Gå til innhold

Hva får frem dine verste sider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når godt voksne mennesker oppfører seg som små umodne barnslige drittunger, bare fordi de veit at den tåpelige oppførselen deres irriterer alle andre...

Anonymkode: 7dceb...92e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyremishandlere. Hadde noen visst hva jeg tenker om de hadde jeg blitt låst inn umiddelbart:P

Anonymkode: 52c57...73b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sint når jeg hører dyremishandling og overgrep og krig og alt sånt. Men det som virkelig får frem mine verste sider er når ting ikke går slik som jeg har sett for meg. Gjerne kombinert med at jeg er sliten. Da slår hjernen min krøll og alt blir galt. Ikke noe jeg er stolt over. Når jeg var tenåring så førte det til to selvmordsforsøk. Har heldigvis blitt bedre på å kontrollere meg selv med alderen :)

Anonymkode: 2bbcb...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generell uærlighet.

 Eksempelvis direkte løgner, skjulte løgner, baksnakking, juks og svindel...og flere ting i denne "kategorien".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godhetsforkjempere som prediker likeverd og respekt men selv er slemmere og jævligere enn noen av de de prøver å stemple. De kommer alltid unna med ren mobbing bare fordi de er på den gode siden. Ikke et ord å lese om dem i avisen uansett hvor langt de drar det. Jeg tror disse menneskene er de samme som stod og og så på når andre ble mobbet i skolegården, og at de innerst inne nøt det. Jeg blir rasende når jeg ser dem i aksjon og jeg kan bli veldig kranglete hvis de prøver seg med sånn dritt når jeg er der. Jeg skal f*** ikke være med på noe mobbing om det så er Listhaug det går ut over. 

Mansplainere irriterer meg også grenseløs. Jeg har funnet ut at det funker å bruke samme metode tilbake, så når noen tar meg for en dum liten kvinne blir jeg en manslpaining bitch tilbake. Det fortjener de.

Anonymkode: 52c13...282

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdighet og den personlige formen av det, Svigermor!

Anonymkode: e78fb...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som får fram mine verste sider? Å slå lilletåa mot et bordbein i mørket, eller å tråkke på en legokloss. 

Come at me, bro! 

Anonymkode: 4b93f...28f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite søvn.

Er jeg sulten går det helt fint. Blir ikke sur eller irritabel. Men uten søvn... Jeg MÅ ha søvn. Blir helt surrete og lei uten søvn. :natti:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har sovet dårlig, eller av andre grunner er sliten, og lavt blodsukker.

Handleturer på tidspunkt der det er veldig folksomt i butikkene, eller om personalet er veldig pågående.

Mennesker som ikke evner å ta et hint, og dermed for eksempel invaderer intimsonene mine.

Dette høres litt stygt ut, men diskusjoner med "enkle" mennesker som ser verden som svart/hvitt, ikke evner å forstå mine argumenter, kverner på det samme igjen og igjen, og ikke kan begrunne sine meninger. Som regel er det de selv som initierer disse diskusjonene som ikke fører noen plass.

Mennesker som prater bare for å prate.

Anonymkode: a22ea...d38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene av svigerinnene mine

Anonymkode: 576a8...4ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest GoldenLioness

Tanken på at noen skulle skade barnet mitt. Jeg kjenner noe svart inni meg som forhåpentligvis aldri vil få utløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som syter.

Forstå meg rett. Alle har lov til å klage, med mer eller mindre gode grunner. Og jeg trives best med folk som er direkte, folk som ikke alltid må snakke om hvor fantastiske barna/mannen/jobben/hobbyen/osv er, men som fremviser en god hverdagsbalanse. Men folk som gang på gang på gang klager over det samme uten å prøve og gjøre noe som helst med situasjonen... Da blir det syting for meg, og jeg får rett og slett lyst til å klappe til dem i ansiktet og be dem om å ta seg sammen.

Anonymkode: a970a...53d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...