Gå til innhold

Hvordan sover du? siden, magen, ryggen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av ren nysgjerrighet - i hvilken stilling sover du?

Jeg sover stort sett på magen. Jeg klarer ikke sove på siden, da våkner jeg med en lammet skulder og arm

Anonymkode: c7249...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På siden. Klarer ikke sovne på ryggen, å sove på magen får jeg sinnsykt vondt i nakken av. 

Anonymkode: c34d5...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover bestandig på venstre side på natten og på ryggen hvis jeg sover på dagtid, vet ikke hvorfor jeg gjør det:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett på venstre side, av og til på magen eller høyre side. Veldig sjeldent ryggen. Kan love det var plagsomt når jeg måtte sove nesten to måneder på ryggen pga brukket bein...

Anonymkode: d22bf...3c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovner alltid på venstre side, men snur meg ila natten, når jeg våkner så ligger jeg på ryggen med armer og bein i alle retninger. Ser ut som om jeg har blitt kastet oppi senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sovner ligger jeg på siden. Etter det vet jeg ikke, for da sover jeg :fnise:

Innimellom ser det ikke ut som jeg har beveget meg så mye som en millimeter når jeg våkner (men, det vet jeg jo at jeg har gjort. Ingen ligger stille hele natta).

Anonymkode: f58e6...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veksler mellom høyre og venstre side, av og til på magen. Jeg sover aldri på ryggen. 

Anonymkode: 14e12...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover alltid på siden. Mest på høyre side, men jeg kan også sove på venstre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overalt! Ruller rundt i hele senga - på lang, på tvers, på kryss. Sjelden jeg våkner på samme sted i senga/samme stilling som når jeg sovna. I hvertfall når jeg sover alene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Reputation

På siden. Har som regel en fot trekt opp til brystet. Dårlig uvane, da det kan skape ryggproblemer. Våger ikke å sove på ryggen da jeg får søvnparalyser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ryggen med beina pent ved siden av hverandre og armene over hodet. Ligger i akkurat samme stilling når jeg våkner

Anonymkode: 377cb...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...