Gå til innhold

Hvordan få noen til å slutte å mase om at man må i et parforhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere jeg kjenner skal finne kjæreste til meg og jeg er SÅ lei. For det første så er jeg ikke interessert i noen av dem, ikke interessert i et forhold nå for tiden og sist men ikke minst: de er så lite tiltrekkende de som de presenterer meg for. I hvertfall i mine øyne. 

Hvordan få de til å slutte? 

Det er ganske mange jeg skal bli spleiset med også og det er skikkelig plagsomt! Spesielt siden man ikke vil inn i et forhold nå og spesielt siden de er mindre pene.

Noen som har opplevd lignende? De kunne blitt sammen med disse guttene selv altså. Folk klarer å bli kjæreste med noen hvis de har lyst til det. 

Anonymkode: 5959b...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det er normen. Å være annerledes er fy fy i dagens samfunn. Du forventes å være slik og sånn. Du er forventet å være desperat etter noen å slå deg til ro med. For det er jo det alle andre gjør, så derfor må du også.

Men hva hvis du ikke er som alle andre? Hva hvis du ikke er den type menneske som gjør noe bare fordi alle andre gjør det?

Da får du en masse mas. Fordi folk ikke skjønner at ikke alle er like. At vi er forskjellige. Og at det som er naturlig for edderkoppen er kaos for fluen.

Anonymkode: d3eed...0d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi det er normen. Å være annerledes er fy fy i dagens samfunn. Du forventes å være slik og sånn. Du er forventet å være desperat etter noen å slå deg til ro med. For det er jo det alle andre gjør, så derfor må du også.

Men hva hvis du ikke er som alle andre? Hva hvis du ikke er den type menneske som gjør noe bare fordi alle andre gjør det?

Da får du en masse mas. Fordi folk ikke skjønner at ikke alle er like. At vi er forskjellige. Og at det som er naturlig for edderkoppen er kaos for fluen.

Anonymkode: d3eed...0d9

Ja helt enig. 

Anonymkode: 5959b...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si noe som er litt morsomt og litt pinlig. Disse jeg skal spleises med er ikke nødvendigvis så interessert i meg heller så jeg skjønner ikke at de gidder. La nå folk få velge dette selv. 

Anonymkode: 5959b...990

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare si "faen heller, slutt  å prøv å hook meg opp med noen! har fått nok av det! det er seriøst ikke noe kult når du maser sånn, jeg finner ut av dette på egenhånd og ordner det selv når jeg er klar og finner noen jeg liker, så seriøst respekter det fra nå av. Regner med dette var siste gang! "

Anonymkode: 7200a...bb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare si "faen heller, slutt  å prøv å hook meg opp med noen! har fått nok av det! det er seriøst ikke noe kult når du maser sånn, jeg finner ut av dette på egenhånd og ordner det selv når jeg er klar og finner noen jeg liker, så seriøst respekter det fra nå av. Regner med dette var siste gang! "

Anonymkode: 7200a...bb4

Nei det syns jeg er dårlig gjort å svare egentlig. 

Anonymkode: 5959b...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner til det! Virker som om det eneste som teller er å være i et forhold eller å være gift. Det er ingen vei utenom. En kollega er sånn. Skal spleise meg med single kompiser av mannen. Nei takk. Hun sa også at hun håpte aldri hun ble skilt fordi det sikkert ble stress å finne en ny med en gang. Da jeg sa at hun kunne jo være litt singel først fikk hun store øyne og sa at hun var avhengig av å ha en mann. Tenk å basere hele sin eksistens over på et annet mennekse :P 

Anonymkode: 39655...bdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
På 17.3.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Flere jeg kjenner skal finne kjæreste til meg og jeg er SÅ lei. For det første så er jeg ikke interessert i noen av dem, ikke interessert i et forhold nå for tiden og sist men ikke minst: de er så lite tiltrekkende de som de presenterer meg for. I hvertfall i mine øyne. 

Hvordan få de til å slutte? 

Det er ganske mange jeg skal bli spleiset med også og det er skikkelig plagsomt! Spesielt siden man ikke vil inn i et forhold nå og spesielt siden de er mindre pene.

Noen som har opplevd lignende? De kunne blitt sammen med disse guttene selv altså. Folk klarer å bli kjæreste med noen hvis de har lyst til det. 

Anonymkode: 5959b...990

Jeg er ikke avhengig av et annet menneske for å føle meg lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil sikkert at du skal finne deg noen. For 1. De vil opprinnelig at du skal være lykkelig. 2. Om du blir kjæreste med en venn av dem, så kan de se deg oftere, finne på typisk par-ting som middag, spillkvelder, tur og ferier sammen. 3. Dette er ikke noe alle føler, og nok ikke lett og innrømme for de som tenker slik. Men om du ikke er singel, så er du ikke en mindre trussel for forholdet deres. 

Du må bare være klar på at du trives med livet ditt uavhengig om du er i ett forhold eller ikke. Du vil ikke på setups og bind dates, og selv om du vet at de mener det godt så syns du det er ubehagelig og masete. Møter du noen så er du åpen for det, men du vil ikke tvinge det frem eller jakte etter ett forhold. Det er en ærlig sak, og er de vennene dine så vil de ikke fortsatte når du syns det er stress.

Anonymkode: 621f0...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De vil sikkert at du skal finne deg noen. For 1. De vil opprinnelig at du skal være lykkelig. 2. Om du blir kjæreste med en venn av dem, så kan de se deg oftere, finne på typisk par-ting som middag, spillkvelder, tur og ferier sammen. 3. Dette er ikke noe alle føler, og nok ikke lett og innrømme for de som tenker slik. Men om du ikke er singel, så er du en mindre trussel for forholdet deres. 

Du må bare være klar på at du trives med livet ditt uavhengig om du er i ett forhold eller ikke. Du vil ikke på setups og bind dates, og selv om du vet at de mener det godt så syns du det er ubehagelig og masete. Møter du noen så er du åpen for det, men du vil ikke tvinge det frem eller jakte etter ett forhold. Det er en ærlig sak, og er de vennene dine så vil de ikke fortsatte når du syns det er stress.

Anonymkode: 621f0...f41

Rettet på skrivefeil.

Anonymkode: 621f0...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De vil sikkert at du skal finne deg noen. For 1. De vil opprinnelig at du skal være lykkelig. 2. Om du blir kjæreste med en venn av dem, så kan de se deg oftere, finne på typisk par-ting som middag, spillkvelder, tur og ferier sammen. 3. Dette er ikke noe alle føler, og nok ikke lett og innrømme for de som tenker slik. Men om du ikke er singel, så er du ikke en mindre trussel for forholdet deres. 

Du må bare være klar på at du trives med livet ditt uavhengig om du er i ett forhold eller ikke. Du vil ikke på setups og bind dates, og selv om du vet at de mener det godt så syns du det er ubehagelig og masete. Møter du noen så er du åpen for det, men du vil ikke tvinge det frem eller jakte etter ett forhold. Det er en ærlig sak, og er de vennene dine så vil de ikke fortsatte når du syns det er stress.

Anonymkode: 621f0...f41

Du virket fornuftig fram til dette. Mener du helt seriøst at kvinner vil spleise venninnene sine fordi de er redde for at venninnen skal stikke av med mannen deres? 

Anonymkode: 51c8b...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Du virket fornuftig fram til dette. Mener du helt seriøst at kvinner vil spleise venninnene sine fordi de er redde for at venninnen skal stikke av med mannen deres? 

Anonymkode: 51c8b...0f4

Jeg tror h*n mener at mange kvinner i forhold blir stressa når det er single kvinner i nærheten, fordi at mennene legger så veldig merke til dem og gidder ikke å skjule interessen, heller. Som singel kvinne har jeg merket dette noen ganger selv, det er bare så teit.

Har også blitt forsøkt spleiset med menn jeg aldri, aldri kunne vært sammen med. Det forteller en hel del om hvor dårlig slike venner kjenner meg. Skal jeg være sammen med noen, så skal det være mitt valg, ikke noen jækla arrangert greie.

Anonymkode: 865e8...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du virket fornuftig fram til dette. Mener du helt seriøst at kvinner vil spleise venninnene sine fordi de er redde for at venninnen skal stikke av med mannen deres? 

Anonymkode: 51c8b...0f4

Virket ikke fornuftig fram til det engang. Ikke rart folk blir ensomme! Har man kjæreste, kan man bare invitere parvenner på spillkveld liksom...

Anonymkode: 016f0...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...