Gå til innhold

Kan en mann like en kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om han ikke tar kontakt? De fleste ville vel sagt nei? 

Anonymkode: 7be56...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det mulig. Det er ei jente jeg er litt interessert i, hvor jeg har fått nyss om at hun føler det samme. Men jeg er supersjenert, så jeg har ikke initiert noe kontakt. 

Anonymkode: 1f68c...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er det mulig. Det er ei jente jeg er litt interessert i, hvor jeg har fått nyss om at hun føler det samme. Men jeg er supersjenert, så jeg har ikke initiert noe kontakt. 

Anonymkode: 1f68c...4f2

Hva om han en sjelden gang tør å ta kontakt da? Da er man ikke vel sjenert, og hadde tatt kontakt hele tiden om man virkelig var interessert? 

Anonymkode: 7be56...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han en sjelden gang tør å ta kontakt da? Da er man ikke vel sjenert, og hadde tatt kontakt hele tiden om man virkelig var interessert? 

Anonymkode: 7be56...a8a

Da er det kanskje litt annerledes. Jeg vet ikke, jeg tar aldri kontakt.

Anonymkode: 1f68c...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Selv om han ikke tar kontakt?

Anonymkode: 7be56...a8a

Ja.

Anonymkode: ca511...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert,

kvinne her, har avvist han jeg liker........angrer......tar ikke kontakt igjen.

Anonymkode: a2a42...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da liker han deg ikke nok i allefall. Kanskje han liker deg godt nok til å si ja når du kontakter han, eller når du gir han sex, men ikke til å akuratt tenke at du er dama han vil leve livet med eller tilbringe mye tid med og bli kjent i dybden med

Anonymkode: 7d433...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, da liker han deg ikke nok i allefall. Kanskje han liker deg godt nok til å si ja når du kontakter han, eller når du gir han sex, men ikke til å akuratt tenke at du er dama han vil leve livet med eller tilbringe mye tid med og bli kjent i dybden med

Anonymkode: 7d433...50c

Tenkte meg det, jeg er en dum dust. Nå unngår han meg og, fikk ikke svar når jeg dristet meg til å sende meld. Skal holde meg unna menn resten av livet, og har en klar beskjed til damer: aldri kontakt menn, det er de som kontakter om de er interessert, og om du skulle sende i usikkerhet så er det ydmykende ovenfor deg selv, så IKKE gjør det! 

Anonymkode: 7be56...a8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg legger meg med en grusom følelse, det å bli unngått sånn etter noe jeg trodde betydde noe gjør vondt, føler meg så stygg og ekkel nå. God natt.. 

Anonymkode: 7be56...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg legger meg med en grusom følelse, det å bli unngått sånn etter noe jeg trodde betydde noe gjør vondt, føler meg så stygg og ekkel nå. God natt.. 

Anonymkode: 7be56...a8a

Ikke gi noen så mye makt over deg. Jeg vet det kan være vanskelig av og til, men du kan velge selv, selv om det er vondt  :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Rumle said:

Ikke gi noen så mye makt over deg. Jeg vet det kan være vanskelig av og til, men du kan velge selv, selv om det er vondt  :klemmer:

Takk :klem: ble noen glass med en venninne når han så meldingene men ikke svarte 🙈 så ble litt vel dramatisk. Vurderer å bare blokke han på alle medier nå, så jeg står igjen med litt verdighet. 

Anonymkode: 7be56...a8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Takk :klem: ble noen glass med en venninne når han så meldingene men ikke svarte 🙈 så ble litt vel dramatisk. Vurderer å bare blokke han på alle medier nå, så jeg står igjen med litt verdighet. 

Anonymkode: 7be56...a8a

Ta og vent med å blokkere han, du kan ha såret han uten at du vet om det. Har han tatt kontakt uten at du har svart, i så fall så kanskje han svarer med samme mynt. Om han er en smart empatisk mann, så ringer han deg i dag eller imorgen. Om han ikke gjør det så blokker han. Lykke til, håper for det beste . :wink:

Anonymkode: 8d6a2...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte meg det, jeg er en dum dust. Nå unngår han meg og, fikk ikke svar når jeg dristet meg til å sende meld. Skal holde meg unna menn resten av livet, og har en klar beskjed til damer: aldri kontakt menn, det er de som kontakter om de er interessert, og om du skulle sende i usikkerhet så er det ydmykende ovenfor deg selv, så IKKE gjør det! 

Anonymkode: 7be56...a8a

du er helt på jordet ang dette med at damer aldri skal ta kontakt. bitterheten lenge leve. neitakk, foretrekker å ta noen sjanser her i livet

Anonymkode: dfd17...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk :klem: ble noen glass med en venninne når han så meldingene men ikke svarte 🙈 så ble litt vel dramatisk. Vurderer å bare blokke han på alle medier nå, så jeg står igjen med litt verdighet. 

Anonymkode: 7be56...a8a

hadde du ønsket å stå igjen med verdighet så hadde du ikke laget drama og blokkert folk bare fordi de avviste deg

Anonymkode: dfd17...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, AnonymBruker said:

Tenkte meg det, jeg er en dum dust. Nå unngår han meg og, fikk ikke svar når jeg dristet meg til å sende meld. Skal holde meg unna menn resten av livet, og har en klar beskjed til damer: aldri kontakt menn, det er de som kontakter om de er interessert, og om du skulle sende i usikkerhet så er det ydmykende ovenfor deg selv, så IKKE gjør det! 

Anonymkode: 7be56...a8a

Hva slags forhold hadde dere fra før av? Var dere kjærester eller bare fysisk sammen? får ikke dette helt til stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

hadde du ønsket å stå igjen med verdighet så hadde du ikke laget drama og blokkert folk bare fordi de avviste deg

Anonymkode: dfd17...b97

Blokkerte bare på snap, fordi jeg angrer på meldingene jeg sendte og føler meg litt dum. Tør vanligvis ikke å ta initiativ så var litt kjipt å bli avvist. 

34 minutter siden, ElinX0Xpoliti said:

Hva slags forhold hadde dere fra før av? Var dere kjærester eller bare fysisk sammen? får ikke dette helt til stemme. 

Fysisk. 

29 minutter siden, Overrasket said:

Kan solen skinne selv om du ikke ser den bak skyene?

Lov å håpe, men har ikke hørt noe enda. Så tenker jeg skal forsøke å fortrenge hele greia. Gad for at jeg klaga her i påvirket tilstand og ikke til han altså :P 

Anonymkode: 7be56...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Fysisk. 

Om du faktisk ønsker et seriøst forhold så kan du ikke starte fysisk, du starter med å finne ut om han er det som han er og ikke bare sier at han er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...