Gå til innhold

Ser matchen/daten når jeg er inne/aktiv på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opprettet nylig Tinder-profil og lurer på hvordan dette fungerer. Har fått noen matcher og enkelte sender meldinger hvorav jeg har svart på noen. Nå har jeg skrevet litt frem og tilbake med en person, men selv tenker jeg jo ikke at vi skylder hverandre noe etter et par dagers chatting. Vil likevel ikke fremstå useriøs da jeg nettopp er ute etter noe seriøst. Plutselig slo det meg at kanskje andre jeg matcher og skriver med kan se min aktivitet inne på Tinder dersom de har medlemskap (jeg har ikke det selv). Er jo litt greit å vite da jeg ser etter noe seriøst men samtidig ikke ønsker å forplikte meg overfor noen etter 3-4 meldinger. Noen som kan foklare meg hvordan dette fungerer?

Anonymkode: bc6c0...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såvidt jeg vet så ser de ikke når du er aktiv eller var det sist nei. Tror Tinder viste det før, men tok det (forståelig nok) vekk. De har en greie som viser når motparten skriver hvis dere er i en chat, men det er kun mellom dere to (ingen andre ser at dere skriver). Men hvis du oppdaterer profilen din vil alle du har match med når som helst kunne se at du har byttet profilbilde, andre bilder og/eller profiltekst (hvis de sjekker). Profilbildet ser man i hvertfall veldig lett når byttes fordi det står i matchlista direkte. Når noen unmatcher forsvinner både personen og all chat historikk fra matche/chattelista di også.

Endret av Kreator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kreator skrev:

Såvidt jeg vet så ser de ikke når du er aktiv eller var det sist nei. Tror Tinder viste det før, men tok det (forståelig nok) vekk. De har en greie som viser når motparten skriver hvis dere er i en chat, men det er kun mellom dere to (ingen andre ser at dere skriver). Men hvis du oppdaterer profilen din vil alle du har match med når som helst kunne se at du har byttet profilbilde, andre bilder og/eller profiltekst (hvis de sjekker). Profilbildet ser man i hvertfall veldig lett når byttes fordi det står i matchlista direkte.

Tusen takk for info. Er så håpløs med sånt. Tenker ikke å bytte profilbilde eller endre profiltekst, men synes det er greit å holde døra åpen ihvertfall inntil jeg har møtt noen og funnet ut om det er noe videre interessant eller ikke. Greia mi er nok heller at jeg er i overkant trofast. Det er jo helt idiotisk å føle at man gjør noe galt fordi om man følger med og evt svarer noen andre fordi man tilfeldigvis har en uforpliktende samtale gående på chat´en der inne.

Anonymkode: bc6c0...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tusen takk for info. Er så håpløs med sånt. Tenker ikke å bytte profilbilde eller endre profiltekst, men synes det er greit å holde døra åpen ihvertfall inntil jeg har møtt noen og funnet ut om det er noe videre interessant eller ikke. Greia mi er nok heller at jeg er i overkant trofast. Det er jo helt idiotisk å føle at man gjør noe galt fordi om man følger med og evt svarer noen andre fordi man tilfeldigvis har en uforpliktende samtale gående på chat´en der inne.

Anonymkode: bc6c0...16c

Vet hvordan du føler det, vært der selv. Oppfatter meg selv også som veldig trofast og liker egentlig å holde på med en om gangen. Men sannheten er at 90% uansett holder flere dører åpne, og etter en stund og X antall avvisninger i "sen fase", så blir man mer kynisk selv også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

(...) Svar til trådtittel:

Anonymkode: bc6c0...16c

Nei.

Anonymkode: 5d5c3...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kreator skrev:

Vet hvordan du føler det, vært der selv. Oppfatter meg selv også som veldig trofast og liker egentlig å holde på med en om gangen. Men sannheten er at 90% uansett holder flere dører åpne, og etter en stund og X antall avvisninger i "sen fase", så blir man mer kynisk selv også.

Ja, og det er jo også viktig at man ikke føler seg forpliktet til noe selv om man er høflig og svarer på noen meldinger. Jeg kan da fint si hei til fremmede personer på byen uten at de skal forvente at jeg blir med de hjem fordi jeg har vekslet noen ord med de. Men skjønner hva du mener med at man risikerer å bli mere kynisk. Jeg vil virkelig ikke bli kynisk, men mulig greit å innse realitetene så man ikke selv risikerer å gjøre store bommerter.

Anonymkode: bc6c0...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...