Gå til innhold

Har du skaffet deg vårjakke for i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken vårjakke har du (enten gammel eller ny) eller har tenkt å kjøpe?

Anonymkode: 0d6fd...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fine vår-/høst kåper i ull.

Har hatt dem i mange år :)

 

Anonymkode: 37ea1...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs ikke. Her jeg bor er det full vinter fram til juni, og da åpner jeg bare scooterdressen øvers i halsen, så blir jeg ikke for varm 😅

Anonymkode: ec622...cf5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ny i fjor, og i tillegg har jeg ei fleecejakke som jeg har arvet etter lillesøster. Det får holde i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Nei. Har nok av det jeg trenger. Trench fra Burberry holder seg i årevis! Anbefales om man har budsjett til å kjøpe. Vil tro min beige er 10-15 år, og fortsatt pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjøpte ny jakke i 2009 og den holder fint i mange år ennå. 

Anonymkode: 4dc5e...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro pilotjakken ut av skapet forleden. 

Anonymkode: b5200...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Citronella skrev:

Nei. Har nok av det jeg trenger. Trench fra Burberry holder seg i årevis! Anbefales om man har budsjett til å kjøpe. Vil tro min beige er 10-15 år, og fortsatt pen.

Joda men vil det ikke se litt ut som å fortsatt gå i grilldress hvis man går i den etter 10-15 år? Er du ikke lei den etter så lang tid? 

Anonymkode: 1747f...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor kaldt til å tenke på vårjakker her men jeg håper jeg kan dra frem noe av det jeg brukte i fjor. Jeg går med fritids/turklær på jobb Så det er begrenset hvor mye jeg får brukt andre klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg har flere jakker som passer godt om våren, blant annet en trenchcoat, en skinnjakke og en rutet lang blazer. Har ingen planer om å kjøpe noen nye jakker i vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Har lyst på en ala denne

Relatert bilde

Hvor fant du denne 😍

Anonymkode: 7c4e1...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda men vil det ikke se litt ut som å fortsatt gå i grilldress hvis man går i den etter 10-15 år? Er du ikke lei den etter så lang tid? 

Anonymkode: 1747f...13f

Nei, Skjønner ikke sammenligningen med grilldress? Jeg tenker bærekraftig og kjøper kostbare klær som varer lenge. Og en Burberry Trench er et klassisk plagg som aldri går av mote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja noe lignende denne her. Er ikke i ull. Kjekt med hette i Norge når det regner så mye.

IMG_3513.JPG

Anonymkode: beace...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35
2 timer siden, Citronella skrev:

Nei, Skjønner ikke sammenligningen med grilldress? Jeg tenker bærekraftig og kjøper kostbare klær som varer lenge. Og en Burberry Trench er et klassisk plagg som aldri går av mote.

Hear, hear! Jeg er veldig enig med deg. Jeg og kjøper jakker (og andre klær) av kvalitet, som jeg kan ha år etter år. Går ikke lei. Kjøpte en Tommy Hilfiger Trench for to år siden, den er klassisk og like fin år etter år. Trenchcoats kan dessuten styles på forskjellige måter.

Har og en Barbour jakke som er tidløs. Hatt den i flere år.

Lurt å tenke bærekraftig og klassisk. Burberry er jo aldri feil, bare veldig lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter ny, men foreløpig ikke funnet.

Vil ha en jakke med lommer med glidelås (så jeg slipper veske hele tiden), gjerne tåle litt småregn, vindtett - men ikke se ut som allværsjakke. Er som oftest pent kledd på jobb og vil ha noe som funker til kjoler.

Har en nå som er så gammel at den er slitt i stykker, men finner ingen ny jeg har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en flott kåpe fra vero moda, som er 8 år gammel.

Anonymkode: f94f6...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...