Gå til innhold

Å date damer med barn fra før


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Din gjøk" betyr, en mann som oppdrar avkom som ikke er hans eget. Cuckold på engelsk. Sikker på at du vil være en beta cuck?

Anonymkode: b110d...1ea

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir blanke i dine dårlige forsøk på fornærmelse. Jeg er seriøs, vil du fø opp og betale for noen annens avkom? Når hun oppdager hvor lett hun kan utnytte deg vil hun garantert få flere "unger i redet". Ingen av de vil være dine.

Okei, la meg uttrykke meg så du forstår: dette vil du ikke. Google cuckold hamster. Det er hva det kalles, hamster. Når man lever den livsstilen. Den eneste unge du vil og ønsker å fø på er din egen.

Anonymkode: b110d...1ea

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hadde du respektert alle slags forhold ville du ikke spurt om dette var en god ide. Da ville du ha vært klar over at å klippe av deg og levere fra deg ballene dine for å fø på andres unger er en dårlig ide. Ikke vært en beta cuck. Ta styring over ditt liv og vær herre i ditt eget liv. Du finner bedre. 

Anonymkode: b110d...1ea

Les det du har skrevet. Innse hvor utrolig tåpelig det høres ut. Å copypaste en vandrerhistorie fra Reddit og ellers rettferdigjøre merkelige forestillinger bare fordi du har funnet noe på Google trenger ikke ha noe rot i virkeligheten. 

Håper du er ung, veldig ung. Om noen år vil du forstå at verden ikke fungerer slik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle damer velger å bli alenemødre, noen blir faktisk enker etter sykdom eller ulykker. Så da er løpet kjørt når en har fått barn etter manges mening. Bli alene resten av livet! En velger ikke å bli enke eller enkemann. Trist å tenke på at en bør leve resten av livet alene, men jeg forstår at å overta andres barn ikke alltid er lett.
Blir det annerledes hvis damer/menn er i en sånn situasjon?
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS

 

Drit i disse merkelappene og meningene folk har om menn som lever med andres barn. Vi er alle forskjellige, og å sette ting i bås setter begrensinger på oss. 

 

Alle ting som oppleves som utfordringer har ikke en dritt å si når du finner dama du vil dele hverdagen med. Hvis du holder tilbake så er du ikke interessert eller glad nok i dama.

 

Husk at barnet er et menneske, med kompliserte tanker og spørsmål, interesser og ønsker. Det er ikke en kvise på nesa du skal unngå å stirre på.

Anonymkode: 01dc2...497

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, om msn skal gå inn o et forhold med en dame med barn må det jo være fordi du også virkelig ønsker deg et stebarn. 

Du ser ut til å mene at barnet kommer i veien for deg, og da har du helt feil utgangspunkt for å gå inn i dette forholdet. 

Finn deg heller en kvinne som ikke har barn. 

Anonymkode: 8da13...463

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Belima said:

Ikke alle damer velger å bli alenemødre, noen blir faktisk enker etter sykdom eller ulykker. Så da er løpet kjørt når en har fått barn etter manges mening. Bli alene resten av livet! En velger ikke å bli enke eller enkemann. Trist å tenke på at en bør leve resten av livet alene, men jeg forstår at å overta andres barn ikke alltid er lett.
Blir det annerledes hvis damer/menn er i en sånn situasjon?
 

Jeg tror neppe det er så stort problem i virkeligheten, selv om det ser mørkt ut for oss alenemødre her på KG :-D . Men jeg har hørt om så mange som har truffet hverandre selv etter at de har fått barn med andre. 

Og for hver single kvinne med barn i feks 40 årene, så finnes det en singel mann... Og veldig mange i 40 årene har da barn, er vanskelig å møte noen uten barn... 

Anonymkode: 774a6...985

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull, jeg er alene med barn, er på Sukker, men ingen problemer med å skaffe seg date. 

Anonymkode: 774a6...985

Men fast varig forhold over tid? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, RoH said:

Men fast varig forhold over tid? 

Vi får se ;-) Har ikke skremt daten bort enda... men han har barn selv da ;-) 

Og da jeg var barnløs og singel i slutten av 20 årene, så hadde jeg flere kortvarige forhold og forhold som kræsja etter bare etter et par deiter enn nå. 

Som skrevet litt lenger oppe som svar til en annen som spurte, tror det har mye med personlighet og hvordan man velger å omfavne utfordringene. Alt går med litt vilje, men selvfølgelig er det nok en god del menn som sveiper forbi meg nettopp fordi jeg har barn, men det plager ikke meg, Får nok av sukkermail likevel... 

Anonymkode: 774a6...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv alenemor og har veken tøft eller vanskelig. Forstår ikke hvor golk tar dette fra? Jeg er deler derimot din "begymring" om kjærestetid. Har prøvd to ganger selv, men en kjæreste er igrunn bare i veien for meg. Det høres verre ut enn det er, men det er kraftig nedprioritert. Sex har ikke vært et problem. Faktisk mistenker jeg at det var det eneste jeg var ute etter🤔

 

Svarer bare for meg selv. Kjenner naturligvis ikke den dama du snakker om.

Anonymkode: 1d637...431

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv alenemor og har veken tøft eller vanskelig. Forstår ikke hvor golk tar dette fra? Jeg er deler derimot din "begymring" om kjærestetid. Har prøvd to ganger selv, men en kjæreste er igrunn bare i veien for meg. Det høres verre ut enn det er, men det er kraftig nedprioritert. Sex har ikke vært et problem. Faktisk mistenker jeg at det var det eneste jeg var ute etter🤔

 

Svarer bare for meg selv. Kjenner naturligvis ikke den dama du snakker om.

Anonymkode: 1d637...431

Har det verken*

Anonymkode: 1d637...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har det verken*

Anonymkode: 1d637...431

Nei fy søren så mange skrivefeil. Legg godviljen til, folkens! Gidder ikke rette alle.

Anonymkode: 1d637...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi får se ;-) Har ikke skremt daten bort enda... men han har barn selv da ;-) 

Og da jeg var barnløs og singel i slutten av 20 årene, så hadde jeg flere kortvarige forhold og forhold som kræsja etter bare etter et par deiter enn nå. 

Som skrevet litt lenger oppe som svar til en annen som spurte, tror det har mye med personlighet og hvordan man velger å omfavne utfordringene. Alt går med litt vilje, men selvfølgelig er det nok en god del menn som sveiper forbi meg nettopp fordi jeg har barn, men det plager ikke meg, Får nok av sukkermail likevel... 

Anonymkode: 774a6...985

Det er ikke sånn at jeg ønsker at mennesker som har vært i skadelige forhold ikke skal ha det bra. Men for min del lurer jeg veldig på om det er mennesker som en bør knytte seg til. 

Mennesker som mister følelser, er utro osv. har en merkelig evne til å gjøre det samme igjen og igjen. Dette er blinklys. Ikke nødvendigvis ungen(e). 

Å få mail på sukker eller snapfuck er ikke noe indikator på menneskelige egenskaper. Ei heller forhold av kortere varighet.   

Endret av RoH
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, RoH said:

Det er ikke sånn at jeg ønsker at mennesker som har vært i skadelige forhold ikke skal ha det bra. Men for min del lurer jeg veldig på om det er mennesker som en bør knytte seg til. 

Mennesker som mister følelser, er utro osv. har en merkelig evne til å gjøre det samme igjen og igjen. Dette er blinklys. Ikke nødvendigvis ungen(e). 

Å få mail på sukker eller snapfuck er ikke noe indikator på menneskelige egenskaper. Ei heller forhold av kortere varighet.   

Det er sant... men det har jo ikke noe med ungene å gjøre. Det er jo mange grunner til hvorfor folk blir alene da, og jo eldre man blir det vanskeligere å finne folk uten barn. 

Men hvis man starter å lete, så er det mange ganger blinklysene kan blinke da; er man 40 år og ikke har barn, eller er 40 år og har aldri vært i langvarig forhold osv osv... så uavhengig av livssituasjon, så bør man jo vurdere menneske man skal deite uavhengig av antall partnere, barn osv osv... 

Anonymkode: 774a6...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, RoH said:

Det er ikke sånn at jeg ønsker at mennesker som har vært i skadelige forhold ikke skal ha det bra. Men for min del lurer jeg veldig på om det er mennesker som en bør knytte seg til. 

Mennesker som mister følelser, er utro osv. har en merkelig evne til å gjøre det samme igjen og igjen. Dette er blinklys. Ikke nødvendigvis ungen(e). 

Å få mail på sukker eller snapfuck er ikke noe indikator på menneskelige egenskaper. Ei heller forhold av kortere varighet.   

Så da regner jeg med at du er sammen med ungdomskjæresten din, og kommer til å være sammen med henne til du dør?! Folk er bare menneskelige. 

Anonymkode: 774a6...985

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dette finnes det bare ett riktig svar:
Ikke under NOEN omstendighet er dette en god ide, og det vil det heller aldri være, samme hvor desperat du er.

Alenemødre funker som ONS, men da skal du være EKSTREMT nøye med kondombruk, gi eventuelt falsk personalia etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FactsOverFeelings said:

Til dette finnes det bare ett riktig svar:
Ikke under NOEN omstendighet er dette en god ide, og det vil det heller aldri være, samme hvor desperat du er.

Alenemødre funker som ONS, men da skal du være EKSTREMT nøye med kondombruk, gi eventuelt falsk personalia etc.

Ikke alle alenemødre er caser til å bli med på "unge mødre" da :-D 

Men snakker man alenemødre som i de som ikke aner hvor far er eller de som har en far som stiller opp?! Det er vel en forskjell der vil jeg tro

Anonymkode: 774a6...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Til dette finnes det bare ett riktig svar:
Ikke under NOEN omstendighet er dette en god ide, og det vil det heller aldri være, samme hvor desperat du er.

Alenemødre funker som ONS, men da skal du være EKSTREMT nøye med kondombruk, gi eventuelt falsk personalia etc.

For et bedritent menneskesyn du har!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, FactsOverFeelings skrev:

Til dette finnes det bare ett riktig svar:
Ikke under NOEN omstendighet er dette en god ide, og det vil det heller aldri være, samme hvor desperat du er.

Alenemødre funker som ONS, men da skal du være EKSTREMT nøye med kondombruk, gi eventuelt falsk personalia etc.


Jeg har fått de barna jeg ønsker og vil under ingen omstendighet ha fler, så det ville vært det siste problemet at jeg skulle blitt gravid på ONS. Det gjelder også mine single venninner med barn. Ingen av de ville hevet seg ut i det igjen fordi vi alle vet hvor mye det krever å ta ansvar for barn. Så hvis det skulle ha skjedd så tror jeg det er lettere for "oss" å ta abort, enn for kvinner uten barn som egentlig ikke vet hvor mye ansvar det er før man er der. 

Når man kommer opp i 30-årene og ihvertfall nærmer seg slutten så vil det jo være langt vanligere å møte single som har barn fra før enn når man er i 20-årene. Jeg ville nok primært valgt en mann uten barn selv når jeg var barnløs. 

Anonymkode: c26bf...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, FactsOverFeelings skrev:

Til dette finnes det bare ett riktig svar:
Ikke under NOEN omstendighet er dette en god ide, og det vil det heller aldri være, samme hvor desperat du er.

Alenemødre funker som ONS, men da skal du være EKSTREMT nøye med kondombruk, gi eventuelt falsk personalia etc.

Haha 😂 fytti helvete for en innstilling! Lover deg lett at jeg som alenemor selv ALDRI ville blitt gravid med en random mann. Kan jeg spørre deg hvor gammel du er?

Anonymkode: b0de1...7d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Belima skrev:

Ikke alle damer velger å bli alenemødre, noen blir faktisk enker etter sykdom eller ulykker. Så da er løpet kjørt når en har fått barn etter manges mening. Bli alene resten av livet! En velger ikke å bli enke eller enkemann. Trist å tenke på at en bør leve resten av livet alene, men jeg forstår at å overta andres barn ikke alltid er lett.
Blir det annerledes hvis damer/menn er i en sånn situasjon?
 

Det er ikke trist å leve alene. Det er faktisk en kjempegode å bli komfortabel med det. Det triste er at så mange voksne trenger en partner.

Anonymkode: 1d637...431

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er barnet, og har hun foreldre eller andre som hjelper henne. Sånn så hun får barnefri innimellom. For det sliter på ett forhold å aldri ha barnefri. 

Jeg er selv enslig mor, men var gift med barnefar, han gikk, og giftet seg på nytt raskt, og ville ikke ha barna mer. Jeg var da i forhold med en mann, vi klarte 2,5 år. Jeg hadde jo da 2 små barn alene hele tiden, og vi hadde jo ikke barnefri. Så vi fikk ikke reist sammen, ja egentlig gjort svært lite sammen. Og det var vel en stor grunn til at det ble slutt. Nå bodde vi aldri sammen, ikke forsørget han meg eller barna, eller tok seg av de. Det er mine barn, og jeg klarer fint å forsørge de, og ta meg av de selv.

Nå er barna mine blitt tenåringer, og far er skilt, og har de 1-2 helger i måneden nå. Men nå er det mye lettere. For nå er de så store, jeg kan fint gå ut på kvelden, største kan passe minste en helg, og siden de er så store, kan far ha de 1-2 uker hvis jeg vil reise bort. Og om noen år så er de 18 år, og er voksne, og flytter snart ut. Problemet mitt, er at jeg fikk barn litt tidlig, så menn på min alder, har ofte små barn. Og jeg har ikke så lyst til å bli stemor for små barn. Jeg har vært omtrent 100% alene med 2 barn i 12 år. Og jeg er veldig ferdig med barn.

Anonymkode: 54354...dd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...