Gå til innhold

Kjæresten ser på videoer av at andre dør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva sier han, ts, dersom du sier at han må bare må slutte å se på sånt? Dersom du sier at dette er helt uaktuelt? 

Anonymkode: da24e...8fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja.. det var jo det da. Han sier at han ikke gjør det spesielt ofte, men likevel

Er det noen menn her inne som kan uttale seg om det? Er det faktisk normalt?

ts

Anonymkode: e938b...050

Vel, jeg kan svare deg «som mann».

Jeg har også kommet over slike filmer. Menn, kvinner og barn som får strupen skåret over, brent levende, druknet levende etc.

Det har vært en viss «nysgjerrighet» i mitt sinn og, som har gjort at jeg har klikket på lenkene.

Men, for å si det sånn. Denne nysgjerrigheten har gått over til fullstendig vemmelse og skam, tre sekunder etter å ha åpnet dem.

Og, hva personer som faktisk kan oppsøke og frivillig se ferdig slike filmer mangler, vet nå ikke jeg.

Men noe er det definitivt. :vetikke:

Så får dere kvinner som lever med slike menn, bare fortsette å leve i trua om at kjæresten deres er «helt normal».

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttehumor? Kanskje hvis 'gutten' har eget rom på Arkham Asylum.

Jeg kunne aldri vært sammen med en sånn drittsekk. For ja, selv om man kanskje ikke nødvendigvis er farlig er man definitivt en drittsekk hvis man lar seg underholde av andres lidelse.

Nei, vent nå litt. Lar seg underholde av andres lidelse? Definitivt farlig også.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ville ha filmet dette hvis ingen ville se. Kanskje de ikke ville ha drept en gang, hvis ingen ville se. Tilbud og etterspørsel. Når man ser på slike ting, da støtter man opp om produksjon og de handlinger som man ser.

Anonymkode: acb48...6dd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på sånne ting innimellom. 

Jeg er en fredelig småbarnsmor i 30 årene. Jeg ser bare fordi jeg er nysgjerrig 

Anonymkode: 19717...0ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på sånne ting innimellom. 

Jeg er en fredelig småbarnsmor i 30 årene. Jeg ser bare fordi jeg er nysgjerrig 

Anonymkode: 19717...0ec

Og nettopp derfor støtter du opp om denne typen filmer. Helt utrolig.

Du tenker selv at du er fredelig, men du støtter altså drap på uskyldige.

Anonymkode: acb48...6dd

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat

Forstår ikke at noen orker å se på slike ting. Jeg er fryktelig følsom, og får vondt av de minste ting. Greier ikke se action eller noe, alt fester seg så lett og det gir meg lett mareritt. 

Da jeg gikk på VGS ble det vist en film med en del vold. Jeg så 10 min, før jeg gikk ut gråtende. Hadde hodeverk i flere timer og slet med å spise siden kjeven hadde låst seg eller noe. Var hvertfall vondt å åpne munnen og vondt å tygge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Guttehumor? Kanskje hvis 'gutten' har eget rom på Arkham Asylum.

Jeg kunne aldri vært sammen med en sånn drittsekk. For ja, selv om man kanskje ikke nødvendigvis er farlig er man definitivt en drittsekk hvis man lar seg underholde av andres lidelse.

Nei, vent nå litt. Lar seg underholde av andres lidelse? Definitivt farlig også.

Ja, man mangler noen normale funksjoner i hjernen. 

Anonymkode: acb48...6dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på sånne ting innimellom. 

Jeg er en fredelig småbarnsmor i 30 årene. Jeg ser bare fordi jeg er nysgjerrig 

Anonymkode: 19717...0ec

Og det ramler deg ikke inn at det kunne vært deg eller barnet ditt som fikk halsen skåret over? Det ramler deg ikke inn at disse IS folka vil gjøre det samme i Norge om de får vokse? At det jobbes i alle land for å hindre nye terrorangrep? Hva om det var moren din som ble brent til døde, hva om det var faren din som ble skåret opp bit for bit, eller barnet ditt som ble borført, pint og drept?

Anonymkode: da24e...8fd

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og det ramler deg ikke inn at det kunne vært deg eller barnet ditt som fikk halsen skåret over? Det ramler deg ikke inn at disse IS folka vil gjøre det samme i Norge om de får vokse? At det jobbes i alle land for å hindre nye terrorangrep? Hva om det var moren din som ble brent til døde, hva om det var faren din som ble skåret opp bit for bit, eller barnet ditt som ble borført, pint og drept?

Anonymkode: da24e...8fd

Hva er poenget ditt? Vedkommende er nysgjerrig på det morbide, intet unaturlig ved det.

Anonymkode: 1fcd8...16a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget ditt? Vedkommende er nysgjerrig på det morbide, intet unaturlig ved det.

Anonymkode: 1fcd8...16a

Dette handler ikke om nysgjerrighet (som er i hjernen, og som vi alle kan føle), men om å se på slike filmer (som er en aktiv handling og som man må mangle normal empati og moral for å utføre). 

 

Anonymkode: acb48...6dd

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Jegskulleønskeat said:

Forstår ikke at noen orker å se på slike ting. Jeg er fryktelig følsom, og får vondt av de minste ting. Greier ikke se action eller noe, alt fester seg så lett og det gir meg lett mareritt. 

Da jeg gikk på VGS ble det vist en film med en del vold. Jeg så 10 min, før jeg gikk ut gråtende. Hadde hodeverk i flere timer og slet med å spise siden kjeven hadde låst seg eller noe. Var hvertfall vondt å åpne munnen og vondt å tygge

Oi. Det tror jeg jeg hadde hatt vanskeligere for å håndtere med en partner. Det høres slitsomt ut å være følsom!

Anonymkode: 20f6c...f51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette handler ikke om nysgjerrighet (som er i hjernen, og som vi alle kan føle), men om å se på slike filmer (som er en aktiv handling og som man må mangle normal empati og moral for å utføre). 

 

Anonymkode: acb48...6dd

Nettopp! 

Anonymkode: da24e...8fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GoldenLioness
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare si meg helt enig. Han Maxbo fyren så på sånne videoen. Og ubåt Madsen. Det er absolutt ikke normalt å ville se på sånt, det er absolutt ikke normalt å kalle det humor - det er bare ekstremt sykt, ondt og skremmende! 

Anonymkode: da24e...8fd

Ubåt Madsen så på videoer av damer som ble torturert der det var seksuell tanke bak det.

Jeg har sett mye sånt som henrettelser etc. Eller som ved dokumentaren fra 11.september der man hørte mennesker regne over brannmennene. Både bilder og videoer. Studert lik har jeg også. Fikk bruk for det da jeg jobbet med spesialeffekter. Jeg er verken psykopat, massemorder eller tenner på det. 

Klart.; Jeg satt ikke i timer og dager og glante på det. Men jeg har alltid vært litt nysgjerrig på det morbide siden jeg var ganske ung. Har aldri blitt redd av blod og i akutte situasjoner er jeg en som handler på instinkt og holder hodet kaldt og gjør det jeg må så lenge situasjonen krever det(var først til stede ved en bilulykke, sjekket passasjerer for skade og sørget for at de kom seg ut av bilen, dirigerte trafikken og tok kontroll på situasjonen frem til ambulanse og politi kom). 

Det er faktisk ganske naturlig å være nysgjerrig på det som er morbid. Om det er død, fordervelse, lese om seriemordere og detaljer om hva de gjorde med ofrene, se på dokumentarer og folk som tar av med plastiske operasjoner der de til slutt ikke ser menneskelig ut lenger, se dokumentarer og filmer om trafficking osv osv. 

 

Endret av GoldenLioness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike videoer ligger fult tilgjengelig på massevis av nettsider. Bare noen google søk unna. Om han er inne på dark web ville jeg kanskje reagert litt. Er det fordi det er veldig ekstremt det han ser på? Jeg har også sett noen ille greier, folk som dør i ulykker osv.  men er absolutt ikke noe morsomt ved det.

Jeg klarer ikke se verre ting, hvor folk blir torturert osv. Er mye av slikt fra Mexico og andre steder i Latin-Amerika. Ville blitt skeptisk hvis han faktisk ser på slikt for gøy. 

Anonymkode: b68a6...ced

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen fæle videoer av nysgjerrighet for lenge siden og det er ikke noe man vil gjøre mange ganger. De fleste har nok sett noen fæle videoer noen få ganger, men når man begynner å se på de ofte føler jeg det begynner å gå over streken, spesielt dersom du oppsøker deep web, da har man virkelig tatt den litt for langt. 

Husker jeg så "three guys one hammer" og ALDRI igjen. Verden kan være fæl, blir kvalm av å tenke på alt det syke som finnes der ute, spesielt på deep web. Du bør være bekymret!

Anonymkode: bfa7b...b5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jegskulleønskeat
På 16.3.2018 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Oi. Det tror jeg jeg hadde hatt vanskeligere for å håndtere med en partner. Det høres slitsomt ut å være følsom!

Anonymkode: 20f6c...f51

Ja, det er veldig slitsomt. 

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde holdt meg langt unna en sånn fyr. Å se noen dø er IKKE underholdning. 

 

Anonymkode: 75443...a95

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CamillaCollett skrev:

Dette ville jeg syntes var så  skremmende at jeg ikke kunne vært i et forhold med mannen.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt, de fleste av oss ser vel før eller siden et dødt menneske eller et menneske mens det dør. Av naturlige årsaker. Enkelte av oss ser også folk som dør fordi de tar livet sitt eller havner i en ulykke. Er man fryktelig nysgjerrig, kan man jobbe med døde mennesker, de finnes mange steder, vi alle skal dø.

Men å være så nysgjerrig at man støtter en industri hvor man viser frem død og drap for å stille nysgjerrigheten, er helt groteskt. At man ikke eier skam over dette en gang, men bare sitter og skryter av det, er uhyrlig.

Anonymkode: acb48...6dd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...