Gå til innhold

Hva er små detaljer som har gjort at du sveiper vekk noen på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utenom de vanlige som f.eks. mangler bilde, ikke attraktiv for meg, ikke min type.

 

Anonymkode: 665a7...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skallede men.. :rodme: bare er ikke for meg

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl-bilder. Og snapchatopplysninger. 

Anonymkode: 142d7...c7e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skallede men.. :rodme: bare er ikke for meg

Anonymkode: 665a7...bd7

Det er jo sexy 😍

Anonymkode: 142d7...c7e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info om høyde. Så overfladiske mennesker ønsker jeg ikke å date. 

Bilder av egne barn. De bør skjermes på en datingapp etter min mening. 

Sykkelentusiaster! Orker bare ikke. Ingen logisk grunn. 

Anonymkode: 0677f...95a

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Øl-bilder. Og snapchatopplysninger. 

Anonymkode: 142d7...c7e

Øl-bilder viser jo at han eller hun er uhøytidelig 😄

Anonymkode: 810ba...8d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Øl-bilder viser jo at han eller hun er uhøytidelig 😄

Anonymkode: 810ba...8d0

Ikke mye sjarmerende med øl-bilder i gruppen menn 40-50 år. 😏

Anonymkode: 142d7...c7e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykkelentusiaster! Orker bare ikke. Ingen logisk grunn. 

Anonymkode: 0677f...95a

Hvorfor akkurat det? Nå begynner jeg å revurdere det kule bildet jeg har lagt ut av meg selv på min fine raske sykkel. Jeg trodde damer likte spreke slanke menn med spenstige ben og rumpe - ting man typisk får av å sykle mye.

Anonymkode: 88129...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller på de fleste bildene, bilder seg selv og jenter; har kommet over de som har lagt ut bilder av seg selv og exen, få bilder, poserer med dødt dyr, ingen nærbilder, bilder av dårlig kvalitet(oppløsning), kun tullebilder 

Anonymkode: 69633...803

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor akkurat det? Nå begynner jeg å revurdere det kule bildet jeg har lagt ut av meg selv på min fine raske sykkel. Jeg trodde damer likte spreke slanke menn med spenstige ben og rumpe - ting man typisk får av å sykle mye.

Anonymkode: 88129...781

Jeg er heller ikke superinteressert i sykkelmenn. Syns det virker som en veldig tørr og kjedelig interesse, ser ikke for meg å sitte på date og prate om sykkelinteressen til noen....

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terrengsykling er tommel opp! 

Anonymkode: 142d7...c7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet med de som kun har feriebilder.. De surfer, står ved en palme eller håndhilser på en innfødt på hvert bilde.. Hva gjør du når du er hjemme da? Har du et dritkjedelig liv? Har ikke reisefeber selv heller så tenker vi kanskje har lite til felles. Så har sveipa vekk mange i badeshorts selv om de er pene med utstråling.

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder av seg selv med pene jenter, festbilder, masse ekstremsportbilder, menn med mørke bilder og gjerne litt surt uttrykk. 

Anonymkode: fe20b...fb3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med øl-bilder, hvertfall om det er med flere på eller fra syden! Et redelig solobilde med tydelig nærbilde av ansikt og tilfeldigvis en øl der kaaaan gå.  Og snapchat nick for da vet jeg de er useriøse med en gang og bare ønsker å prøve å snike til seg dristige bilder og sikkert har 500 andre venner på snap.

Bilder fra noe fotball klan eller noe.
Eller enda værre, fotball tatovering.

Poseringsbilde med damer rundt seg "se på meg, jeg fikk tatt bilde med mine to pene venninder eller en full random jente på ferie så nå briefer jeg og later som jeg er playboy"

Veldig spinkel kropp

Hårete brystkasse

Harry klær, som ola-vest, mønstrete bukser eller t skjorter med "artige" ord/ordtak.

Generelt bilder med flere menn på så det er vanskelig å se hvem av de som er han eller at han prøver å veie opp sitt eget utseende med å poste bilde med kjekkere menn.




 

Anonymkode: cbbae...c6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor akkurat det? Nå begynner jeg å revurdere det kule bildet jeg har lagt ut av meg selv på min fine raske sykkel. Jeg trodde damer likte spreke slanke menn med spenstige ben og rumpe - ting man typisk får av å sykle mye.

Anonymkode: 88129...781

Fordi 99% av menn jeg kjenner som driver med sykling er kjedelige menn i midtlivskrise, som nedprioriterer barn og andre aktiviteter for å sykle i timesvis. Ikke et samliv jeg ønsker meg :) 

Anonymkode: 0677f...95a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper gjennom menn i midten og slutten av 20årene. Wow så ufattelig mange stygge bilder. Tenk så mange hyggelige, søte menn jeg har valgt bort fordi de ikke skjønner hva som gjør et godt bilde!!

Selfier der de ser nedover mot kamera, med et oppsperra blikk, så det ser ut som de prøver å finne knappen som tar bilde. Kornete bilder i dårlig oppløsning. Forferdelige antrekk.

Og så er det hårfrisyrene. Kom ann gutta, dere har levd en stund nå. Mengden hårvoks skulle vært balansert til nå. Og ikke klamre deg til skolegutt-frisyren når du allerede har begynt å bli skalla, her er det på tide å begynne å modernisere.

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De som bare oppgir høyden sin og ingenting annet

- De som ikke skriver noe i profilteksten

- Alle bilder tatt i bar overkropp (Da tenker jeg at han enten er en idiot eller sykelig opptatt av kroppen sin/trening)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, altflyter skrev:

- De som bare oppgir høyden sin og ingenting annet

- De som ikke skriver noe i profilteksten

- Alle bilder tatt i bar overkropp (Da tenker jeg at han enten er en idiot eller sykelig opptatt av kroppen sin/trening)

Treningsmenn ja... De får kjapt nei.

Dog jeg matchet med en som var muskuløs og trente mye, men det var fordi han også hadde 2 andre interesser som jeg hadde.

Så skulle vi møtes for å pule, og han hadde fyrt meg opp med hvordan han skulle tilfredsstille meg.

Viste seg han hadde store problemer med å holde den oppe, var klumsete, virket ekstremr nervøs. Han fikk et angstanfall og pilte ut dørene. Stakkar, det var visst skummelt for han. Vi tilbrakte 43 minutter sammen. Håper det går bra med han i dag.

Snipp snapp snute.

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...