Gå til innhold

Å date damer med barn fra før


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man ikke har barn selv. I utgangspunktet er det ikke meg helt imot, men jeg er litt skeptisk.

Grunnen til at jeg skriver, er at det er aktuelt.

Jeg tenker spesielt hvis en dame har 100 % eneansvar for ungen, og far ikke er involvert. Det betyr lite kjærestetid og å finne på ting sammen. Aldri fri fra barnet. Jeg er usikker på om jeg ser en fremtid i det.

Å være en alenemor er absolutt tøft og vanskelig, men det setter også en del hindre for et forhold, iallefall i en startfase hvor det er mye dating, ut og spise, kino og andre aktiviteter. Jeg er også bekymret for at det kan skorte på sexlysten.

Anonymkode: 85140...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Din gjøk" betyr, en mann som oppdrar avkom som ikke er hans eget. Cuckold på engelsk. Sikker på at du vil være en beta cuck?

Anonymkode: b110d...1ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Din gjøk" betyr, en mann som oppdrar avkom som ikke er hans eget. Cuckold på engelsk. Sikker på at du vil være en beta cuck?

Anonymkode: b110d...1ea

Hvis du hadde hatt et snev av iq, så hadde du lest at jeg er usikker på det.

Anonymkode: 85140...3b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde hatt et snev av iq, så hadde du lest at jeg er usikker på det.

Anonymkode: 85140...3b5

Jeg gir blanke i dine dårlige forsøk på fornærmelse. Jeg er seriøs, vil du fø opp og betale for noen annens avkom? Når hun oppdager hvor lett hun kan utnytte deg vil hun garantert få flere "unger i redet". Ingen av de vil være dine.

Okei, la meg uttrykke meg så du forstår: dette vil du ikke. Google cuckold hamster. Det er hva det kalles, hamster. Når man lever den livsstilen. Den eneste unge du vil og ønsker å fø på er din egen.

Anonymkode: b110d...1ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten trenger det så absolutt ikke gå ut over, men jeg skjønner at du blir skeptisk for alt det andre. Det blir veldig tøffe kår. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså,

er du enda ikke kommet deg i ett stabilt forhold, når du runder 30, 

så kan du bare ha det så godt! :raven:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gir blanke i dine dårlige forsøk på fornærmelse. Jeg er seriøs, vil du fø opp og betale for noen annens avkom? Når hun oppdager hvor lett hun kan utnytte deg vil hun garantert få flere "unger i redet". Ingen av de vil være dine.

Okei, la meg uttrykke meg så du forstår: dette vil du ikke. Google cuckold hamster. Det er hva det kalles, hamster. Når man lever den livsstilen. Den eneste unge du vil og ønsker å fø på er din egen.

Anonymkode: b110d...1ea

:veslejenta:

Anonymkode: 5841c...2bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo en tekke eksempler på folk som har klart det, men jeg skjønner tvilen. Jeg tror faktisk ikke jeg personlig hadde orket. Jeg er for egoistisk. Men der er jo folk veldig forskjellige! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

"Din gjøk" betyr, en mann som oppdrar avkom som ikke er hans eget. Cuckold på engelsk. Sikker på at du vil være en beta cuck?

Anonymkode: b110d...1ea

Nåh..

Du snakker som ei ekte beta :fnise: :troest:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, puppi skrev:

Nåh..

Du snakker som ei ekte beta :fnise: :troest:

Nei.

Anonymkode: b110d...1ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir blanke i dine dårlige forsøk på fornærmelse. Jeg er seriøs, vil du fø opp og betale for noen annens avkom? Når hun oppdager hvor lett hun kan utnytte deg vil hun garantert få flere "unger i redet". Ingen av de vil være dine.

Okei, la meg uttrykke meg så du forstår: dette vil du ikke. Google cuckold hamster. Det er hva det kalles, hamster. Når man lever den livsstilen. Den eneste unge du vil og ønsker å fø på er din egen.

Anonymkode: b110d...1ea

Vi trenger ikke høre om den beta-suppen din.

Respekterer alle slags forhold, er bare usikker på om det er for meg.

Anonymkode: 85140...3b5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei.

Anonymkode: b110d...1ea

 Jo. 

Anonymkode: b8846...0b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi trenger ikke høre om den beta-suppen din.

Respekterer alle slags forhold, er bare usikker på om det er for meg.

Anonymkode: 85140...3b5

Nei, hadde du respektert alle slags forhold ville du ikke spurt om dette var en god ide. Da ville du ha vært klar over at å klippe av deg og levere fra deg ballene dine for å fø på andres unger er en dårlig ide. Ikke vært en beta cuck. Ta styring over ditt liv og vær herre i ditt eget liv. Du finner bedre. 

Anonymkode: b110d...1ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, hadde du respektert alle slags forhold ville du ikke spurt om dette var en god ide. Da ville du ha vært klar over at å klippe av deg og levere fra deg ballene dine for å fø på andres unger er en dårlig ide. Ikke vært en beta cuck. Ta styring over ditt liv og vær herre i ditt eget liv. Du finner bedre. 

Anonymkode: b110d...1ea

Herregud!!! Du er ikke helt god!

Anonymkode: 5841c...2bd

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir blanke i dine dårlige forsøk på fornærmelse. Jeg er seriøs, vil du fø opp og betale for noen annens avkom? Når hun oppdager hvor lett hun kan utnytte deg vil hun garantert få flere "unger i redet". Ingen av de vil være dine.

Okei, la meg uttrykke meg så du forstår: dette vil du ikke. Google cuckold hamster. Det er hva det kalles, hamster. Når man lever den livsstilen. Den eneste unge du vil og ønsker å fø på er din egen.

Anonymkode: b110d...1ea

Du er ikke god i hodet! Hva får deg til å tro at damen ikke kan forsørge barnet sitt selv? Dessuten at hun også med hensikt skulle bli gravid med andre menn? Jeg har selv vært alenemor. Det har aldri vært på tale at hverken jeg selv eller mine barn skulle bli forsørget av en venn/kjæreste.

Endret av Arabella
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Du er ikke god i hodet! Hva får deg til å tro at damen ikke kan forsørge barnet sitt selv? Dessuten at hun også med hensikt skulle bli gravid med andre menn? Jeg har selv vært alenemor. Det har aldri vært på tale at hverken jeg selv eller mine barn skulle bli forsørget av en venn/kjæreste.

I og med at du er glad i ord, ett ord som svarer på alt du lurer på: hypergami.

Anonymkode: b110d...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd det, var en litt spesiell situasjon. Jeg har et barn selv fra før så kan liksom ikke være fremmed for det.

Det er med dårlig samvittighet jeg sier det ikke gikk pga ungen, men det er sant. Barn er såklart uskyldige, men dette individet ble for mye for meg. (Og for min sønn).

Adhd barn som hang i tapeten, kastet steiner på bilen min og som aldri sov EN eneste natt. Hylte og skreik til h*n var blå hver kveld. Nei, var ikke moren sin feil. 

Jeg klarte ikke mer og kastet inn håndkle. 24/7 med det var rein tortur.

 

Anonymkode: fc9e7...28c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I og med at du er glad i ord, ett ord som svarer på alt du lurer på: hypergami.

Anonymkode: b110d...1ea

Jeg vet hva dette ordet betyr, men forstår ikke hvordan det skulle passe inn her, hverken i TS' situasjon eller min den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville rådet deg til å være veldig forsiktig og ta ting sakte ettersom du er så usikker. Og det er jo egentlig bra at du er usikker og tenker over dette, og ikke bare kjører på og bare finner ut av ting mens du står midt i det. Dette spørsmålet var aktuelt for meg en gang også, men han hadde barnet 50/50. I ettertid har jeg vært veldig glad for at det ikke gikk noe sted, for det ville nok blitt veldig tøft og gitt utfordringer som man ikke får med noen som er uten barn. Tenk over hvor du er i livet ditt og hva du ønsker for fremtiden, om du er villig til å gi opp på ting som du ved et eventuelt brudd ikke ville angret for mye på at du ga opp. 

Ta ting i et rolig tempo, og gjerne prat med henne om ting for fremtiden og hva hun tenker osv. Vent i alle fall med å bli introdusert for barnet til du er sikker på hva du vil og hvor dere står. 

Anonymkode: ef6b0...cf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hei, det finnes jo fordeler med det også.

F.eks om både du og henne ser for dere barn i fremtiden så kan du allerede nå se hvilken type mor hun er.

Hun reker ikke på byn hver helg hvis du er en type som misliker det.

Hun er antageligvis veldig seriøs. Oppegående foreldre slipper ikke nye kjærester innpå barnet sitt med mindre de vil ha noe som skal vare.

Barnevakt kan jo ordnes selv om far ikke er der, så ikke se helt mørkt på det. De tidene vil hun sette ekstra pris på og vise deg at hun gjør det, for hun vet selv at det ikke blir for ofte.

tja. Sikkert mer og 😅

Anonymkode: fc9e7...28c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...