Gå til innhold

Berit Nordstrand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Berit Nordstrand har et eget matlagingsprogram der hun snakker om sunt kosthold. Men hun er veldig tynn, eller? Er det sunt å være så tynn?

Ble nesten sjokkert. Tenker at hun ikke trenger spise annerledes, hun ser frisk og opplagt ut i ansiktet. Men kanskje hun burde spist større porsjoner? Eller er alle vi andre normale egentlig for tjukke? 

DSC_0723.JPG

Anonymkode: ad695...a62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? Du vet at noen bare er tynne. Helse er viktigere enn vekt. 

Anonymkode: ff021...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke den oppfatning at Berit Nordstrand snakker om sunt kosthold i forhold til slanking, men hva som er det beste for kroppen. men å leve sunt og holde seg slank har gjerne en sammenheng da.

Anonymkode: 3ce36...d50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun for eks løper mye kan man bli ganske spinkel. Synes uansett det bilde er litt vanskelig å se skikkelig på. 

Anonymkode: f0f38...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Ærlig talt, noen er tynne, noen er tykke. Du trenger nok ikke bekymre deg for helsa hennes :) 

Er SÅ glad for at hun har laget et vegansk smør :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg hadde faktisk aldri hørt om denne damen før akkurat nå! 

Anonymkode: f3cb4...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bare virker som hun mener man skal ha veldig små porsjoner og jevnt over spise lite mat. Når hun da er lege og kostholdsveileder på TV, så begynner jeg å lure på om jeg spiser for mye. Jeg opplever hun som veldig tynn, betyr det at hun opplever meg som veldig feit? Har BMI på 22 og ser langt større ut enn henne.

Anonymkode: ad695...a62

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som er naturlig slanke og i tillegg svært bevisst på hva de putter i seg blir supertynne, men det trenger ikke å være sykelig. Når det er sagt tror jeg det florerer av spiseforstyrrelser blant de som er veldig opptatt av trening og kosthold, både kvinner og menn. Nå for tida er det jo kjempelett å skjule problemene sine bak en fasade som sier vellykket og kostholdsvbevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bare virker som hun mener man skal ha veldig små porsjoner og jevnt over spise lite mat. Når hun da er lege og kostholdsveileder på TV, så begynner jeg å lure på om jeg spiser for mye. Jeg opplever hun som veldig tynn, betyr det at hun opplever meg som veldig feit? Har BMI på 22 og ser langt større ut enn henne.

Anonymkode: ad695...a62

Det tror jeg neppe at hun gjør. Hva med å bare akseptere at folk er forskjellige? Har selv høy forbenning og sliter med å legge på meg. Jeg er ikke syk av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har født 6 barn, så kroppen hennes fungerer nok akkurat som den skal. Syns det er veldig trist at vi er kommet der nå at vi reagerer negativt på en slank/tynn kropp og automatisk tenker at det skal være sykelig. Selv om vi som befolkning blir stadig større, og overvekt er i ferd med å bli normalisert så betyr det ikke at "normalkroppen" (gjennomsnitts-BMI i Norge er 26-27, så det er faktisk mest normalt å være overvektig nå) er den sunneste kroppen. 

Anonymkode: ce640...f37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun kommer med mye gode råd, og har aldri tenk på kroppen hennes før du rettet negativ oppmerksomhet mot den :icon_frown:

Anonymkode: 227de...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke den oppfatning at Berit Nordstrand snakker om sunt kosthold i forhold til slanking, men hva som er det beste for kroppen. men å leve sunt og holde seg slank har gjerne en sammenheng da.

Anonymkode: 3ce36...d50

Åjoda, hun preiker og preiker om hvilke matvarer som øker forbrenningen!

Berit har mange gode poeng hun, og jeg har tro på det hun sier! Synes imidlertid hun er litt voldsom da, er iallefall vanskelig for meg å leve sånn som henne. Når to teskjeer regnes som en "binge" blir det litt mye for meg :fnise: Mulig hun setter ting ekstra på spissen på tv for å få frem et poeng, ikke vet jeg? 

 

Skal sies at jeg har prøvd mange av oppskriftene hennes, og liker dem godt! Dama er flink! :) men som sagt, litt voldsom :fnise: Kjenner meg mer igjen i Klaus, heheh

Anonymkode: 10ad7...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åjoda, hun preiker og preiker om hvilke matvarer som øker forbrenningen!

Berit har mange gode poeng hun, og jeg har tro på det hun sier! Synes imidlertid hun er litt voldsom da, er iallefall vanskelig for meg å leve sånn som henne. Når to teskjeer regnes som en "binge" blir det litt mye for meg :fnise: Mulig hun setter ting ekstra på spissen på tv for å få frem et poeng, ikke vet jeg? 

 

Skal sies at jeg har prøvd mange av oppskriftene hennes, og liker dem godt! Dama er flink! :) men som sagt, litt voldsom :fnise: Kjenner meg mer igjen i Klaus, heheh

Anonymkode: 10ad7...907

Enig i det at det blir litt mye til tider. Enig i mye av det hun sier, men enkelte ting blir for drøyt. 

Anonymkode: 3ce36...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...