Gå til innhold

Gi gaver eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er akkurat blitt slutt mellom min samboer og meg. Hun har en gutt som blir 15 år til tirsdag. Jeg og han har alltid vært veldig glad i hverandre. Jeg og mora hans hadde alltid en så ekte og god kjærlighet. - men hun gikk nå fra meg etter 6 1/2 år sammen. Vi hadde begge våre problemer før vi gikk inn i forholdet - men det har vist seg vanskelig over tid å pleie hverandre. Vi bor i samme by bare 1.5 km fra hverandre og synger i samme gospelkor. Hun har sagt at det er helt over og at det aldri kan bli oss igjen. Hun vil videre, sier hun. Vi har felles venner som fortsatt er glad i oss begge og vil det beste for oss. Det er så trist, for vi har mange veldig gode minner - dumt at sykdom skal ødelegge. Spørsmålet mitt nå er: Skal jeg gi gutten en gave i postkassa bare eller bare la være? Hun har bursdag også første uka i april. Skal jeg gi henne gave? (tenkte å gi henne en parfyme som hun er så glad i) Det meste av grunnen til at det ble slutt var at vi skulle være psykolog for alle andre - venner osv. - men tok ikke nok vare på oss selv. Jeg elsker henne over alt på jord. Vet at hun elsker meg innerst inne også, men hun gikk i fra meg uten at vi har hatt en eneste samtale - og brev jeg har sendt henne har jeg fått tilbake uåpnet via hennes via vår felles venninne som sier at hun ikke orker å lese noe brev nå. Det er tre måneder siden det ble slutt - og jeg har så mange ubesvarte spørsmål, bl.a. om jeg kan gi dem bursdagsgaver. Vanskelig å forholde seg til at noe er slutt da jeg vet at vi egentlig begge vil være sammen, men at det ikke funket over tid - men det kan det gjøre fremover hvis vi tar grep og forandrer på ting. Forferdelig trist med samlivsbrudd. Når vi møtes på felles arena i koret ser jeg fortsatt litt av forelskelsen og kjærligheten i henne - men vi snakker ikke sammen. Håper at det kan ordne seg igjen en dag for oss - det er mange som syntes vi var et sååå vakkert par også. - men kanskje vi ikke var ment for hverandre likevel. Hun er stille og sjenert. Jeg er utadvendt og sosial.

Anonymkode: 8403b...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke problemet med å gi en gave  til barnet :) Hvis barnet ønsker kontakt med deg og er tenåring, så burde ikke mor stå i veien for det. Det er jo bare hyggelig :) men tror ikke jeg ville gjort noe til x-en 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...