Gå til innhold

Dildo vibrator som kan pumpes opp til ønsket størrelse :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

image.thumb.png.bee34d1e0c4d8a1578afaea127b51606.pngimage.thumb.png.8ecbaf804f9f0db81dcd1f23a0c880df.png


Noen som har en slik? De starter som gjennomsnittspeniser men kan pumpes tykkere og lengre. Må jo være drømmen :ninuskapus: (Ja utenom en ekte, og fin penis i perfekt størrelse da). Jeg har bestilt og gleder meg til å eksperimentere med hvilken størrelse som kjennes best ut!

Men er det noen som vet om disse kan brukes i dusjen hvis man legger fjernkontrollen utenfor dusjen men ledningen i vann? Den har jo sugekopp og vil jo ikke kunne suge seg fast til senga, så selve dildoen ser jo ut som de som er lagd for å mounte på gulvet i dusjen, men ledningen der gjør meg veldig usikker..

Anonymkode: 48973...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De heter forresten Mighty Bliss og Deep Charisma om noen lurer! :) (Den ene litt lenger enn den andre som dere ser. Jeg bestilte den lille på 16cm)

Anonymkode: 48973...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De heter forresten Mighty Bliss og Deep Charisma om noen lurer! :) (Den ene litt lenger enn den andre som dere ser. Jeg bestilte den lille på 16cm)

Anonymkode: 48973...cfa

Den lille på 16 cm. Dama har en hun liker å bruke som er i samme størrelse, 17 cm,  før den fylles opp. Nærmere bestemt min penis. Den er mye enklere å bruke i dusjen. I hvertfall for henne. 

Anonymkode: 408b8...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dusj med sånn vibrator, dessverre. Men sånne pumpedildoer kan fåes uten vibrator også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Kan meddele at den ankom i dag og jeg dro til postkontoret som en unge som gledet meg til julaften - og den skuffet ikke. Mildt sagt!!!!!!

Anbefales!!! :ninuskapus:

Anonymkode: 48973...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Den lille på 16 cm. Dama har en hun liker å bruke som er i samme størrelse, 17 cm,  før den fylles opp. Nærmere bestemt min penis. Den er mye enklere å bruke i dusjen. I hvertfall for henne. 

Anonymkode: 408b8...28e


Sammenligner du penisen din med en vibrator? En penis kan vel ikke bli akuratt den størrelsen man ønsker den dagen, og kan love deg penisen din ikke vibrerer i de tre kraftige styrkene denne vibratoren gjør heller :bolledeig:
Men deilig for dere med sex i dusjen da ;)

Anonymkode: 48973...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...