Gå til innhold

Trenger et råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at dette er en stalker som i et faktisk menneske eller forstår jeg deg slik at du tror det er et spøkelse?

Anonymkode: 250f5...282

Hvis et spøkelse kan sage på gulvet og baderomspanel så.. Vet ikke hvem dette er

Anonymkode: ffbab...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg setter pris på et råd om hvor og hvilket kamera kan kjøpes som er lett å installere og bruke. Jeg er ingen dramamenneske og trenger ikke kritikk. Jeg spurte om noen har vært i min situasjon og forstår hva jeg snakker om. 

Anonymkode: ffbab...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg setter pris på et råd om hvor og hvilket kamera kan kjøpes som er lett å installere og bruke. Jeg er ingen dramamenneske og trenger ikke kritikk. Jeg spurte om noen har vært i min situasjon og forstår hva jeg snakker om. 

Anonymkode: ffbab...744

Om du legger inn et spørsmål på et av de nedenfor nevnte underforum angående kamera, er det lettere å få gode råd om kamera.

Hus og hage

eller

Data, spill og elektronikk

 

 

Anonymkode: d5a85...ef6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp lest Hviskeren av Karin Fossum? :P 

Anonymkode: 1c1a7...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dette er sant, så blir jeg stressa på dine vegne! Hva om du ligger syk og ikke drar på jobb en dag, og han kommer mens du er hjemme?! Tenker du ikke på sånt? Det er jo mye skumlere enn å komme hjem til at noen har vært der :O Man skal jo føle seg tryggest hjemme!

Om du drar innom en elektrobutikk, så kan de nok anbefale deg et kamera. Når det er sakt, så har Tv2 Hjelper Deg hatt en test på overvåkningskameraer.

Har ikke naboene dine sett noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Hva betyr det at du har en sunn avstand til andre mennesker? 

At jeg har et vennlig og harmonisk forhold til alle mennesker rundt meg og ikke kommer i så pass nær kontakt for å invitere dem hjem til meg. Jeg sosialiserer meg med mennesker jeg kjenner godt, f. eks. kolleger, utenfor mitt hjem. Jeg har ikke tilfeldige kontakter. 

Anonymkode: ffbab...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt ha investert i overvåkningskamera og alarm tilknyttet alarmselskap. 

Anonymkode: c8df6...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rumle skrev:

:blink: Hvis dette stemmer; Hvorfor i alle dager har du ikke kontaktet politiet?! 

det stemmer og jeg kontaktet, selvsagt. jeg trenger ikke et råd fra noen som sitter og kjeder seg (håper dere aldri opplever en stalking, selv om ifg statistikken 1 av 8 kvinner vet hva dette er..) jeg spør om noen har vært i samme situasjon og om en konkret kamera man kan anbefale. Jeg kan google selv, selvsagt.. Men jeg trenger konkret anbefaling fra noen som vet hva man snakker om og noen som har brukt kamera.

Anonymkode: ffbab...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville absolutt ha investert i overvåkningskamera og alarm tilknyttet alarmselskap. 

Anonymkode: c8df6...648

Har du brukt kamera, hvilket og hvilket selskap kan anbefales?

Anonymkode: ffbab...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Tibbie skrev:

Om dette er sant, så blir jeg stressa på dine vegne! Hva om du ligger syk og ikke drar på jobb en dag, og han kommer mens du er hjemme?! Tenker du ikke på sånt? Det er jo mye skumlere enn å komme hjem til at noen har vært der :O Man skal jo føle seg tryggest hjemme!

Om du drar innom en elektrobutikk, så kan de nok anbefale deg et kamera. Når det er sakt, så har Tv2 Hjelper Deg hatt en test på overvåkningskameraer.

Har ikke naboene dine sett noe?

Det har skjedd en gang.Jeg var hjemme, jeg hørte noen åpnet dør, de hørte lyser i leilighet kanskje og døren ble lukket med en gang. Jeg låser alltid om jeg er hjemme eller ikke, men da var den ulåst når jeg kom ut i gangen for å sjekke. Jeg bor i blokk og kjenner ikke naboer, ser dem aldri, hører ikke dem, hun som bor i samme etasje bor hos hennes barn i et hus utenfor byen. Takk, skal se på Tv hjelper. 

Anonymkode: ffbab...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp lest Hviskeren av Karin Fossum? :P 

Anonymkode: 1c1a7...813

Nei, jeg leser ikke krim. Jeg søker kvinner som har opplevd stalking og har konkrete råd til meg, råd som funker. Alle andre kan nyte fine været :-) Men takk for alle råd. Og håper at dere aldri opplever dette.

Anonymkode: ffbab...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv nannycam med bevegelsessensor og app. På den måten vil du få varsel på mobilen din når kameraet registrerer bevegelse når du ikke er hjemme. Du kan da kontakte politiet med en gang og ta personen på fersk gjerning.

Lykke til Ts, sender deg en styrkeklem:blomst:

Anonymkode: 34647...39b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men herregud a bytt lås da vel. Få deg alarm. Hadde ikke turt å være i huset mitt uten dette med så mye rart som skjedde der. 

Du beskriver en dramafilm jo... 

Anonymkode: 9f720...1b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men herregud a bytt lås da vel. Få deg alarm. Hadde ikke turt å være i huset mitt uten dette med så mye rart som skjedde der. 

Du beskriver en dramafilm jo... 

Anonymkode: 9f720...1b6

Nei forresten... kontakt åndenes makt. :ler: Det må være en du kjenner som har tilgang til huset ditt?  Men jeg syns jo syns på deg da. 

Anonymkode: 9f720...1b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten er vel størst for at det handler om paranoide vrangforestillinger. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎16‎.‎03‎.‎2018 den 13.30, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som kommer inn når jeg er hjemme. Bytte lås har jeg gjort 2 ganger, i regi av borettslaget. Jeg bor litt oppe så vinduer er ingen fare, men jeg sover med alle vinduer lukket og lukker dem når jeg går hjemmefra. Jeg gjør alt riktig. Jeg bare har en stalker :( og er redd for at siden de/han begynte å ødelegge ting hjemme, neste steg kan være f.eks problemet med ledning eller noe sånt.. Og det verste er at det er vanskelig å bevise, alt gjøres forsiktig og dyktig og målet er å ødelegge meg etter hvert.

Anonymkode: ffbab...744

Ingen stalker holder på med slikt, og jeg tror dessverre du er ganske syk uten at du ser det selv nå...

Anonymkode: 2fbec...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...