne vaske endetarmsåpningen to ganger. Det gjør jeg hvis jeg har vært dårlig i magen. Hvis magen er vanlig, så holder det med én gang. Sliter hun med løs mage? Da bør hun i så fall få sjekket om de er noe hun kan gjøre med dette, og om det er enkelte matvarer hun må holde seg unna. 

Du kan jo si noe sånt som at du leste i en artikkel at det ikke er nok å vaske seg bak én gang for å fjerne lukt, men sånn egentlig anbefaler jeg deg å være ærlig med henne. Par bør kunne snakke om slike ting som dette, du må bare passe på hvordan du tar det opp. Ta det opp som om du er bekymret for at hun har vondt og ubehag pga magen.

Anonymkode: 5b734...d6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke er sykelig overvektig og ikke når frem overralt burde den vasken hun gjør være mer en god nok. Høres ut som noe medisinsk. 

Anonymkode: bf78a...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker meg alltid etter å ha gått på do  jeg, er vant til det siden jeg var barn. I landet jeg kommer fra så vasker de alltid bak, de tørker ikke fordi når man tørker så sitter ofte lukten bak der, og vis lukten fortsatt er der burde hun vaske med en bra såpe.. pleier å vaske med parfymefri såpe bak der og har ikke noe som helst lukt der etter å ha vasket meg.

Anonymkode: 68400...c16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg (deg)!

Hadde dette vært min dame (les gris), hadde hun vært satt på tunet/blitt byttet ut for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å ta deg på alvor, ts

Anonymkode: 7f95e...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vasker meg alltid etter å ha gått på do  jeg, er vant til det siden jeg var barn. I landet jeg kommer fra så vasker de alltid bak, de tørker ikke fordi når man tørker så sitter ofte lukten bak der, og vis lukten fortsatt er der burde hun vaske med en bra såpe.. pleier å vaske med parfymefri såpe bak der og har ikke noe som helst lukt der etter å ha vasket meg.

Anonymkode: 68400...c16

Ikke jeg heller og jeg vasker meg ikke etter dobesøk

Anonymkode: 7f95e...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært mulig, ts, å skrive trådtilttelen noget mer diskret? :jolie:

Anonymkode: 2e0bc...5ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...