Gå til innhold

En "ødelagt kvinne" trenger seriøst hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det  er i hvert fall viktig at du ikke finner deg i oppførselen. Om hun skulle komme tilbake og be om godt vær, så må du bare svare at du ikke vil være sammen med noen som behandler deg slik.

Anonymkode: 545ba...83d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det  er i hvert fall viktig at du ikke finner deg i oppførselen. Om hun skulle komme tilbake og be om godt vær, så må du bare svare at du ikke vil være sammen med noen som behandler deg slik.

Anonymkode: 545ba...83d

ja takk for tips, ! :D

Anonymkode: 5039c...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎03‎.‎2018 den 11.09, GoldenLioness skrev:

For meg virker det som om hun har sterke følelser for deg, men ble livredd da dere først åpent opp for et forhold. Hun saboterer for seg selv ved å være jævlig mot deg.

Sånne mennesker er giftig. 

Avslutt all relasjon og kom deg videre. Veien videre med henne vil bare føre til hjertesorg og bitterhet.

 

På ‎18‎.‎03‎.‎2018 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Kan det hende at hun har vært utro og sliter med det, og dermed prøver å brenne alle broer med å være drittsekk? Har hatt en lignende hendelse med en type.

Uansett, så virker ikke dette forholdet noe bra for deg. Uansett hva som har skjedd, så burde hun ha taklet det annerledes. Dette er veldig stygt gjort mot deg. Du (alle) fortjener bedre!

Nå har hun slått opp. Og jeg vet det gjør vondt. Det er lov å være lei seg. Men tenk deg om før du prøver å få henne tilbake. Du vil ikke være sammen med noen som behandler deg dårlig. Når den verste sorgen har gitt seg, så vil du gjerne se det selv at du ikke fortjener slik behandling! 

Anonymkode: 7da6e...bf5

Signerer disse to.

Dette høres ut som et skikkelig drama/kjipt/ødeleggende forhold. Kom deg bort før det er for seint.

Lover at det kommer til å føles så himla mye bedre om en stund, selv om du ikke tror det nå. Når du finner deg ei normal dramafri jente vil du tenke tilbake på hun her, og sukke lettet over at det ikke ble dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google borderline og se om noe stemmer... er det flere likhetstrekk, røm! 

Anonymkode: 39c7c...a40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi det litt tid. Hun sliter nok med noe akkurat nå som hun ikke vil involvere deg i for øyeblikket. Ikke ta kommunikasjonen hennes så bokstavelig. Gi henne tid, og la henne vite at hun er velkommen tilbake når hun er klar. 

Anonymkode: 3fb63...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

21 hah

Anonymkode: 5039c...27e

Det skulle man ikke tro. 

Anonymkode: 38a88...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gi det litt tid. Hun sliter nok med noe akkurat nå som hun ikke vil involvere deg i for øyeblikket. Ikke ta kommunikasjonen hennes så bokstavelig. Gi henne tid, og la henne vite at hun er velkommen tilbake når hun er klar. 

Anonymkode: 3fb63...2eb

Okei nå har det seg sånn at hun senest i går skrev at hun savnet meg, og nå idag begynner hun å skrive ting som vil du møte meg når jeg kommer hjem samt at hun elsket meg... osv osv. Denne mandagen skrev hun liksom at hun aldri kom til å falle for det trynet der igjen. Og nå er det på den igjen, hun kommer tilbake etter å behandlet meg som en djevel. Og jeg var ute istad da hun skrev du svarte ikke på 5 minutter hva skjer? så skrev jeg at jeg gikk til tbanen, deretter mente hun at jeg ikke prioriterte henne. Så ble jeg sint og skrev: du kan ikke tro at man ikke får konsekvenser av at du nesten ignorerte meg i to hele dager, og jeg prioriterer deg men akkurat nå er jeg på trening. Da ba hun meg dra til helvette, deretter fortalte hun om to andre jenter som går på skolen hennes om hvilken koselig melding hun fikk av dama si hvor hun skrev at hun elsket henne. Altså forstår hun ikke selv at hun behandler meg veldig dårlig ofte? Det er som ingenting har skjedd nå.. hva gjør jeg? det verste at jeg kommer tilbake med en gang.. :(

Anonymkode: 5039c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det verste at jeg kommer tilbake med en gang.. :(

Anonymkode: 5039c...27e

Ja, du er som skapt for denne damen, for du blokkerer henne ikke. Dermed inviterer du henne til å fucke opp livet ditt.

Blokker henne, så er det over.

Anonymkode: 24c57...ecf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

altså vet ikke hva jeg kan ha gjort så ekstremt feil egentlig

Anonymkode: 5039c...27e

Det du har gjort feil, er mot deg selv, ts; ved å gi plass i livet ditt til en jente som manipulerer og utnytter det at du er snill. Hun behandler deg som dritt den ene dagen og smisker for deg den neste dagen.

Hvorfor hun gjør dette? Fordi hun vil, hun har behov for å gjøre det siden hun er forstyrret. Noen skrev "borderline", det tror jeg gjerne. Hvis du fortsetter å være i forhold med denne jenta, vil hun ødelegge deg bit for bit. Hun er skadelig for deg, og du er allerede skadet nok.

Jeg er helt enig med de som råder deg til å blokkere henne alt du kan! Du må komme deg vekk, for ellers vil du bare få det verre p.g.a. henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres veldig ustabil ut og behandler deg som dritt. Kom deg unna før det er for forseint. Du kommer til å få det så mye bedre, selv om det kan ta litt tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Ichiko skrev:

Det du har gjort feil, er mot deg selv, ts; ved å gi plass i livet ditt til en jente som manipulerer og utnytter det at du er snill. Hun behandler deg som dritt den ene dagen og smisker for deg den neste dagen.

Hvorfor hun gjør dette? Fordi hun vil, hun har behov for å gjøre det siden hun er forstyrret. Noen skrev "borderline", det tror jeg gjerne. Hvis du fortsetter å være i forhold med denne jenta, vil hun ødelegge deg bit for bit. Hun er skadelig for deg, og du er allerede skadet nok.

Jeg er helt enig med de som råder deg til å blokkere henne alt du kan! Du må komme deg vekk, for ellers vil du bare få det verre p.g.a. henne.

Så forventer hun at jeg skal "elske" hun med en gang at ting har vært shitty, eller at hun har behandlet meg jævlig dårlig. Hun skrev liksom elsker deg, så skrev hun med en gang elsker du meg ikke? føler ikke at du ikke elsker meg... så snakker hun ofte om sex osv og mener jeg bare er opptatt av sex og at jeg bare kan gå å knulle noen på byen. Også skrev hun liksom: vurderte å komme hjem imorgen jeg, men har ingen å komme hjem til etter at hun har noen dager tidligere hadde bedt meg om å dra til helvete og at hun aldri kom til å falle for det trynet der igjen? det er som hun ikke forstår at jeg blir lei meg å såra? Da jeg sa at jeg var der for hun uansett svarte hun bare med at hun hadde det bra hun...

Anonymkode: 5039c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei for å si dette, men jeg tror ikke hun bryr seg om hvordan du føler det, eller om du blir såret. Hun oppfører seg slik for å ha grep på deg, holde deg fast; ikke for å elske, men for å bruke deg som det passer henne.

Når hun vil kose, er hun blid. Når hun vil hate, er hun vond. Du blir som en figur i livet hennes, for hennes behov, det er bare seg selv hun tenker på.

Hun er svært forstyrret, og jeg gjentar at du må komme deg vekk fra henne før du blir helt ødelagt.

Hvis du vil forstå dette, finnes det informasjon på nett og i bøker. Les om personlighetsforstyrrelser: borderline, narcissistisk; jeg er sikker på du vil kjenne igjen mye.

Men du må klare å rive deg løs fra denne jenta! Også i tankene dine og hjertet ditt! Ellers blir du syk av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ichiko skrev:

Jeg er lei for å si dette, men jeg tror ikke hun bryr seg om hvordan du føler det, eller om du blir såret. Hun oppfører seg slik for å ha grep på deg, holde deg fast; ikke for å elske, men for å bruke deg som det passer henne.

Når hun vil kose, er hun blid. Når hun vil hate, er hun vond. Du blir som en figur i livet hennes, for hennes behov, det er bare seg selv hun tenker på.

Hun er svært forstyrret, og jeg gjentar at du må komme deg vekk fra henne før du blir helt ødelagt.

Hvis du vil forstå dette, finnes det informasjon på nett og i bøker. Les om personlighetsforstyrrelser: borderline, narcissistisk; jeg er sikker på du vil kjenne igjen mye.

Men du må klare å rive deg løs fra denne jenta! Også i tankene dine og hjertet ditt! Ellers blir du syk av det.

Hun sier hun bare vil mitt beste, at hun elsker meg og jeg vet jo at hun har sterke følelser for meg. Men om hun virkelig bryr seg om hvordan jeg føler meg sånn egentlig er jeg litt usikker på. Husker veldig godt for noen dager siden da hun skrev: ser at du koser deg, og har det kjempebra uten meg". Akkurat som om hun ikke vil jeg skal kose meg mens hun ikke er til stede? Føler hun bare er redd for å være alene på en måte, og når du skriver at hun bruker meg når det passer henne, kan jeg kjenne meg igjen. Føler at hun bryr seg veldig om vennene sine da, men kanskje til den grad at hun styrer de. Hun skal bestemme over de, og når de ikke gjør som hun sier blir hun helt vrang og skaper problemer/drama mellom vennene sine.

Det som skremmer meg mest er at hun kanskje ikke forstår det selv? føler ikke bare jeg kan si at hun må skaffe seg hjelp uten å virke frekk. Hun elsker også å gjøre meg sjalu, og er veldig sjalu selv. Og er alltid på hugget etter hun ene jeg hadde forelskelse på, på videregående for over 2 år siden. Lurer så kraftig på hvordan hun ville reagert om jeg plutselig forsvant helt fra henne. Og tuuusen takk for svar!!

Anonymkode: 5039c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.3.2018 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Min store "kjærlighet" eller som jeg trodde var det, har gått bak ryggen på meg. Vi er to jenter på ja 21 år, og vi har holdt på en lang stund, og kjent hverandre siden 2vgs, men aldri gjort noe med de "ekstra følelsene" før for litt over 1 år siden? så vi har nok kjent hverandre snart i kanskje 4 år til sommeren? Men ja denne helgen så var hun hjemme hos meg (forrige helg), hun fortalte meg at hun elsket meg, ville kun ha meg, så en fremtid med meg osv osv. Deretter etter 3 dager senere ble hun skikkelig kald mot meg, og var plutselig helt "ferdig" med meg, uten noen grunn. Har vært der for hun hele tiden, har vært så utrolig snill og god mot. Idag har jeg vært ute med familien min på resturant fordi mamma fylte nylig 50, har egentlig hatt en skikkelig koselig kveld, jeg sendte hun en med og skrev at jeg hadde hatt en super kveld. Og hun begynte med å si ting som "du har det uansett skikkelig bra uten meg", så skrev jeg at det ikke hadde noe med at jeg hadde en fin kveld med familien uten henne til stede, skrev også at kvelden hadde vært "bedre" om hun hadde vært der, noe jeg egentlig mener. Så begynte hun med å skrive: du vet vi er ferdige right? en dag kommer jeg til å slette deg, har funnet meg en ny så, hun bare vi skal ikke ha noe med hverandre å gjøre så du får ikke vite noe enda? Også da jeg var ute hadde jeg sendt en bilde av at jeg drakk øl, så skrev hun vil ikke være med en alkoholiker uansett. Jeg er så jævlig såra er umulig å forklare på alle utenkelige måter da jeg bare har vært god å snill mot henne hele tiden og hun har løyet meg opp i trynet. Hun har vært ustabil med meg flere ganger tidligere, men ikke sånn som dette. Jeg trenger hjelp, alle sier at jeg bør droppe hun, men er ikke så lett som folk skal ha det til. Hun virker på ordentlig seriøs med at hun er ferdig med meg også. Alt hun sa til meg, alle "drømmene" jeg trodde vi skulle ha sammen, en fremtid sammen. Dette har ødelagt meg på alle mulige tenkelige plan siden jeg trodde hun var mitt alt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre, tror hun gjorde dette bare for å såre meg? men nå er jeg ordentlig ødelagt, og jeg vet jeg kommer til å slite med dette over lengre tid fordi det har ødelagt meg som den personen jeg var. Jeg har vært så snill å god mot hun, og ja kanskje jeg har gjort noen småe feil innimellom men ingenting som er veldig feil. Hvorfor må dette gå så innpå meg? jeg trodde dette kunne bli til noe, jeg skjønner ikke hvor jeg gikk feil. Jeg føler meg brukt, og jævlig på alle plan....:(((

Anonymkode: 5039c...27e

H

Anonymkode: 44413...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...