Gå til innhold

Hvordan ta kontakt med damer på dagtid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips? Sliter litt med å ta kontakt med damer. Tips ang tilnærming etc?

Anonymkode: 7c874...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig, for ikke å si umulig å gi deg noen tips når du ikke forteller noenting om deg selv.

Hva slags utgangspunkt har du? I hvilken situasjon er det du ønsker å ta kontakt med kvinner? Hva driver du med til daglig, og hvor? Erfaring med kvinner? Hva ønsker du egentlig å oppnå med kontakt?

Anonymkode: 51be3...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvis du vil ta kontakt med damer i en "ikke på byn settingen" så foreslår jeg at du finner noen aktiviteter du kan gå på. Vet ikke hvor gammel du er, men er du student kan du for eksempel gå på noen av de politiske debattene som blir engasjert her og der. Er ofte litt mingling etterpå. Hvis du går inn på facebook og søker opp: "Hva skjer hvor i oslo", og lignende grupper som poster ulike eventer kan du kanskje finne noe som er interessant for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymd
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig, for ikke å si umulig å gi deg noen tips når du ikke forteller noenting om deg selv.

Hva slags utgangspunkt har du? I hvilken situasjon er det du ønsker å ta kontakt med kvinner? Hva driver du med til daglig, og hvor? Erfaring med kvinner? Hva ønsker du egentlig å oppnå med kontakt?

Anonymkode: 51be3...ede

Er 29 år, vært mye alene. Damer synes jeg ser bra ut men er veldig dårlig på å komme i kontakt med de, har slutt litt med sosial angst. Ønsker å komme i et forhold. Ikke mye suksess med tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonymd skrev:

Er 29 år, vært mye alene. Damer synes jeg ser bra ut men er veldig dårlig på å komme i kontakt med de, har slutt litt med sosial angst. Ønsker å komme i et forhold. Ikke mye suksess med tinder.

Har du noen hobbyer eller fritidsinteresser? Nå snakker jeg ikke om ting som å strikke eller lese tegneserier hjemme i stua, men heller aktiviteter hvor du møter folk?

Hvis ikke kan dette være noe du kan prøve på. Meld deg inn i en turforening, et kor, en bokklubb what ever. Et sted hvor du møter folk.

Litt vanskelig å finne seg en kjæreste hvis ikke man møter folk. Bør også være et sted hvor du møter folk gjevnlig og ikke butikken liksom (hvor man kanskje møter folk en gang). 

Anonymkode: 80738...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2018 den 17.04, AnonymBruker skrev:

Tips? Sliter litt med å ta kontakt med damer. Tips ang tilnærming etc?

Anonymkode: 7c874...94a

Tinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...