Gå til innhold

Ned i vekt til 20.juni-noen med?


pyttpott1

Anbefalte innlegg

Har 4 kg jeg vil ha bort, men føler de sitter støpt etter graviditeten :ac: føler at alt sklir ut fortiden, å er livredd jeg skal «miste» kontrollen. Jeg skal prøve å leve normalt å ikke bli hysterisk, men øke aktivitetsnivået så godt det lar seg gjøre, samt kutte ned på søtsaker! 😅 noen som vil hive seg på denne tråden å joine? Komme med tips + ha ukentlig veiedag? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, pyttpott1 skrev:

Har 4 kg jeg vil ha bort, men føler de sitter støpt etter graviditeten :ac: føler at alt sklir ut fortiden, å er livredd jeg skal «miste» kontrollen. Jeg skal prøve å leve normalt å ikke bli hysterisk, men øke aktivitetsnivået så godt det lar seg gjøre, samt kutte ned på søtsaker! 😅 noen som vil hive seg på denne tråden å joine? Komme med tips + ha ukentlig veiedag? ☺️

her er allerede vekttråder som du kan følge. Vi som skal ned til påske(søk den opp og se) er snart avsluttet, og da begynner det en ny en, eller det fortsetter en ny en om du kan si det slik,  som varer frem til sommeren. Hiv deg på den du, der er vi mange som er med.

Anonymkode: b1cfb...36a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...