Gå til innhold

Hva er små detaljer som har gjort at du sveiper vekk noen på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn som poserer med døde dyr de har skutt.

Anonymkode: 965e2...db5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som ikke smiler på bilder.

Menn som har bilder av noe helt meningsløst eller noe de synes er humor som ikke faller i smak hos meg selv.

Anonymkode: 965e2...db5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Fordi 99% av menn jeg kjenner som driver med sykling er kjedelige menn i midtlivskrise, som nedprioriterer barn og andre aktiviteter for å sykle i timesvis. Ikke et samliv jeg ønsker meg :) 

Anonymkode: 0677f...95a

Hahaha😆 Det verste er jo at dette stemmer!

Anonymkode: 04ea5...ad8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til mye av det over: Menn som har overlagsbilde (eller hva det heter) fra aksjoner som var ferdig for mange år siden, som støtte etter terror med franske eller belgiske flagg. Også de som har overlag fra fotballklubber, men det er ok om ikke alle de andre bildene er fra stadion til den engelske fotballklubben i deres hjerte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn nevner høyde, fordi høyde virker å svære SVÆRT viktig for kvinner. Da er det bedre å nevne høyden sin å heller bli sveipet bort ev kvinne som ikke klarer å date en mann på en spesifikk høyde. 

 

Hadde profiltekst vært et krav for at en mann skulle sveipe "liker" på en dame, hadde ikke noen damer hatt en eneste match. 

Anonymkode: 3bcec...463

Alltid gøy når mannfolk begynner å forsvare hvorfor de velger slike ting ;) 

For å utdype: Menn som informerer om høyden sin, må altså tiltrekkes av damer som nettopp bryr seg om høyde. Jeg er ikke en slik dame. Ergo liker jeg heller ikke menn som er så overfladiske. For høyde er ikke svært viktig for damer, muligens for noen damer, men ikke damer i sin helhet. Du er uansett ingenting for meg om du liker damer som bryr seg om dette, og attpåtil informerer om det for å gjøre ting lettere for dem :)

Anonymkode: 0677f...95a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid gøy når mannfolk begynner å forsvare hvorfor de velger slike ting ;) 

For å utdype: Menn som informerer om høyden sin, må altså tiltrekkes av damer som nettopp bryr seg om høyde. Jeg er ikke en slik dame. Ergo liker jeg heller ikke menn som er så overfladiske. For høyde er ikke svært viktig for damer, muligens for noen damer, men ikke damer i sin helhet. Du er uansett ingenting for meg om du liker damer som bryr seg om dette, og attpåtil informerer om det for å gjøre ting lettere for dem :)

Anonymkode: 0677f...95a

Også er det jo kun de høye som legger ut høyden, sjelden jeg ser menn under 170 legge ut opplysninger om høyden.

Anonymkode: 965e2...db5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en gulltråd!

Enig i mye av det som er skrevet her. For min del var det:

-bilder av ulike kjøretøy

-bilder der han ikke engang så ut som han hadde gjort et minimum av innsats for at bildet skulle bli bra, sånn som når man plutselig ser seg i frontkamera og har 800 haker

-bilder tatt på harrysteder i Syden

-bilder/tekst som viser at han verker etter å fortelle om kukstørrelse. Patetisk. De oppgir ofte skostørrelse og legger på blunkesmiley.

-bilder med røyk

 

 

Anonymkode: 2979d...d4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Info om høyde. Så overfladiske mennesker ønsker jeg ikke å date. 

Bilder av egne barn. De bør skjermes på en datingapp etter min mening. 

Sykkelentusiaster! Orker bare ikke. Ingen logisk grunn. 

Anonymkode: 0677f...95a

 

På 16.3.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Jeg er heller ikke superinteressert i sykkelmenn. Syns det virker som en veldig tørr og kjedelig interesse, ser ikke for meg å sitte på date og prate om sykkelinteressen til noen....

Anonymkode: 665a7...bd7

https://www.dn.no/magasinet/2016/08/19/1958/Satire/elsykler-er-simpelthen-juks

Anonymkode: 7178b...d53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

For en gulltråd!

Enig i mye av det som er skrevet her. For min del var det:

-bilder av ulike kjøretøy

-bilder der han ikke engang så ut som han hadde gjort et minimum av innsats for at bildet skulle bli bra, sånn som når man plutselig ser seg i frontkamera og har 800 haker

-bilder tatt på harrysteder i Syden

-bilder/tekst som viser at han verker etter å fortelle om kukstørrelse. Patetisk. De oppgir ofte skostørrelse og legger på blunkesmiley.

-bilder med røyk

 

 

Anonymkode: 2979d...d4a

Jaaa! :hoho: Hadde glemt disse!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til og det er menn i militæret. Gjerne bilder i uniform og med våpen eller som jeg så i dag; poserende foran brann/eksplosjon i uniform.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Uklare bilder slik at man ikke ser hvordan de ser ut.

- Menn med solbriller. Må jo se øynene til de. 

- Menn som skriver engelske quotes på profilen sin. 

- Dårlig klesstil

- Hvis de har bare bilder med alkohol og/eller røyk. 

- Hvis de har skrevet at de har gått livets harde skole.

- Bildet sammen med eksen sin. 

- Filter på alle bildene. Hva skjuler de?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min liste:

- Menn som ser altfor glatte ut

- Advokater

- Eiendomsmeglere

- Menn som ser rike ut

- Menn som nesten bare har bilder av seg selv i dress

- Menn som bare har bilder av seg selv og alle de en million vennene sine ("jeg er han i hvit skjorte")

- menn over 1.75 (er generelt sett ikke så fan av den høydegreia i profilen)

- menn som er opptatt av kjøtt

- kokker

- svensker

- menn som bare har reisebilder

- menn med gevær

- menn som er glad i jakt

- ingen profiltekst

- kondomdraktsyklister

-treningsnarkomane

- fotballfanatikere

- menn som er i overkant opptatt av øl

 

Anonymkode: dbbc1...f49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og sist men ikke minst: 

menn med barn, og/eller bilder av seg selv med barn

Anonymkode: dbbc1...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var tenåring og så Sex and the city, var det en episode som handlet om at menn eldes bedre enn damer blabla. Grøss og gru, tenkte jeg.

Nå når jeg nærmer meg 30 ser jeg at det ikke er tilfelle i det hele tatt. Iallfall ikke hvis man tar utgangspunkt i tinder. Syns litt synd på de, sikkert ingen som har fortalt dem at også mannfolk kan bruke fuktighetskrem og skikkelig shampo for å forbedre litt...

Så dessverre, tørt/fett/ustelt hår og ru hud i ansiktet, kan få meg til å takke nei...

Har tinder gull og kan se hvem som trykker ja på meg. Får 40-80 likes til dagen. Har lest at mannfolk sier ja på nesten alt for å få flaks den sjeldne gangen en dame sier ja. Så her er all slags typer menn i min like-mappe. 

Trykker kanskje ja 1 gang i uken blant hundrevis. 

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det er her vi sitter i kveld, på kg. Vi kniver jo om de samme mennene på Tinder, og de finnes nesten ikke. Ser sjelden en ok profil der inne. Det kryr av utlendinger, svensker inkludert og nordmenn på fjelltopper eller på treningssenter. De som tabber seg mest ut, er de med damer på bildene eller hele kompisgjengen ( oser gutt, ikke selvstendig mann) Biler, båter og ikke minst de som opplyser om at de har bil, båt, hus og hytte.

Og enda verre er de som skriver" bestemor sier jeg må finne meg noen" eller " alle kompisene har barn, så nå må jeg bite i det sure eple"

Anonymkode: 33495...a62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.3.2018 den 23.19, AnonymBruker skrev:

 

Sykkelentusiaster! Orker bare ikke. Ingen logisk grunn. 

Anonymkode: 0677f...95a

Helt enig! Var sammen med en sykkelentusiast, og det opptok ALL hans fritid. Gidder ikke alltid komme i andre rekke...

Anonymkode: 76e5a...f2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart det er her vi sitter i kveld, på kg. Vi kniver jo om de samme mennene på Tinder, og de finnes nesten ikke. Ser sjelden en ok profil der inne. Det kryr av utlendinger, svensker inkludert og nordmenn på fjelltopper eller på treningssenter. De som tabber seg mest ut, er de med damer på bildene eller hele kompisgjengen ( oser gutt, ikke selvstendig mann) Biler, båter og ikke minst de som opplyser om at de har bil, båt, hus og hytte.

Og enda verre er de som skriver" bestemor sier jeg må finne meg noen" eller " alle kompisene har barn, så nå må jeg bite i det sure eple"

Anonymkode: 33495...a62

:laugh: preach, sister!

 

Av de 10 - 15 matchene jeg har fått etter å ha brukt tinder i 6 mnd har jeg fått 1 kompis, 1 ff som ikke varte så lenge og 1 klein ons ( fortalte om han tidligere, treningsmann som var nervøs). Har ca. 4 jeg ikke har pratet et ord med og resten har jeg hatt samtaler på ca. 4 setninger med. Tafatt opplegg. Er ikke ute etter forhold så jeg lider heldigvis ikke Jeg er en 9er i min beste alder. Gleder meg til å flytte til by igjen så det er litt mer action!

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som fører opp et fotballag (etterfulgt av et hjerte) i profilteksten sin. Ofte er dette 1 av maks 3 ord. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette var morsom lesing. Her er min liste:

- skrivefeil i profilteksten

- menn som skriver de er reiseglade og eventyrlystne.

- rotete/uklare bilder. Dårlige bilder generelt. Det florerer av dette. 

- kun bilder der personen er så langt vekke at man ikke ser ansiktet. F.eks bilde av en "maur" i skidress langt oppi skibakken.

- overvektige eller veldig tynne menn

- bilder av barn

- bilde av seg selv sammen med en død hjort eller annet dyr han har skutt

- fiendtlig profiltekst, f.eks "ikke match viss du ikke gidder å svare" el.l.

- jobber som selvstendig næringsdrivende, uten å oppgi hva. Da tenker jeg han driver med noe kriminelt, narkotikasmugling eller noe.. 

- har ikke jobb eller utdanning.

- harry stil, f.eks skinnvest. "Danskebåtstil".

Derimot synes jeg det er ok med bilder fra trening dersom dette er noe han bruker mye tid på. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...