Gå til innhold

Kjæresten ser på videoer av at andre dør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo altså kjæresten ser tydeligvis på videoer der andre dør, f.eks. i brutale haiangrep eller henrettelser av terrorgrupper. Han mener at det er helt normalt å være nysgjerrig over hvordan det er å dø på ulike måter, kaller det guttehumor, og påstår at det er helt normalt og at "alle" gjør det. Videoene finner han som regel på the dark web. 

Overreagerer jeg? Synes personlig at det er alarmerende og respektløst ovenfor flere parter 

Anonymkode: e938b...050

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du overreagerer IKKE. Det der er ikke normalt. Driver han med okkulte ting også?

Anonymkode: 33f80...59e

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overreagerer IKKE. Det der er ikke normalt. Driver han med okkulte ting også?

Anonymkode: 33f80...59e

Det er tydeligvis veldig normalt ifølge han selv :rolleyes: Nei, han driver ikke med okkulte ting. 

Jeg har hatt bekjente tidligere som også hang en del på the deep web og så på litt forskjellig, men de var jo "rare" og ikke kjæresten min

ts 

Anonymkode: e938b...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, CamillaCollett skrev:

Dette ville jeg syntes var så  skremmende at jeg ikke kunne vært i et forhold med mannen.

Ja.. det var jo det da. Han sier at han ikke gjør det spesielt ofte, men likevel

Er det noen menn her inne som kan uttale seg om det? Er det faktisk normalt?

ts

Anonymkode: e938b...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste det for mannen min og han sier: Nei, det er IKKE normalt. Tvert imot! 

Anonymkode: da24e...8fd

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om flere som har gjort dette av nyskjerrighet

Anonymkode: 35d9d...3c6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste det for mannen min og han sier: Nei, det er IKKE normalt. Tvert imot! 

Anonymkode: da24e...8fd

så din mann er representativ for hele verdens befolkning?

Anonymkode: 35d9d...3c6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

vet om flere som har gjort dette av nyskjerrighet

Anonymkode: 35d9d...3c6

Jeg også, men da var de femten og gjorde det én gang.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo altså kjæresten ser tydeligvis på videoer der andre dør, f.eks. i brutale haiangrep eller henrettelser av terrorgrupper. Han mener at det er helt normalt å være nysgjerrig over hvordan det er å dø på ulike måter, kaller det guttehumor, og påstår at det er helt normalt og at "alle" gjør det. Videoene finner han som regel på the dark web. 

Overreagerer jeg? Synes personlig at det er alarmerende og respektløst ovenfor flere parter 

Anonymkode: e938b...050

Dette er virkelig ikke humor.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

så din mann er representativ for hele verdens befolkning?

Anonymkode: 35d9d...3c6

Nei, men hun ba om svar fra menn. Så du synes det er greit å se på henrettelser? Underholdning?

Anonymkode: da24e...8fd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv lommer borti litt av hvert på youtube av ren nysgjerrighet, men the dark web? Høres skummelt ut.. Vet ikke helt om jeg hadde turt å bodd med noen som ser på henrettelser av terrorgrupper.. Det er EKSTREME greier og de aller fleste vil ikke klare å se på det av «bare» nysgjerrighet.. Selv så jeg en video som med et uhell ikke var slettet av youtube, og er fremdeles rystet over det jeg så. Jeg sier ikke at han ser på slikt for å utføre det eller fordi han mener at det er greit, men etter det jeg har sett av slikt så er ikke det noe greit å se på og hvis en syns at det er greit så er det noe riv ruskende galt!

Anonymkode: d847d...250

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, CamillaCollett skrev:

Jeg også, men da var de femten og gjorde det én gang.

Og de påstod heller ikke at dette er "normal guttehumor".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, jeg har også sett video av at folk dør, snuff video. Av ren nysgjerrighet og fordi jeg syns det mørke og okkulte er svært interessant.

Når det er sagt så vil jeg ikke se en slik video igjen, og skulle ønske jeg hadde latt det forbli usett.

Anonymkode: 23721...edc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overreagerer IKKE. Det der er ikke normalt. Driver han med okkulte ting også?

Anonymkode: 33f80...59e

LOL

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke normalt eller vanlig.

Anonymkode: 20f5a...399

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo altså kjæresten ser tydeligvis på videoer der andre dør, f.eks. i brutale haiangrep eller henrettelser av terrorgrupper. Han mener at det er helt normalt å være nysgjerrig over hvordan det er å dø på ulike måter, kaller det guttehumor, og påstår at det er helt normalt og at "alle" gjør det. Videoene finner han som regel på the dark web. 

Overreagerer jeg? Synes personlig at det er alarmerende og respektløst ovenfor flere parter 

Anonymkode: e938b...050

Ja, det er alarmerende. Jeg ville sendt bekymringsmelding til politiet om hva han driver og ser på på dark web. Men først av alt- kom deg bort fra han og i sikkerhet.

Anonymkode: c2b87...8ef

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det innimellom. Jeg er veldig glad i å bli skremt, og noen ganger oppsøker jeg det skumleste jeg kan finne. Fordi skumle fortellinger og filmer liksom ikke blir skumle nok i lengden. Men det er ikke humor, ikke på noen måte. 

Anonymkode: e050d...2a4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...